jij weet wel veel hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik weet er dus heel veel vanaf.
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
En de chily chicken ofzo moet weer terug als euroknaller
Nee want ajacied.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al jaren geen mac meer gegeten, ben je trots op me?
Ik geloof hier niks van, link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik sleep haar wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik nodig Fokkers die ik niet op Facebook heb nog via pm uit
Dat is 32545 jaar geleden (een jaar of 6 eigenlijk) dus ik weet niet meer waar ik het vandaan had.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Steven in dit topic, ik pak mijn popcorn vast.
En FOK!kers die je geblockt hebt op facebook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In Rome en bezig met school.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
het leeft nog
Waar was je dan Naatje?
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvleesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over vliegveld Teuge
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je alweer terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
Was je op kruistocht of wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
[steven]Jij eet er twee[/steven]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eet
Chilllllquote:
Dat hebben een paar mensen er zelf zo naar gemaakt, helaas. Dus nu geen risico's meerquote:
Liefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okee, ik denk dat het onzin isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is 32545 jaar geleden (een jaar of 6 eigenlijk) dus ik weet niet meer waar ik het vandaan had.
hahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel interessantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een kind beweerde dat ooit.. je weet hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, maar wordt er nu echt beweerd dat een big mac drie jaar in je maag ligt te verteren?!
christelijke school toch?quote:
ok als je maar komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chilllll.
[..]
Dat hebben een paar mensen er zelf zo naar gemaakt, helaas. Dus nu geen risico's meer.
[..]
Lief.
[..]
Okee, ik denk dat het onzin is.
[..]
hahahahaha.
Tortilla's doen er zo'n 10 jaar over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eet
Nouja, christelijk, wat is christelijk in deze tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
christelijke school toch?
Shit man, ik heb jou in tijden niet in de zeik genomen, moet verandering in komen
jij zit mobiel ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Al mijn lievelingsusers in één topic wat is deze
Daar mogen we niet over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik ben jouw enige lievelingsuser.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, maar wordt er nu echt beweerd dat een big mac drie jaar in je maag ligt te verteren?!
Dromen die uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ja, precies. Reverse psychology alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wedden dat je dat alleen zegt om te hopen dat ik nu ga zeggen "Ik kom niet meer bij je eten"?
ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Ishimaru het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen klaagt over FB, ik heb nog steeds de "oude layout" ipv timeline.
Maag > zuur > best een belangrijk onderdeel van de spijsverteringquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!
Zo jammer dit weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, precies. Reverse psychology alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |