Ik zie niet wat ik denk dat ik moet zien. Wat moet ik zien? Waar moet ik kijken?quote:
Ik zeg altijd gwm patat oorlogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als mijn frietjes aangebrand zijn noem ik het patat, zijn wel wel eetbaar dan noem ik het friet
Pfft, veels te lang..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Ishimaru het volgende:
We hadden in het verleden toch besloten dat het voor eens en altijd gefrituurde aardappel sticks genoemd zou worden!?
Ik had je uitgenodigd. Toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie niet wat ik denk dat ik moet zien. Wat moet ik zien? Waar moet ik kijken?
Ik zie niks!quote:
Blijft leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Doe mij maar een patatje met zonder mayonaise trouwens
Oh daar staat ie bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt niet? Kijk eens bij je evenementen?
het is van Dobben, maar wel bazenvoer idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Patat oorlog met dobbe kalfskroket. Klaar, iets anders is gwn inferieur.
Maar ik ben dan jaaaaarigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar staat ie bij. Maar weet ik nog niet
. Ga even over nadenken en bedenken wat ik allemaal heb rond die tijd
.
nu nog landelijk bekend maken/promoten en dan zijn we voor eens en altijd van het patat/friet discussie afquote:
Het discussie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nu nog landelijk bekend maken/promoten en dan zijn we voor eens en altijd van het patat/friet discussie af
Omdat Facebook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Ja faye, wat ben jij allemaal aan het doen en waarom kan ik niet uitgenodigd worden omdat facebook?
Jij weet heul niets van dat af.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pauper voedsel, je kunt beter gewoon wat plastic inslikken. Is beter voor je maag.
Mout zijn hier geen is zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in Gouda op mijn werktijden zijn vind ik alles best.
Als het even kan, dan ben ik er bijquote:
Al jaren geen mac meer gegeten, ben je trots op mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pauper voedsel, je kunt beter gewoon wat plastic inslikken. Is beter voor je maag.
Jaja, beetje omkopen hé.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het even kan, dan ben ik er bij. Ik beloof dat je sowieso een cadeautje krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |