Doe geen britneyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...
en dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen pittig kort kapsel in ieder geval
In ESF is het leukquote:
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt vrouwen met een pittig kort kapsel, brrrrr
Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor vandaag, morgen en donderdag bedacht
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland moet niet meer meedoen aan ESF, althans, niet via de publieke omroep. Mogen ze lekker via rtl gaan regelen.
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soepsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denken.
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijkenquote:
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soeps
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.
Aha. Dus wat is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij komt niet in ONZSmoofie wist ook niet wat dat was.
Het is maar wat je leuk vind, ikzelf heb nooit interesse gehad in het songfestival.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijken.
Ja dat wel, beetje op internet rondkijken of boeken. Maar in de winkel kan ik nooit iets bedenkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |