Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor vandaag, morgen en donderdag bedacht
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland moet niet meer meedoen aan ESF, althans, niet via de publieke omroep. Mogen ze lekker via rtl gaan regelen.
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soepsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denken.
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijkenquote:
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soeps
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.
Aha. Dus wat is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij komt niet in ONZSmoofie wist ook niet wat dat was.
Het is maar wat je leuk vind, ikzelf heb nooit interesse gehad in het songfestival.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijken.
Ja dat wel, beetje op internet rondkijken of boeken. Maar in de winkel kan ik nooit iets bedenkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar op.
Nou in sommige streken zeggen ze patat en in sommige streken zeggen ze friet. Als iemand op FOK! friet/patat zegt dan volgt er snel een discussie over wat het nou is.quote:
Liegbeestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij komt niet in ONZSmoofie wist ook niet wat dat was.
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, er zijn serieus mensen op FOK! die niets weten van patat vs. friet en dus waarschijnlijk ook niet van de rommelmarkt en 2 keer de helft?
Haha, ja raar is dat. Bij sommige mensen werkt dat echt prima en bij ons schijnbaar niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wel, beetje op internet rondkijken of boeken. Maar in de winkel kan ik nooit iets bedenken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgoldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, er zijn serieus mensen op FOK! die niets weten van patat vs. friet en dus waarschijnlijk ook niet van de rommelmarkt en 2 keer de helft?
Nee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?
Spannend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou in sommige streken zeggen ze patat en in sommige streken zeggen ze friet. Als iemand op FOK! friet/patat zegt dan volgt er snel een discussie over wat het nou is.
Er waren er genoeg die dat ook niet hadden, maar het was toch retegezellig. In september gaat die groep weer in de kroeg hangenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind, ikzelf heb nooit interesse gehad in het songfestival.
Checken ze de park wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgold
Watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgold
Graag, ga nu in een stoptrein drie provincies doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een intercity, lenen?
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha de ironie. Ik ga nu patat halen.
INB4 friet.
Dientje die geen baby mais lustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met paprika, sugar snaps, baby maiskolfjes![]()
omg ja en daarna harde zweetseksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met paprika, sugar snaps, baby maiskolfjes![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.
Mcdonalds friet noem ik friet hoor. Omdat het dun is. 'French fries'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.
Rommelmarkt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Is goed patatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mcdonalds friet noem ik friet hoor. Omdat het dun is. 'French fries'
Gewoon patat heet patat omdat het dik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |