SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
waarom wil je je pols scheren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mijn pols scheren maar daar groeit niet zoveel.![]()
![]()
Je mist de clue.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wil je je pols scheren?![]()
![]()
Ahwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mijn pols scheren maar daar groeit niet zoveel.Dat je lichaam daar nou weer geen rekening mee houdt
![]()
![]()
Wow, ik had gewoon les van kwart voor 9 tot kwart voor 5. En dat ging nog best snel.. alleen zovele honger nu maar wil nog niet beginnen met koken.
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wil je je pols scheren?![]()
![]()
Doe nou niet of het een stomme grap was alleen omdat je het niet begreep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh omdat emo en pols. Ja ok.
hihihahahhoho lachen gieren brullen![]()
![]()
Wat kan s_o drama schoppen zeg![]()
ff r&p feedback en topics teruggelezen
[ Bericht 12% gewijzigd door Ishimaru op 29-05-2012 17:16:37 ]![]()
ik van half 9 tot kwart voor 2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Wow, ik had gewoon les van kwart voor 9 tot kwart voor 5. En dat ging nog best snel.. alleen zovele honger nu maar wil nog niet beginnen met koken.
dat was al lang met zwaar verbrande schouders
![]()
![]()
Wie verbrand zijn schouders dan ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik van half 9 tot kwart voor 2dat was al lang met zwaar verbrande schouders
Sssst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
ff r&p feedback en topics teruggelezen![]()
Ik heb vandaag vrij genomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Crack_ het volgende:
En moet zo ook koken, denk dat ik even een zelfgemaakte pizza in elkaar gooi van restjes.![]()
![]()
Lekker, daar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
Middag allemaal
Hoe is t met jullie allemaal?Wat een koud windje hier zeg sjonge
Je mag er niet meer over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
ff r&p feedback en topics teruggelezen![]()
Oh snap, zo nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vrij genomen.
En moet zo ook koken, denk dat ik even een zelfgemaakte pizza in elkaar gooi van restjes.. En zo makkelijk
.
Ik ga spinazietaart eten vandaag, ook echt easy maar gewoon nog geen zin om al te koken. Ben nét thuis.. en afwas![]()
.
Dat zien ze toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Ishimaru het volgende:
Laten we dan de posts en quote's ff aanpassen![]()
![]()
Deze reeks gaat niet dicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sssst als deze reeks ook dicht gaat dan wordt het een hel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te frisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, daar?Wat een koud windje hier zeg sjonge
![]()
![]()
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.![]()
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.![]()
Daarom. Een toevluchtsoord, een veilige haven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
QFTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.![]()
![]()
Den haagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te fris
Anders jaag ik ze wel weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar zorgen de mods wel voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Spinazietaart? Klinkt wel lekker, gezien het 2 dingen combineert die ik goddelijk lekker vind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh snap, zo nice. En zo makkelijk
.
Ik ga spinazietaart eten vandaag, ook echt easy maar gewoon nog geen zin om al te koken. Ben nét thuis.. en afwas![]()
.
Maar eens opzoeken.
![]()
![]()
Goed!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
Middag allemaal
Hoe is t met jullie allemaal?
Kutje![]()
![]()
Goffer! Ik zoek nu niet meer naar degene op wie ik DV vond lijken maar naar die chick die ik per ongeluk vond
Sad stuff.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
spinazie, bladerdeegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe Crack, hoe maak je je spinazietaart?![]()
Vanaf waar moet ik dan beginnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Ishimaru het volgende:
Naatje ga ff zelf teruglezen ipv om samenvatting te vragen![]()
![]()
Kan je dr geen berichtje sturen via hyves?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
Goffer! Ik zoek nu niet meer naar degene op wie ik DV vond lijken maar naar die chick die ik per ongeluk vond
Sad stuff.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |