Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te frisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, daar?Wat een koud windje hier zeg sjonge
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.
Daarom. Een toevluchtsoord, een veilige haven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.
QFTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.
Den haagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te fris
Anders jaag ik ze wel weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar zorgen de mods wel voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spinazietaart? Klinkt wel lekker, gezien het 2 dingen combineert die ik goddelijk lekker vind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh snap, zo nice. En zo makkelijk
.
Ik ga spinazietaart eten vandaag, ook echt easy maar gewoon nog geen zin om al te koken. Ben nét thuis.. en afwas![]()
.
Goed!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
Middag allemaal
Hoe is t met jullie allemaal?
spinazie, bladerdeegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe Crack, hoe maak je je spinazietaart?
Vanaf waar moet ik dan beginnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Ishimaru het volgende:
Naatje ga ff zelf teruglezen ipv om samenvatting te vragen
Kan je dr geen berichtje sturen via hyves?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
Goffer! Ik zoek nu niet meer naar degene op wie ik DV vond lijken maar naar die chick die ik per ongeluk vond
Sad stuff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |