Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, maar wordt er nu echt beweerd dat een big mac drie jaar in je maag ligt te verteren?!
Dromen die uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Al mijn lievelingsusers in één topic wat is deze
Ja, precies. Reverse psychology alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wedden dat je dat alleen zegt om te hopen dat ik nu ga zeggen "Ik kom niet meer bij je eten"?
ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Ishimaru het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen klaagt over FB, ik heb nog steeds de "oude layout" ipv timeline.
Maag > zuur > best een belangrijk onderdeel van de spijsverteringquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!
Zo jammer dit weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, precies. Reverse psychology alles.
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En FOK!kers die je geblockt hebt op facebook?
Oh pardon, dus een big mac woont drie jaar in je darmenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.
Het zou wat zijn als we voedsel weer eruit kakken zoals we het naar binnen hebben gewerktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
pinata'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.
Dan eet ik nooit meer steak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we voedsel weer eruit kakken zoals we het naar binnen hebben gewerkt![]()
Doe een printscreen van de oude layout als coverfotoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig niet over te gaan.
Ik wil niet zo'n hipsterplaatje bovenin
Nee, dat is niet hipster wil je zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe een printscreen van de oude layout als coverfoto
Iets niet doen omdat het hipster is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hipster wil je zeggen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik waardeer het als je wegblijft.
Geen FB hebben overtreft dat!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef Snuf. het volgende:
Timeline met een foto gemaakt door DV als cover. Niets overtreft dat.
Ik stel je gerust, ik was niet van plan te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik waardeer het als je wegblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |