SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spullen waren toch ook gestolen? Of was je dat al vergeten?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef system_overload het volgende:
de avond was traumatisch
1ik heb niemand geslagen ofzo
2 ik was niet zo helder dat ik jullie zo snel kon achternalopen
3 ik heb jullie namen geschreeuwd
4 ik heb overal gezocht tot bloedens toe
5 ik ben aangerand
6 jullie slapen vannacht gewoon lekker,ik niet
en ook "dat je tot bloedens toe heb lopen zoeken" mag ik wel even vermelden dat je die paar schrammmen mee bedoelt omdat je zelf door de bosjes bent gaan lopen ipv op het padquote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok hier ga ik ingrijpen... vanmiddag in topic zei je dat je bijna was aangerand... maar dat ze weggingen toe je t zei
Fijn voor je.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat dawg en Barb het helder zien. Weet ik met wie ik wel ga blowen en zuipen in een park.
nou er zijn het er veel meer met je eens, vanmiddag heb (samen met nog een paar, en zelfs twi die aanwezig was bij de meet) ook gezegd dat t absoluut niet ahd moeten gebeuren, maar ze bleef iedereen helemaal de ziekte inschelden. Ik was niet bij de meet en nam het voor haar op, en kreeg alsnog de wind van voren. Kan me echt indenken dat ze totaal onhandelbaar was als ze IRL dronken en agressief voor je staat. Persoonlijk was ik bij haar gebleven, maar had t niet tof gevonden als ze zo tegen me gedaan hadquote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat dawg en Barb het helder zien. Weet ik met wie ik wel ga blowen en zuipen in een park.
quote:
zou je het beter vinden als ik minder geluk had gehad dan ?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Joysa het volgende:
Hoe is het afgelopen eigenlijk?
Ze is spullen kwijt? Dat is alles?
ik had er een raar gevoel over maar heb het de voordeel van de twijfel gegeven aangezien twi ineens heel aardig deedquote:
nu opeens wel aangerand?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:21 schreef system_overload het volgende:
[
[..]
[..]
zou je het beter vinden als ik minder geluk had gehad dan ?
met je is dit alles aanranding en gestolen spullen vind ik al erg genoeg
mensen die ik in paniek vroeg of ze jullie hadden gezien het uiterlijk beschreven etc
quote][ afbeelding ] Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok hier ga ik ingrijpen... vanmiddag in topic zei je dat je bijna was aangerand... maar dat ze weggingen toe je t zei
ik heb het aan meerdere mensen gevraagd..
[..]
ik had er een raar gevoel over maar heb het de voordeel van de twijfel gegeven aangezien twi ineens heel aardig deed
en mijn spullen zijn wel gestolen aangezien alleen de waardevolle spullen weg zijn.de rest is er nog
Terug gelezen je laat niemand alleen achter onder bepalende omstandigheden hoe vreselijk irritant die persoon ook mag zijn of agressief onhandelbaar is. Weer een reden om niet naar zulke meets te gaan. Trek geen partij waar 2 partijen vechten zijn er 2 schuld simpel maar laat iemand gewoon niet achter vooral als ze zo erg was als jullie aangeven.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
ik kan mijn huis niet in ik zit nu bij mijn oudersquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Het is eenvoudig, wat er is gebeurd valt niet goed te praten. Maar het zit ingewikkelder in elkaar dan dat iedereen een hulpeloos meisje zonder na te denken aan haar lot heeft overgelaten. Ik baal er zelf van dat het zo is gelopen en niet even mee heb kunnen helpen met Mono en heloef om 'r een taxi in te krijgen met al haar spullen. Ik zie dat het een verschrikkelijke ervaring is voor iemand die al niet lekker in 't leven staat. Het stelen van spullen is enorm kut, zeker voor een student als je een hoop kwijt raakt. Maar achteraf ben ik ook best opgelucht dat ze nu gewoon thuis zit, het had zoals gezegd nog erger af kunnen lopen.
Voor de rest heb ik ook gezegd, meer vertellen dan wat ik heb gezien kan ik niet, ze moet niet verwachten van mij of andere enkelingen dat ze maar even haarfijn uit gaan leggen waarom er wat is gebeurd. En daarmee heb ik eigenlijk wel weer genoeg m'n mening gegeven over alles.
Serieus, ik had het al niet eens zo ver laten komen. Je ziet iemand langzaam afhlijden, ga niet wat proberen te doen als het al te laat is.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou er zijn het er veel meer met je eens, vanmiddag heb (samen met nog een paar, en zelfs twi die aanwezig was bij de meet) ook gezegd dat t absoluut niet ahd moeten gebeuren, maar ze bleef iedereen helemaal de ziekte inschelden. Ik was niet bij de meet en nam het voor haar op, en kreeg alsnog de wind van voren. Kan me echt indenken dat ze totaal onhandelbaar was als ze IRL dronken en agressief voor je staat. Persoonlijk was ik bij haar gebleven, maar had t niet tof gevonden als ze zo tegen me gedaan had
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
s_o, een tip; kies of wiet of alcohol. de combi met veel alcohol gaat altijd fout. ik kan het weten...
Thuis is relatief, je zit veilig. Dat, bedoelde ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef system_overload het volgende:
ik kan mijn huis niet in ik zit nu bij mijn ouders![]()
ik verwacht dat ook niet meer uitleg genoeg gehadd vind het gewoon naar ok dat gevoel gaat niet snel over
it's high school all over again
Dacht hier dat de meet leuk was maar zo kun je weer zien schijn kan bedriegen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ons meet kampvuur
[ afbeelding ]
Op de achtergrond SO wasted
Maar taxi kost geld he, nederlanders, geld, gierigheidquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Het is eenvoudig, wat er is gebeurd valt niet goed te praten. Maar het zit ingewikkelder in elkaar dan dat iedereen een hulpeloos meisje zonder na te denken aan haar lot heeft overgelaten. Ik baal er zelf van dat het zo is gelopen en niet even mee heb kunnen helpen met Mono en heloef om 'r een taxi in te krijgen met al haar spullen. Ik zie dat het een verschrikkelijke ervaring is voor iemand die al niet lekker in 't leven staat. Het stelen van spullen is enorm kut, zeker voor een student als je een hoop kwijt raakt. Maar achteraf ben ik ook best opgelucht dat ze nu gewoon thuis zit, het had zoals gezegd nog erger af kunnen lopen.
Voor de rest heb ik ook gezegd, meer vertellen dan wat ik heb gezien kan ik niet, ze moet niet verwachten van mij of andere enkelingen dat ze maar even haarfijn uit gaan leggen waarom er wat is gebeurd. En daarmee heb ik eigenlijk wel weer genoeg m'n mening gegeven over alles.
Als er niemand bij staat wel dan checken we even en als hulp nodig is bel ik even de politie op wacht netjes tot die arriveren en vervolg mijn weg.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
Al die dronken mensen die naast de weg liggen na een flinke avond stappen.. rapen jullie die ook op?
En dat dus ook even.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, ik had het al niet eens zo ver laten komen. Je ziet iemand langzaam afhlijden, ga niet wat proberen te doen als het al te laat is.
Wat een onzin niet iedereen is zoquote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar taxi kost geld he, nederlanders, geld, gierigheid
je vind het blijkbaar leuk om iemands pijn nog erger te makenquote:
Interesseert me geen flikker, ik had iemand anders al m'n geld gegeven voor een taxi omdat ik zo straalbestropen was dat ik het ze niet aan wilde doen me te moeten dragen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
een veroordeling voor dood door schuld kost meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik had het op bier moeten houden geen wodkaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
s_o, een tip; kies of wiet of alcohol. de combi met veel alcohol gaat altijd fout. ik kan het weten...
Zo klinkt het beterquote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
tja, maar dat merken ze meestal erna he..quote:Op zondag 27 mei 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een veroordeling voor dood door schuld kost meer.
Ik denk dat die veroordeling er in dit geval niet zou zijn gekomen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
een veroordeling voor dood door schuld kost meer.
Heb je je reacties eens teruggelezen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
je vind het blijkbaar leuk om iemands pijn nog erger te maken
ben jij geestelijk wel in orde want je komt erg sadistisch over
Moet jij eens opletten samen uit samen thuis.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat die veroordeling er in dit geval niet zou zijn gekomen.
Ik ook, maar dat is omdat hij op een hele mooie plek zit, ipv in het saaie nederlandje.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou eerder met mata op stap gaan dan met mensen uit dit topic. ondanks zijn soms idiote opmerkingen.
ik had genoeg geld bij mequote:
Ik let op. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten samen uit samen thuis.
Ja juist dan helemaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
geestelijke instabiliteit is toch JUIST een reden om bij iemand te blijven?!
Verschilt per persoon. Ik kan er niet tegen.quote:
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten samen uit samen thuis.
Ik zeg toch nergens van nietquote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
geestelijke instabiliteit is toch JUIST een reden om bij iemand te blijven?!
ik ben een prima stapmaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat hij op een hele mooie plek zit, ipv in het saaie nederlandje.
Niets geeft een garantie dat het goed gaat, maar het is in elk geval 100% beter dan dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
misschien had je wel iemand betaald om seks met je te hebben.quote:
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.quote:
Maakt geen fuck uit eikel je brengt zo iemand thuis of richting het ziekenhuis klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden makenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar wat zeggen je ouders hier nu van sh?
En dan veroordeling?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.
je komt gelegen hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
Sowieso moet dat geen probleem zijn. Iedereen een paar euro bijleggen dan komt het vast wel goed.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
lolquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurd
Al die herinneringenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
foto's verwijderen is best wel zonde altijd
QFT.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
Als dat iedere keer gebeurd als iemand laveloos zou worden achter gelaten dan zou bijna iedereen veroordeeld kunnen wordenquote:
gewoon bewaren en zeggen dat je ze hebt verwijderd. Ze mag de komende 5 jaar toch niet meer buiten spelen van haar ouders.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
mits latin, zitten die goed. gisteren de enige buitenlander in mijn favo tent, waar ik ook mn verjaardag vierde en 1e date met projectje had. complimenten om mijn dansskills alom. Ja, ik woon hier goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ben benieuwd naar je dans skills.
dan nog snap ik wel dat ze t niet fijn vind als fotos rond gaan, maar die ene foto die ik netg.. sorry maar das een hoopje deken, je kan echt niet zien wie t is... zoiezo moest ik goed kijken om te zien dat er voeten utistekenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....
je kan lachen maar ze hadden gelijkquote:
Dat je dat denkt is juist jouw probleem. Volgens mij heb je geen zelfreflectie. Je moet namelijk denken "Misschien klopt hetgeen wat hij zegt. Misschien irriteer ik inderdaad andere mensen en moet ik het anders aanpakken".quote:Op zondag 27 mei 2012 19:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
je vind het blijkbaar leuk om iemands pijn nog erger te maken
ben jij geestelijk wel in orde want je komt erg sadistisch over
Hoe lang heb je les gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mits latin, zitten die goed. gisteren de enige buitenlander in mijn favo tent, waar ik ook mn verjaardag vierde en 1e date met projectje had. complimenten om mijn dansskills alom. Ja, ik woon hier goed.
hoe heb je de metro betaald?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kan lachen maar ze hadden gelijk
ik wilde heel graag gezelschap wanhopig graag ik voe en voelde me eenzaam verloren en ongewenst
ik heb lopen janken in de metro
gaan ze rond ja? geef mij ze ook dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog snap ik wel dat ze t niet fijn vind als fotos rond gaan, maar die ene foto die ik netg.. sorry maar das een hoopje deken, je kan echt niet zien wie t is... zoiezo moest ik goed kijken om te zien dat er voeten utisteken
Ja die duivelse fokkers altijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kan lachen maar ze hadden gelijk
ik wilde heel graag gezelschap wanhopig graag ik voe en voelde me eenzaam verloren en ongewenst
ik heb lopen janken in de metro
Fnee auto kan geen alcohol meer zienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je komt gelegen hoorzie je zo! kom je op de fiets...?
Scherpquote:
ik heb niet zelf de foto gemaakt !quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....
Openbare weg schat. Zolang ze niet hier gepost worden mag het.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb niet zelf de foto gemaakt !
ook al ik nuchter ben heb ik er bezwaar tegen als mensen zomaar foto's van mij maken
ok tozzo, voordeur is openquote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fnee auto kan geen alcohol meer zien
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
QFT.
Vooral omdat we nu weten dat mono niet over het kampvuur moet gaan, miezerig vuurtje
Even serieus.. je komt voor mij heel emotioneel instabiel over, vooral als ik die reactie van net lees, als die serieus was. Kun je wel lopen zeiken tegen mij, ik zou zeggen, zoek eens hulp ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ook al ik nuchter ben heb ik er bezwaar tegen als mensen zomaar foto's van mij maken
Detective Snarfquote:
altijd 3 flessen lampolie mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
QFT.
Vooral omdat we nu weten dat mono niet over het kampvuur moet gaan, miezerig vuurtje
daar doe ik niet aanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien had je wel iemand betaald om seks met je te hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
Moet je maar weten wanneer te stoppenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongewenst dronken op youtube gezet en wat ik daar zag kon ik echt niet van mezelf geloven, maar ik schaam me niet voor zulke dingen dat doe je deels zelf
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongewenst dronken op youtube gezet en wat ik daar zag kon ik echt niet van mezelf geloven, maar ik schaam me niet voor zulke dingen dat doe je deels zelf
engerdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon bewaren en zeggen dat je ze hebt verwijderd. Ze mag de komende 5 jaar toch niet meer buiten spelen van haar ouders.
Gewoon een vent voor het vuur, en dichters voor het vermaak, niet andersom.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
altijd 3 flessen lampolie mee.
groet, een volwassen Mata.
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.
Goede les wel.
Ik weet nu ook wel een beetje waar ik moet stoppen ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinken
afgelopen woensdag mijn 1e les!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang heb je les gehad?
Als horkige nederlander zou dat niet moeten kunnen.
Af en toe over de grens heen gaan is niet erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinken
Nep nederlander.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
afgelopen woensdag mijn 1e les!
Met projectje. as woe mijn 2e...
salsa kan ik niet zo goed (de pasjes), maar ik beweeg soepel/latino, daar gaat het om.
vragen of ik wel geestelijk in orde cq gek ben is geen normale vraag krijg je dus ook geen normaal antwoord opquote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je dat denkt is juist jouw probleem. Volgens mij heb je geen zelfreflectie. Je moet namelijk denken "Misschien klopt hetgeen wat hij zegt. Misschien irriteer ik inderdaad andere mensen en moet ik het anders aanpakken".
Ik geniet hier echt vanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven, leuk dat je er bij bent. Welkom hier.
Hij is niet voor niks exportquote:
Als een echte gentlemanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van
Zonde dat ik er niet was, ik had wel een rolstoel gejat voor haar, zo rol ik
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van
[..]
Ik geniet hier echt van
Kloptquote:
van buiten Nederlander, van binnen latino. inclusief "passievolle" reacties.quote:
[..]
Ik geniet hier echt van
Weet ikquote:
oh waarom schold ik jullie uit dan ik voelde mij misschien snel aangevallen ,maar schelden doe ik nooit zomaarquote:Op zondag 27 mei 2012 19:40 schreef Snuf. het volgende:
Als iemand die je totaal niet kent je constant uit loopt te schelden en loopt te beledigen, terwijl je diegene juist probeert te kalmeren / helpen, begrijp ik best dat je op een gegeven moment zoiets hebt van "stik er maar in".
Want geloof me, het was heel erg
En waar blijft ie met die gehandicapte waar die rolstoel van was dan?quote:
Alsof ik zo lullig benquote:
Onder een dekentje in het parkquote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En waar blijft ie met die gehandicapte waar die rolstoel van was dan?
Ik vind dat je niet gestoord bent, maar vind je niet dat het eens tijd wordt om even rustig aan te gaan doen?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef system_overload het volgende:
[..]
vragen of ik wel geestelijk in orde cq gek ben is geen normale vraag krijg je dus ook geen normaal antwoord op
ik heb genoeg zelfreflectie getoond door toe te geven dat we allebei fout zaten
Gewoon zwart. Als je zat bent doe je dat echt wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
nogmaals, waar heb je de metro van betaald...? heb beetje t gevoel dat je verhaal niet helemaal klopt
ben snel achter de mensen aangelopen duhquote:Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
nogmaals, waar heb je de metro van betaald...? heb beetje t gevoel dat je verhaal niet helemaal klopt
Die kopen maar een nieuwequote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hawking er uit gooienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Okequote:
och, mijn collega's zitten ook op Facebook. Waar ik alles untag van anderen, dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.
Goede les wel.
Het verhaal wordt er nu alleen maar vager op.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben snel achter de mensen aangelopen duh
en heb ook mijn verhaal uitgelegd aa de conducteur
ik heb geen reden om te liegen snarf
er zit helemaal geen conducteur in de metro, dat gaat met poortjes open....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben snel achter de mensen aangelopen duh
en heb ook mijn verhaal uitgelegd aa de conducteur
ik heb geen reden om te liegen snarf
Waar is mijn DM skatje?quote:
Met X op je werk profiel?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
och, mijn collega's zitten ook op Facebook. Waar ik alles untag van anderen, dat wel.
maar die foto in mjjn fobo met die blonde meid was vet aan de X op Lowlands. Mijn gezicht siert ook mijn werkprofiel
Rustig man, ben aan het bbq'enquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even naar Imgur uploaden en in ons DM gooien.
Waar we wachten op picsquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht op eerste ONZ-topic met pics; die binnen een uur weer wordt verwijderd
Wel beveiligingsmensen die je controleren.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er zit helemaal geen conducteur in de metro, dat gaat met poortjes open....
en die aanranding melde je ook pas op t moment dat ik zei dak blij voor je was dat t nog redelijk goed was afgelopen, dat t alleen bij gestolen spullen was gebleven (wat ik echt ot voor je vind)
maar je melde in je 1e post alleen dat je spullen weg waren en je schrammen had van de takken...
Praktisch niet. Iig heel weinig en meer niet dan wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel beveiligingsmensen die je controleren.
hoi Samzzquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanavond topic maken: system overload en alberto checken het de park
Cool, ga ik weer bbq'enquote:
niet de ergste foto's na 300mg M...quote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar is mijn DM skatje?
[..]
Met X op je werk profiel?
nl-nlquote:
Doe haar de groenten van onsquote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
grr grr charmed_angel hier
Ik was ook bij de meet, mag ik de foto
waarom ben je hier nog ?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
voor jullie is dit 1 grote grap en jullie kunnen vannacht lekker slapen lekker lachen om s_o
en dat ik alles meerdere malen uitgelegd te hebben niet word geloofd zegt meer over jullie dan over mij
ik ervaarde dit als traumatisch
leedvermaak en iemand die zich klote voelt nog dieper de put in helpen toont aan dat jullie redelijk sadistische trekjes hebben
en mij vragen of ik wel geestelijk in orde ben terwijl ik niet iemand neertrap die gevallen is en ook mijn eigen fout heb toegegeven is wel erg laag ik vraag me af of je dan zelf zo helder bent lijkt me logisch dat ik pissed ben dat is een hele normale reactie .de beste stuurlui staan aan wal
Dat is wel echt waar ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
voor jullie is dit 1 grote grap en jullie kunnen vannacht lekker slapen lekker lachen om s_o
doe ff een paar weekjes geen drugs en een week geen drank. knap je van op.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
en dat ik alles meerdere malen uitgelegd te hebben niet word geloofd zegt meer over jullie dan over mij
leedvermaak en iemand die zich klote voelt nog dieper de put in helpen toont aan dat jullie redelijk sadistische trekjes hebben
en mij vragen of ik wel geestelijk in orde ben terwijl ik niet iemand neertrap die gevallen is en ook mijn eigen fout heb toegegeven is wel erg laag ik vraag me af of je dan zelf zo helder bent lijkt me logisch dat ik pissed ben dat is een hele normale reactie .de beste stuurlui staan aan wal
Kom. Je hebt jezelf ook gewoon dom gedragen. Beter zie je er nu maar gewoon de humor er van in. Wat niet goed maakt dat iedereen je achterliet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
Sorry ga je echt niet krijgen van de andere hier.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
ik woon in delft ik moest ook met de trein toen ben ik met de conducteur gaan pratenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er zit helemaal geen conducteur in de metro, dat gaat met poortjes open....
en die aanranding melde je ook pas op t moment dat ik zei dak blij voor je was dat t nog redelijk goed was afgelopen, dat t alleen bij gestolen spullen was gebleven (wat ik echt ot voor je vind)
maar je melde in je 1e post alleen dat je spullen weg waren en je schrammen had van de takken...
Zou ze door de rooie zee varen daarmee?quote:
Haiquote:
Wat zij gedaan hebben klopt inderdaad ook niet, maar je hebt nu al 10 keer gezegd dat je aangerand bent terwijl je in het begin dat niet zei. Ik raad je aan om naar een psycholoog te gaan als het werkelijk een traumatiserende ervaring voor je was.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:51 schreef system_overload het volgende:
jij hier?quote:
dan zou ze wel een echte man wezenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ze door de rooie zee varen daarmee?
Altijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Oi, ik heb een goed moment uitgekozen om binnen te komen zie ik alweer. Iemand tieten![]()
?
Graag.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Oi, ik heb een goed moment uitgekozen om binnen te komen zie ik alweer. Iemand tieten![]()
?
Of vrouw met voorbinddildoquote:
Als het moet wil ik ze wel zien jaquote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
?
Gaarnequote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
?
Dit topic trekt nogal de aandacht dus ja dan ben ik hier ook :pquote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij hier?
een lekke roeiboot, zo te lezen...
nou sorry, maar je verhaal wordt steeds minder geloofwaardigquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik woon in delft ik moest ook met de trein toen ben ik met de conducteur gaan praten
bij de poortjes ben ik achter mensen aan gelopen
omdat ik het in mijn 1e post niet te veel wilde uitweidden aangezien het heel erg kut is
toen dacht ik later schijt ik heb geen reden om te liegen dus
zoalsc de waard is verdenkt hij zijn gasten
Als er over een half uur nog geen fotos zijn breekt de hel los...quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ah kijk, strooi met tieten en alles is gesust. Wat zijn mannen toch heerlijk makkelijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ah kijk, strooi met tieten en alles is gesust. Wat zijn mannen toch heerlijk makkelijk.
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd, S_O? Kan je een duidelijke samenvatting maken met fijn leesbare zinnen en correct Nederlands?
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zij gedaan hebben klopt inderdaad ook niet, maar je hebt nu al 10 keer gezegd dat je aangerand bent terwijl je in het begin dat niet zei. Ik raad je aan om naar een psycholoog te gaan als het werkelijk een traumatiserende ervaring voor je was.
Begin jij danquote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Hij probeert je gewoon te helpen, niet zo raar doen, domme gans.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
ik ben nou eenmaal gevoelig voor lekkere en mooie zaken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben druk aan het strooien, ik kan het niet helpen dat jullie geen abbo hebben en ze niet kunnen zienquote:
De mannen zijn het probleem niet vanavond. Maar we willen best gesust worden hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik, daarom durfde ik dat in dezen ook wel aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal gevoelig voor lekkere en mooie zaken.
En wat voor verleden heb jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
Dat zou hij wel moeten zijnquote:
Waar moeten we kijken?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben druk aan het strooien, ik kan het niet helpen dat jullie geen abbo hebben en ze niet kunnen zien.
wie scheld nu wie uitquote:Op zondag 27 mei 2012 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij probeert je gewoon te helpen, niet zo raar doen, domme gans.
Deze paus is ook nog lid van een jongere verenigingquote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou hij wel moeten zijn.
Iemand anders dan?
Maar, wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
iemands verleden maakt niet uit voor wat ie zegt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou hij wel moeten zijn.
Iemand anders dan?
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen. Dan krijg je er een hoop te zien.quote:
Achter stukje stof wel hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen. Dan krijg je er een hoop te zien.
Hier mogen ze niet meer gepost.
Waarom wordt ze achtergelaten?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
- blowt er gelijk achter aan
- gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- mensen laten d'r gewoon liggen terwijl we verder chillen
- meisje wordt wakker
- iedereen gaat terug naar huis, en zij blijft achter.
einde verhaal
Dat was niet de bedoeling natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen.
Niet eens zozeer achter gelaten. Iedereen pakte rustig z'n spullen en liep weg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt ze achtergelaten?
Nou ja, vodka en blowen lijkt me geen goede combinatie, maar daar heb ik verder geen verstand van.
omdat ze niet mee liep.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vodka en blowen lijkt me geen goede combinatie, maar daar heb ik verder geen verstand van.
Oh echt?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer zin.
Flipje, het is al aan het afkoelen buiten he..
goed. gisteren goed gedate en straks komt Peruaanse scharrel film kijken. niet zo spannend als blauwe ogen of rotterdamse parkavonturen, maar elke week gebeuren mooie dingen...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom durfde ik dat in dezen ook wel aan.
Hoe is het in Colombia?
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarbij is het maar een park. Geen fucking oorlogszone in Irak. Als je zo loopt te tieren en te schelden, kun je ook prima de weg naar het station vinden. Ik snap die hele poeha en drama van s_o niet. Eigen schuld, dikke bult, sorry dat ik het zeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
- gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- meisje wordt wakker
einde verhaal
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
iedreen zat te zuipen en te blowen - meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
ik viel vervolgens in slaap maar werd pissed toen iemand aan mijn kont zat - gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- meisje wordt wakker
om 3 uur s'nachts
en mijn waardevolle spullen zijn weg
einde verhaal
Rotterdam ..Irak...verschil?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En daarbij is het maar een park. Geen fucking oorlogszone in Irak. Als je zo loopt te tieren en te schelden, kun je ook prima de weg naar het station vinden. Ik snap die hele poeha en drama van s_o niet. Eigen schuld, dikke bult, sorry dat ik het zeg.
Van mono's fikkie?quote:
Niet meer dan een uurtje of 2 nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt?Wanneer verwacht je dat het koel genoeg is?
Zand?quote:
Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..quote:
Coolquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolmono niet zijn worstje bij het vuurtje gehouden?
Ja of ontvoert door Aliens oh wacht dat gebeurd alleen in Amerikaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..
Oooooh... Ik dacht dat ze bewust achtergelaten werdquote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet eens zozeer achter gelaten. Iedereen pakte rustig z'n spullen en liep weg.
Zij blijft zitten, ik weet het niet, ik was (zoals gewoonlijk) ergens anders aan het pissen.
Tetjesquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gruwelijk vuige tetjes van jou persoonlijk.
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
goed. gisteren goed gedate en straks komt Peruaanse scharrel film kijken. niet zo spannend als blauwe ogen of rotterdamse parkavonturen, maar elke week gebeuren mooie dingen...
bij jou?
als ik dat was had ik dat ook gedaan hoe iemqand overkomt en in welke staat iemand is is een verschilquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.
en op het moment dat we weggingen, was wakker, actief, schreeuwerig.... ze had gewoon mee kunnen lopen![]()
grr grr c_a
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CAquote:
Wel leuk, fikkie stoken is tofquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was vet geconcentreerd bezig om het aan te houden. We hadden wat takken uit het bos gepakt er achter, maar was allemaal nog te vochtig. Was een beste strijd om het aan te houden
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..
Doen vrouwen bij mij ook altijd hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CA
Nah, ik vind het niet netjes iemand alleen achter te laten. Helemaal niet 's nachts en in Rotterdam. Hell, zelfs in Schubbekutteveen doe je dat gewoon niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.
en op het moment dat we weggingen, was wakker, actief, schreeuwerig.... ze had gewoon mee kunnen lopen![]()
grr grr c_a
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Tetjes? Nee, ik had het niet specifiek over mijn boobs, dat hebben jullie erbij verzonnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zeur niet mensquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik dat was had ik dat ook gedaan hoe iemqand overkomt en in welke staat iemand is is een verschil
Ja gaat snel hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik val eventjes in slaap en we zijn gelijk 1,5 topic verder.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?
Ach, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?
mijn lichaam is van mij je hebt er met je handen vanaf te blijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CA
Jou had ik ook achtergelatenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh... Ik dacht dat ze bewust achtergelaten werd. Maar dan nog, niet zo heel lief, niet even kijken waar ze is
.
[..]
Tetjes? Nee, ik had het niet specifiek over mijn boobs, dat hebben jullie erbij verzonnen
.
[..]
Haha. Blauwe ogen?
Hier alles prima hoor, gisteren asiel en werken, vandaag werken en paard en nu heb ik rust.
wat deed jouw hoofd dan op twi zijn schoot...?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn lichaam is van mij je hebt er met je handen vanaf te blijven
Schoenen van 600 euroquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
Was 5jaar terugquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schoenen van 600 euro
En dat voor een werkloze
Not sure if trolling...
Oh, wat ontzettend lief van jequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...
schoenen van 600 euro?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Mocht je er nog overheen eigenlijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...
Ja best wel heel erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn he.
[..]
Ik ben altijd woest als er een hele avond niemand aan mijn kont heeft gezeten!
Toen was ie niet werkloos hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schoenen van 600 euro
En dat voor een werkloze
Not sure if trolling...
beste meet ooit van 2012quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet netjes iemand alleen achter te laten. Helemaal niet 's nachts en in Rotterdam. Hell, zelfs in Schubbekutteveen doe je dat gewoon niet.
Maar goed, het is gebeurd. Was de meet leuk verder?
NOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Het gaat al tijden niet zo lekker meer in deze reeks.
En nu wegens serieuze klachten gaat een slot op.
Na het weekend zien we wel verder.
Nu nog een slotje.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Dat ze dat bij iedereen doet, betekent niet dat het ook maar door iedereen gewaardeerd moet worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jmmrjmmr ripquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Sorry nog hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel keer aangerand, toen was ik ook alleen, in Enschede en nota bene 500 meter bij mijn huis vandaan.
Dus waar je bent zegt niet zo heel veel.
Gelukkig had ik naaldhakken en een snelle linkse.
dafuq?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Dat is geen reden om het hier 10 keer te zeggen. Ik heb ook niet 10 keer mijn hele pestverleden hier gepost. Ik heb het alleen gepost in de "Vroeger gepest" topics enzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
Toen was 600 euro alleen maar meer waardquote:
Dit ga je toch niet menenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |