Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten samen uit samen thuis.
Ik zeg toch nergens van nietquote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
geestelijke instabiliteit is toch JUIST een reden om bij iemand te blijven?!
ik ben een prima stapmaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat hij op een hele mooie plek zit, ipv in het saaie nederlandje.
Niets geeft een garantie dat het goed gaat, maar het is in elk geval 100% beter dan dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
misschien had je wel iemand betaald om seks met je te hebben.quote:
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.quote:
Maakt geen fuck uit eikel je brengt zo iemand thuis of richting het ziekenhuis klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden makenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar wat zeggen je ouders hier nu van sh?
En dan veroordeling?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.
je komt gelegen hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
Sowieso moet dat geen probleem zijn. Iedereen een paar euro bijleggen dan komt het vast wel goed.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
lolquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurd
Al die herinneringenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
foto's verwijderen is best wel zonde altijd
QFT.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
foto's verwijderen is best wel zonde altijd
Als dat iedere keer gebeurd als iemand laveloos zou worden achter gelaten dan zou bijna iedereen veroordeeld kunnen wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |