Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten samen uit samen thuis.
Ik zeg toch nergens van nietquote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
geestelijke instabiliteit is toch JUIST een reden om bij iemand te blijven?!
ik ben een prima stapmaat.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat hij op een hele mooie plek zit, ipv in het saaie nederlandje.
Niets geeft een garantie dat het goed gaat, maar het is in elk geval 100% beter dan dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
misschien had je wel iemand betaald om seks met je te hebben.quote:
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.quote:
Maakt geen fuck uit eikel je brengt zo iemand thuis of richting het ziekenhuis klaar.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand thuis brengen een garantie geeft dat het goed gaat.
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden makenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar wat zeggen je ouders hier nu van sh?
En dan veroordeling?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je laat iemand achter in een bepaalde staat waar hij/zij niet voor zichzelf kan zorgen als er dan iets gebeurt mag je gewoon op verhoor komen.
je komt gelegen hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
Sowieso moet dat geen probleem zijn. Iedereen een paar euro bijleggen dan komt het vast wel goed.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
lolquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze hadden me gewaarschuwd ze vonden me te kwetsbaar en dachten dat fokkers engerds waren die misbruik van me zouden maken
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Is het gezeik nou nog niet over??
Pffffff....
Snarf ben je thuis? Heb je mijn sms gelezen? Komt het gelegen dat ik nu even langs kom
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
charmed_angel kan je de foto's die je van mij hebt gemaakt verwijderen ? ik vind het niet leuk dat dit zonder mijn medeweten is gebeurd
Al die herinneringenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
foto's verwijderen is best wel zonde altijd
QFT.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
Als dat iedere keer gebeurd als iemand laveloos zou worden achter gelaten dan zou bijna iedereen veroordeeld kunnen wordenquote:
gewoon bewaren en zeggen dat je ze hebt verwijderd. Ze mag de komende 5 jaar toch niet meer buiten spelen van haar ouders.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
mits latin, zitten die goed. gisteren de enige buitenlander in mijn favo tent, waar ik ook mn verjaardag vierde en 1e date met projectje had. complimenten om mijn dansskills alom. Ja, ik woon hier goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ben benieuwd naar je dans skills.
dan nog snap ik wel dat ze t niet fijn vind als fotos rond gaan, maar die ene foto die ik netg.. sorry maar das een hoopje deken, je kan echt niet zien wie t is... zoiezo moest ik goed kijken om te zien dat er voeten utistekenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....
je kan lachen maar ze hadden gelijkquote:
Dat je dat denkt is juist jouw probleem. Volgens mij heb je geen zelfreflectie. Je moet namelijk denken "Misschien klopt hetgeen wat hij zegt. Misschien irriteer ik inderdaad andere mensen en moet ik het anders aanpakken".quote:Op zondag 27 mei 2012 19:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
je vind het blijkbaar leuk om iemands pijn nog erger te maken
ben jij geestelijk wel in orde want je komt erg sadistisch over
Hoe lang heb je les gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mits latin, zitten die goed. gisteren de enige buitenlander in mijn favo tent, waar ik ook mn verjaardag vierde en 1e date met projectje had. complimenten om mijn dansskills alom. Ja, ik woon hier goed.
hoe heb je de metro betaald?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kan lachen maar ze hadden gelijk
ik wilde heel graag gezelschap wanhopig graag ik voe en voelde me eenzaam verloren en ongewenst
ik heb lopen janken in de metro
gaan ze rond ja? geef mij ze ook dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan nog snap ik wel dat ze t niet fijn vind als fotos rond gaan, maar die ene foto die ik netg.. sorry maar das een hoopje deken, je kan echt niet zien wie t is... zoiezo moest ik goed kijken om te zien dat er voeten utisteken
Ja die duivelse fokkers altijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kan lachen maar ze hadden gelijk
ik wilde heel graag gezelschap wanhopig graag ik voe en voelde me eenzaam verloren en ongewenst
ik heb lopen janken in de metro
Fnee auto kan geen alcohol meer zienquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je komt gelegen hoorzie je zo! kom je op de fiets...?
Scherpquote:
ik heb niet zelf de foto gemaakt !quote:Op zondag 27 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel gezopen/drugs gebruikt....
Openbare weg schat. Zolang ze niet hier gepost worden mag het.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb niet zelf de foto gemaakt !
ook al ik nuchter ben heb ik er bezwaar tegen als mensen zomaar foto's van mij maken
ok tozzo, voordeur is openquote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fnee auto kan geen alcohol meer zien
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
QFT.
Vooral omdat we nu weten dat mono niet over het kampvuur moet gaan, miezerig vuurtje
Even serieus.. je komt voor mij heel emotioneel instabiel over, vooral als ik die reactie van net lees, als die serieus was. Kun je wel lopen zeiken tegen mij, ik zou zeggen, zoek eens hulp ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
ook al ik nuchter ben heb ik er bezwaar tegen als mensen zomaar foto's van mij maken
Detective Snarfquote:
altijd 3 flessen lampolie mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
QFT.
Vooral omdat we nu weten dat mono niet over het kampvuur moet gaan, miezerig vuurtje
daar doe ik niet aanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien had je wel iemand betaald om seks met je te hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
Moet je maar weten wanneer te stoppenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongewenst dronken op youtube gezet en wat ik daar zag kon ik echt niet van mezelf geloven, maar ik schaam me niet voor zulke dingen dat doe je deels zelf
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben ook ongewenst dronken op youtube gezet en wat ik daar zag kon ik echt niet van mezelf geloven, maar ik schaam me niet voor zulke dingen dat doe je deels zelf
engerdquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon bewaren en zeggen dat je ze hebt verwijderd. Ze mag de komende 5 jaar toch niet meer buiten spelen van haar ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |