Als er over een half uur nog geen fotos zijn breekt de hel los...quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ah kijk, strooi met tieten en alles is gesust. Wat zijn mannen toch heerlijk makkelijk.
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ah kijk, strooi met tieten en alles is gesust. Wat zijn mannen toch heerlijk makkelijk.
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd, S_O? Kan je een duidelijke samenvatting maken met fijn leesbare zinnen en correct Nederlands?
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebtquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat zij gedaan hebben klopt inderdaad ook niet, maar je hebt nu al 10 keer gezegd dat je aangerand bent terwijl je in het begin dat niet zei. Ik raad je aan om naar een psycholoog te gaan als het werkelijk een traumatiserende ervaring voor je was.
Begin jij danquote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Hij probeert je gewoon te helpen, niet zo raar doen, domme gans.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
ik ben nou eenmaal gevoelig voor lekkere en mooie zaken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben druk aan het strooien, ik kan het niet helpen dat jullie geen abbo hebben en ze niet kunnen zienquote:
De mannen zijn het probleem niet vanavond. Maar we willen best gesust worden hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik, daarom durfde ik dat in dezen ook wel aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal gevoelig voor lekkere en mooie zaken.
En wat voor verleden heb jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
Dat zou hij wel moeten zijnquote:
Waar moeten we kijken?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben druk aan het strooien, ik kan het niet helpen dat jullie geen abbo hebben en ze niet kunnen zien.
wie scheld nu wie uitquote:Op zondag 27 mei 2012 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij probeert je gewoon te helpen, niet zo raar doen, domme gans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |