SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Whud?quote:
Ze is tegenwoordig blond dus ze snapt er geen hol meer van.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig blond dus ze snapt er geen hol meer van.
Halfje, tops
lach jij nu om het halfje of om mijn blondheid? Pas op hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lach jij nu om het halfje of om mijn blondheid? Pas op hoorPics danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lach jij nu om het halfje of om mijn blondheid? Pas op hoorMoet ik oppassen? Voor jouw geilheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik heb pasta laten bezorgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb vandaag soep-a-la-kree gemaakt![]()
En je leeft nog?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
ah recepten uitwisselenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
My thoughs exactlyquote:
Herkenbaar ja, klein beetje kan wel trouwens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar echt heel lekker was het niet. Teveel macaroni in de soep geflikkerd
Grow a pairquote:
Niks mis mee, je moeder blijft je moeder.quote:
Johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, maar echt heel lekker was het niet. Teveel macaroni in de soep geflikkerd
nou weet ik waarom je etensfoto's er niet uit zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:00 schreef kree het volgende:
aawh net even met de hondjes naar duin.
[ afbeelding ]
blijft toch een mooi dorp om te wonen, ja iphone 360 ding dus kut kwaliteit.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nou weet ik waarom je etensfoto's er niet uit zien
Dat wel. Maar 'mammie'... je bent toch geen 5 meer of wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Niks mis mee, je moeder blijft je moeder.
Of het gay over komt /care eigenlijk.
Nee, helaas. Zelfs met een goede camera wordt dat niksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het erge is dat dat het juist nog een beetje beter maaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dam'n je hebt gelijk het ligt alleen maar aan de cameraquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat reageer je geagiteerd? Dat zou zelfs nog wel positief zijn ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
dam'n je hebt gelijk het ligt alleen maar aan de camera
Weet zelf wel beter, heb nog een filmpje ook eens kijken of dat beter is.:)
smaakte bij mij ook wel hoor, op de laatse rijst shit na dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
nou ik fotografeer mn eten niet maar het smaakt wel
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
smaakte bij mij ook wel hoor, op de laatse rijst shit na dan.
Maar weer genoeg over mijn eten nu hoor
Wat is er nou mooi aan een piemel?quote:
niks maar wel lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is er nou mooi aan een piemel?
Heb nog een halve fles, delen?quote:
Prik eens een datum danquote:
You saucy minx!quote:
Mwhehe, komende twee weken tentamenweken.quote:
Zijn ook best lekkere cocktails zonder alcoholquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Drink geen alcohol dus kan er niet over meepraten.
Ben jij nou studentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe, komende twee weken tentamenweken.Hou het wel bij mn Lambrusco
Ja maar dat is ook bijna een generatie geleden..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
Wij gingen op donderdagavond naar de disco om pas naar huis te gaan als het weer licht werd, dan 2 uurtjes pitten, met je kachellamme harses het tentamen maken, en verdomme nog een 10 halen ook![]()
![]()
De docent in kwestie heeft zich wel een breuk gelachen om de zijdelingse commentaren die ik er bij had gezet
Je hebt er zin in he?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
Wij gingen op donderdagavond naar de disco om pas naar huis te gaan als het weer licht werd, dan 2 uurtjes pitten, met je kachellamme harses het tentamen maken, en verdomme nog een 10 halen ook![]()
![]()
De docent in kwestie heeft zich wel een breuk gelachen om de zijdelingse commentaren die ik er bij had gezet
Nee hoor. Iets meer dan 2 jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook bijna een generatie geleden..
Nou, dan dus over 2 weken ergens een keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hahaha, nee dat lukt mij niet helaas.
22 juni in Amsterdam kan ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dan dus over 2 weken ergens een keer
Is wel nice. Durf het alleen nooit aan zoveel risico te nemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
![]()
Dealquote:
Nee, gewoonquote:
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Score: 1 broek, 2 overhemden, 2 Tshirts, 1 paar schoenen, bijpassende riem, portemonneetje, tafellaken, onderzetters, massage-olie. nog wat dingetjes voor in huis, koffie... Heerlijk, geld uitgeven...
ik lijk wel een wijf.
Het was bij ons common practice op vrijdag. God dat was een tijdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel nice. Durf het alleen nooit aan zoveel risico te nemen
Totale kosten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Score: 1 broek, 2 overhemden, 2 Tshirts, 1 paar schoenen, bijpassende riem, portemonneetje, tafellaken, onderzetters, massage-olie. nog wat dingetjes voor in huis, koffie... Heerlijk, geld uitgeven...
ik lijk wel een wijf.
Wijf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
ik lijk wel een wijf.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen op donderdagavond naar de disco
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij practicums en zo. Maar als het niet verplicht was kwam ik niet opdagen als ik te brak wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was bij ons common practice op vrijdag. God dat was een tijd
nee, ik ben niet zo van de pakken. Heb er 1 dat ik draag als het moet. Iets meer casual maar wel netjes, da's mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond de 600.000.quote:
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wélquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen bij practicums en zo. Maar als het niet verplicht was kwam ik niet opdagen als ik te brak was
Dat heb ik dus echt nog nooit gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wél
De volgende dag ook gewoon echt niet meer weten wat je ingevuld hebt, en je naderhand afvragen waar die geniale ingeving in vredesnaam vandaan gekomen is
Proberen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaasquote:
Ik studeerde wel in Limbabwe, de docenten lustten er zelf ook rustig eentje. We hebben zelfs eens met een docent in de kroeg gezeten op donderdag avond, om vrijdag morgen tot de conclusie te komen dat we les van hem hadden. Was niet het meest productieve college ooit, wel het meest hilarischequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaas![]()
Bij mij maakte het tijdens tentamens nooit zo veel uit of ik heel moe/brak was of niet. Maar daarna stortte ik dan helemaal in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaas![]()
Dat deed ik wel heel serieus, ik wist alles wat ik weten moest en ook ruim van te voren. Was wel nodig ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgen
Ik doe het je niet na. Mensen die iets voor elkaar krijgen als ze brak zijn, heb ik diep respect voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wél
De volgende dag ook gewoon echt niet meer weten wat je ingevuld hebt, en je naderhand afvragen waar die geniale ingeving in vredesnaam vandaan gekomen is
Mwhehe, lekker hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik studeerde wel in Limbabwe, de docenten lustten er zelf ook rustig eentje. We hebben zelfs eens met een docent in de kroeg gezeten op donderdag avond, om vrijdag morgen tot de conclusie te komen dat we les van hem hadden. Was niet het meest productieve college ooit, wel het meest hilarische
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgen
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Mensen die iets voor elkaar krijgen als ze brak zijn, heb ik diep respect voor
Ja ik had dat meestal tijdens, dus dan maar niet uit de avond ervoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij maakte het tijdens tentamens nooit zo veel uit of ik heel moe/brak was of niet. Maar daarna stortte ik dan helemaal in.
Mwhehe hatersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat examens, laatst een gemaakt, zitten zenuwpezen van te voren, vervolgens een goed gevoel, dan krijg je een 8,7 en ben je teleurgesteld dat het geen negen is. Vervolgens ben je er toch wel tevreden mee, zeker als je het hoogste cijfer hebt behaald en daarna wordt je arrogant genoemd
Nee bedankt..
Bierpoepiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzo
nopequote:
is jouw diploma wel wat waard?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzo
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen hequote:
Meer alcoholwalm uit smoelwerken enzoquote:
Ja.quote:
Tentamens maken heb ik nooit zo'n moeite mee. Ben nooit gespannen of zo. Vind vooral die periode er voor waar je veel werk moet verzetten kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat examens, laatst een gemaakt, zitten zenuwpezen van te voren, vervolgens een goed gevoel, dan krijg je een 8,7 en ben je teleurgesteld dat het geen negen is. Vervolgens ben je er toch wel tevreden mee, zeker als je het hoogste cijfer hebt behaald en daarna wordt je arrogant genoemd
Nee bedankt..
Ah, balenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nope
Studeren ging heel anders dan middelbare school.
Tijdens m'n 2e studie probeerde ik het wel serieus, maar zonder succes -_-
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen he![]()
Kan je je voorstellen hoe die reageerden
Ik mag jou niet zo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen he![]()
Kan je je voorstellen hoe die reageerden
16 kratten bierquote:
Even kotsen en weer verder met je tentamenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik word echt alleen maar dommer van bierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Het mag geen verrassing heten dat ik liever feestte dan studeerde... heb er later toch echt geen last van gehad.
Ik ben een perfectionist. Ik kan echt heel lang de balen in mijzelf hebben, had ik ook omdat t geen negen was. Heel frustrerend. Maar dit was een tentamen van mijn werk (wet werk en bijstand) en ik kan het heel goed vinden met de juridisch adviseur die dit in elkaar heeft gezet. Overigens ook een fout in de antwoord module gevonden dus wellicht wordt het nog een 8,9quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tentamens maken heb ik nooit zo'n moeite mee. Ben nooit gespannen of zo. Vind vooral die periode er voor waar je veel werk moet verzetten kut.
Tentamens zijn alleen kut als je vraag na vraag niet kan beantwoorden.
Ik was heul braaf student natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Het mag geen verrassing heten dat ik liever feestte dan studeerde... heb er later toch echt geen last van gehad.
Bullshit and you know itquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even kotsen en weer verder met je tentamen
t lijkt greys anatomy welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even kotsen en weer verder met je tentamen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionist. Ik kan echt heel lang de balen in mijzelf hebben, had ik ook omdat t geen negen was. Heel frustrerend. Maar dit was een tentamen van mijn werk (wet werk en bijstand) en ik kan het heel goed vinden met de juridisch adviseur die dit in elkaar heeft gezet. Overigens ook een fout in de antwoord module gevonden dus wellicht wordt het nog een 8,9
ssssssssst. Doen we net alsofquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de: 5,5 is ook voldoende
Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul braaf student natuurlijk
Soms wel. Maar ik wil wel ook gewoon goed zijn in wat ik doe en waar ik voor geleerd heb. En dat ben ik dus ook, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de: 5,5 is ook voldoende
Nu alleen met de bonte verz...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...
Hunter S. Thompson would be proud, broquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hunter S. Thompson would be proud, bro
Veel plezierquote:
“Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de week weer Fear and Loathing gekeken GE-NI-AAL. Op Colombiaanse kaas.
En ik drink heul geen bier, kenjenagaanquote:
Asi es!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
“Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
Die viezelatinas willen hem er zo instoppen. "Ho, eerst een jasje aan" zeg ik met tegenzin...
Colombia was het he? Vallen ze daar een beetje op blanke hollanders?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
Die viezelatinas willen hem er zo instoppen. "Ho, eerst een jasje aan" zeg ik met tegenzin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hell noquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Colombia was het he? Vallen ze daar een beetje op blanke hollanders?Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U riep?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkere ladyboy?
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....quote:
Mijn danswerk is dan weer niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.
HIV delen dat is toch pure liefde?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....
2 dingen die ik niet kanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar je. Als ik Spaans spreek komt de 1e verbazing. Als ik met ze dans zijn ze om. "je danst beter dan veel Colombianen die ik ken"
Een en al tofheid hier.
Volgende meet op mijn dakterras. Ik regel de chicks.
nee maar jij bent groot. En.. Ehm.. Tsjaquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn danswerk is dan weer niet om over naar huis te schrijven
Niet verwonderlijk, als iedereen zo'n instelling heeft. HIV zou ik trouwens ook kk bang voor zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo verstandig was ik in NL niet hoor. Maar hier heersen SOA's als de neten... vooral HIV, geen zin in....
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijdquote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik mis mijn vent, die mag wel s thuis komen nu
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inwisselen voor Bart; die is er wel altijd
Die staat met d'r armen over haar tuinbroek te verzuchten "wat een sletten die Colombiaansen zijn". Zijn ze niet, maar goed.quote:
Ja die wil mij dus nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee maar jij bent groot. En.. Ehm.. Tsja
Dan gaat Detroit boven op me zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinosquote:Op zondag 27 mei 2012 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staat met d'r armen over haar tuinbroek te verzuchten "wat een sletten die Colombiaansen zijn". Zijn ze niet, maar goed.
Om vervolgens (weer) alleen te gaan slapen...
Zuid-Amerika ik heb er niks meequote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
goeie steak en bier op. nu heb ik zin om te stappen... heb nog een nummer van een knappe meid van vorige week toen ik met Peruaanse meeging. Die Peruaanse komt morgen...
Wat een leven...
Doe je ding.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
goeie steak en bier op. nu heb ik zin om te stappen... heb nog een nummer van een knappe meid van vorige week toen ik met Peruaanse meeging. Die Peruaanse komt morgen...
Wat een leven...
En lukt het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doe je ding.
Ik ben niet zo van de losse flodders, doe mij maar iemand waar het leuk mee klikt voor de lange termijn
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
Wat een leven...
Wuddenkjuhzellufquote:
Dan word het eens tijd om losse flodders de ruimte in te schieten jonge!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wuddenkjuhzelluf
Ik post hier toch niet voor niks jonguh![]()
Ik schiet met scherp of ik schiet niet. Half werk is voor mietjesquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dan word het eens tijd om losse flodders de ruimte in te schieten jonge!
Euh, en onze safaridate dan?quote:
Wij kunnen het ook nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je niet oefenen met iemand hier
Strak planquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pas maar op straks heb je alle single mannen van hier in je DM zitten.
Bullshit. Vrouwen mogen ook versieren, graag zelfs. Het is 2012 mensenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch een mannenprobleem
Mijn handen jeuken ja...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Beter leren schieten danquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik schiet met scherp of ik schiet niet. Half werk is voor mietjes
Ik heb al een loeder van een vrouw hedendaagsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zoekt toch alleen maar een vrouw om draagmoeder voor je te zijn?
De voorspelbaarheid is weer hoog. Maar je weet hoe het gaat met vrijgezelle vrouwen in dit topicquote:
Ja helaas welquote:Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid is weer hoog. Maar je weet hoe het gaat met vrijgezelle vrouwen in dit topic![]()
Helaas weet ik ook hoe het gaat met sommige vrijgezelle mannen in dit topicquote:Op zondag 27 mei 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid is weer hoog. Maar je weet hoe het gaat met vrijgezelle vrouwen in dit topic![]()
Had ze alquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zit in jouw dm dan? Ik was het nietquote:
Nou?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas weet ik ook hoe het gaat met sommige vrijgezelle mannen in dit topic
Mja dat kan bestquote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je niet oefenen met iemand hier
Oh was dat al versieren?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik schiet met scherp of ik schiet niet. Half werk is voor mietjes
[..]
Euh, en onze safaridate dan?
Mwhehehe Flipsquote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwhehe als de juiste niet op je afkomt moet je er zelf werk van maken toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch een mannenprobleem
Haiquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas weet ik ook hoe het gaat met sommige vrijgezelle mannen in dit topic
Ahw wel lief van je.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zit in jouw dm dan? Ik was het nietIn mijn DM zat toen ik hier voor het eerst kwam volgens mij alleen Twi. En Drommel ook wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan de plek waar die zitquote:
Mijn hart, wat doe jequote:
Shit je hebt me doorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat ligt aan de plek waar die zit
En kogels opquote:
Mwhehehequote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat versieren doet ie wel op de safaridate, ik zou gewoon happen als ik jou wqas
quote:
Nou, S_O klonk best wel wanhopig...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Zou er nog versierd zijn/worden op de meet?
Nee joh. Dat gebeurt altijd meer buiten de meets omquote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Lijkt mij wel. De gelegenheid om je skills uit te testen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
Het is dat ze me niet wilt anders...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, S_O klonk best wel wanhopig...
Hoe kan jij dat nou weten? Je bent nog nooit op een meet geweest!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee joh. Dat gebeurt altijd meer buiten de meets om
Sterker nog; dat is ze ookquote:Op zondag 27 mei 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, S_O klonk best wel wanhopig...
Echt waarquote:
Was er al niet trots op, nog ff een trap naquote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef Hanako het volgende:
[..]
Gadverdamme laat maar geen interesse meer.
Nee sinds dit jaar weer verhuisd. Waar woon je ongeveer?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waarWoon je er nu niet meer?
Muziekwijkquote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sinds dit jaar weer verhuisd. Waar woon je ongeveer?
Maar wanneer gingen we safarimeeten dan?
We zijn nu 6 pagina's verder. Have funquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
wat whut val net binnen, samenvatting nog even?
Nee. Lees maar terugquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
Literatuurwijk, kruidenwijk en poortquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MuziekwijkWaar heb jij gewoond?
22 juni is er een meet in Amsterdam
Welke meet?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel medelijden met je dat weer wel...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was er al niet trots op, nog ff een trap na
Orgie punt!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
quote:
Okay, die wijken zijn nog wel te doen ofniet? Stedenwijk is vreselijkquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Literatuurwijk, kruidenwijk en poort
welke meet?
En terechtquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel medelijden met je dat weer wel...
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
En ik maar denken...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MuziekwijkWaar heb jij gewoond?
literatuurwijk is degelijk (woonde ik thuis) kruidenwijk (tegenover appie) was een jongerenhangplek en poort was uitgestorvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Okay, die wijken zijn nog wel te doen ofniet? Stedenwijk is vreselijk
En er is 22 juni een meet in AmsterdamKomen ook fokkers die ik niet ken, niet echt van 1 subforum geloof ik.
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
Ik weet een oplossing ik ontvoer jou dwing jou mij te trouwen en sleur je mee naar mijn huis probleem is dan ook opgelostquote:
Ik dacht dat jullie dat al wistenquote:
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanquote:
Heel jammer weerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie dat al wisten
Och tegenover de appiequote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
literatuurwijk is degelijk (woonde ik thuis) kruidenwijk (tegenover appie) was een jongerenhangplek en poort was uitgestorven
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanAl die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanWie is dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik zeg verder randstad, jij zegt amsterdamquote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks is
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Tenminste hij blijft wel erg stil.
ben ik gemeen?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Tenminste hij blijft wel erg stil.
De randstad daar is een oplossing voorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks is
Komt op zelfde neerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg verder randstad, jij zegt amsterdam
Ja joh, bemoei jij je er ook ff meequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou weer gedaan
Of moet je gewoon zo nodig ergens tegen aan schoppen?
Het is niet altijd fijn ,de waarheid.quote:
Misschien vindt Kree je gemeen, ik moest lachen en vond het niet zo gemeen dus.quote:
Ben je bang dat het averechts werkt dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja joh, bemoei jij je er ook ff mee
Als dit zo doorgaat zit overmorgen het hele topic mij te promoten bij alles dat zich vrouw mag noemen. Fok-breed
Zou het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je bang dat het averechts werkt dan?
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
De randstad daar is een oplossing voor
zo jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat jij toen die ene avond ook in tc of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja joh, bemoei jij je er ook ff mee
Als dit zo doorgaat zit overmorgen het hele topic mij te promoten bij alles dat zich vrouw mag noemen. Fok-breed
Ja en dat was dus niet de bedoeling schatquote:
Daar zit ik nagenoeg nooit dus de kans is bijzonder kleinquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat jij toen die ene avond ook in tc of was dat iemand anders?
maak t waar danquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja en dat was dus niet de bedoeling schat
Ah, okayquote:Op zondag 27 mei 2012 00:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar zit ik nagenoeg nooit dus de kans is bijzonder klein
je meent het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Jamaarhoedanquote:
Goed nieuws of slecht nieuws?quote:
Nee niksquote:Op zondag 27 mei 2012 00:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaarhoedan
[..]
Goed nieuws of slecht nieuws?
Nou zat te denken om spytool te gebruiken, maar wat heb ik eraan eigenlijk, als iemand met me contact op wil nemen dan staat de dm open,dus best ga niet eens terug lezen.quote:
Zo oud ben je toch nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou met mn ex in Rotterdam gaan wonen. Maja, dat gaat dus niet meer door
Ik niet ben net een spook die onder je rokje door komt en je maar denken dat het waait.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niksVroeg het me gewoon af, ik weet Intronic en twi nog, maar er was nog iemand van hier volgens mij.
Je bent tegenwoordig wel erg heteroseksueel aan het doen.quote:
22quote:
Hor lang ben je?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
22Maar nu staan alle opties weer open bedoel ik zegmaar
alles behalve almere.
Dat was een gezonde situatie wou je zeggenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is deze, ik woonde vanaf 18 samen en ik scheel maar 2 jaar
mwah ben na die relatie ook vrij vlot weer gaan samenwonen maar dat gaat super hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was een gezonde situatie wou je zeggen
Ik vind het allemaal zo snel en zo.
Maar misschien is het mijn perceptie; want ik ben zelf ook niet zo volwassen
Toen was je 16quote:Op zondag 27 mei 2012 01:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel al 6 jaar soort van samen gewoond. Hij kwam hier inwonen bij mn moeder.
Is de schuld van je moederquote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig wel erg heteroseksueel aan het doen.
Perfect.quote:
KUTWIJFquote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij kan goed tellen, jij bent vast hoger geschoold
Hboquote:
Zeg, dat zijn mij vragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |