Ja joh, bemoei jij je er ook ff meequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heb ik jou nou weer gedaan
Of moet je gewoon zo nodig ergens tegen aan schoppen?
Het is niet altijd fijn ,de waarheid.quote:
Misschien vindt Kree je gemeen, ik moest lachen en vond het niet zo gemeen dus.quote:
Ben je bang dat het averechts werkt dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja joh, bemoei jij je er ook ff mee
Als dit zo doorgaat zit overmorgen het hele topic mij te promoten bij alles dat zich vrouw mag noemen. Fok-breed
Zou het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben je bang dat het averechts werkt dan?
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
De randstad daar is een oplossing voor
zo jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat jij toen die ene avond ook in tc of was dat iemand anders?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja joh, bemoei jij je er ook ff mee
Als dit zo doorgaat zit overmorgen het hele topic mij te promoten bij alles dat zich vrouw mag noemen. Fok-breed
Ja en dat was dus niet de bedoeling schatquote:
Daar zit ik nagenoeg nooit dus de kans is bijzonder kleinquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat jij toen die ene avond ook in tc of was dat iemand anders?
maak t waar danquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja en dat was dus niet de bedoeling schat
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
Ah, okayquote:Op zondag 27 mei 2012 00:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar zit ik nagenoeg nooit dus de kans is bijzonder klein
je meent het?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
Jamaarhoedanquote:
Goed nieuws of slecht nieuws?quote:
Nee niksquote:Op zondag 27 mei 2012 00:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaarhoedan
[..]
Goed nieuws of slecht nieuws?
Nou zat te denken om spytool te gebruiken, maar wat heb ik eraan eigenlijk, als iemand met me contact op wil nemen dan staat de dm open,dus best ga niet eens terug lezen.quote:
Zo oud ben je toch nietquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou met mn ex in Rotterdam gaan wonen. Maja, dat gaat dus niet meer door
Ik niet ben net een spook die onder je rokje door komt en je maar denken dat het waait.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niksVroeg het me gewoon af, ik weet Intronic en twi nog, maar er was nog iemand van hier volgens mij.
Je bent tegenwoordig wel erg heteroseksueel aan het doen.quote:
22quote:
Hor lang ben je?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
22Maar nu staan alle opties weer open bedoel ik zegmaar
alles behalve almere.
Dat was een gezonde situatie wou je zeggenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is deze, ik woonde vanaf 18 samen en ik scheel maar 2 jaar
mwah ben na die relatie ook vrij vlot weer gaan samenwonen maar dat gaat super hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was een gezonde situatie wou je zeggen
Ik vind het allemaal zo snel en zo.
Maar misschien is het mijn perceptie; want ik ben zelf ook niet zo volwassen
Toen was je 16quote:Op zondag 27 mei 2012 01:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel al 6 jaar soort van samen gewoond. Hij kwam hier inwonen bij mn moeder.
Is de schuld van je moederquote:Op zondag 27 mei 2012 00:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig wel erg heteroseksueel aan het doen.
Perfect.quote:
KUTWIJFquote:Op zondag 27 mei 2012 01:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij kan goed tellen, jij bent vast hoger geschoold
Hboquote:
Zeg, dat zijn mij vragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |