Echt waarquote:
Was er al niet trots op, nog ff een trap naquote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef Hanako het volgende:
[..]
Gadverdamme laat maar geen interesse meer.
Nee sinds dit jaar weer verhuisd. Waar woon je ongeveer?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waarWoon je er nu niet meer?
Muziekwijkquote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sinds dit jaar weer verhuisd. Waar woon je ongeveer?
Maar wanneer gingen we safarimeeten dan?
We zijn nu 6 pagina's verder. Have funquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
wat whut val net binnen, samenvatting nog even?
Nee. Lees maar terugquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
Literatuurwijk, kruidenwijk en poortquote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MuziekwijkWaar heb jij gewoond?
22 juni is er een meet in Amsterdam
Welke meet?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel medelijden met je dat weer wel...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was er al niet trots op, nog ff een trap na
Orgie punt!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef kree het volgende:
quote:
Okay, die wijken zijn nog wel te doen ofniet? Stedenwijk is vreselijkquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Literatuurwijk, kruidenwijk en poort
welke meet?
En terechtquote:Op zondag 27 mei 2012 00:40 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel medelijden met je dat weer wel...
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
En ik maar denken...quote:Op zondag 27 mei 2012 00:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
MuziekwijkWaar heb jij gewoond?
literatuurwijk is degelijk (woonde ik thuis) kruidenwijk (tegenover appie) was een jongerenhangplek en poort was uitgestorvenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Okay, die wijken zijn nog wel te doen ofniet? Stedenwijk is vreselijk
En er is 22 juni een meet in AmsterdamKomen ook fokkers die ik niet ken, niet echt van 1 subforum geloof ik.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja kree er kwam wel een opmerking langs dat iemand wel een date met jou zou willen. Moet je toch even terug lezen
Ik weet een oplossing ik ontvoer jou dwing jou mij te trouwen en sleur je mee naar mijn huis probleem is dan ook opgelostquote:
Ik dacht dat jullie dat al wistenquote:
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel jammer weerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie dat al wisten
Och tegenover de appiequote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
literatuurwijk is degelijk (woonde ik thuis) kruidenwijk (tegenover appie) was een jongerenhangplek en poort was uitgestorven
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanAl die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zoek je een vent met een huis in amsterdam, heb ik ook gedaanWie is dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik zeg verder randstad, jij zegt amsterdamquote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks is
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Tenminste hij blijft wel erg stil.
ben ik gemeen?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Tenminste hij blijft wel erg stil.
De randstad daar is een oplossing voorquote:Op zondag 27 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al die mensen dat Amsterdam alles is en de rest niks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt op zelfde neerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg verder randstad, jij zegt amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |