Ben jij nou studentquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe, komende twee weken tentamenweken.Hou het wel bij mn Lambrusco
Ja maar dat is ook bijna een generatie geleden..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
Wij gingen op donderdagavond naar de disco om pas naar huis te gaan als het weer licht werd, dan 2 uurtjes pitten, met je kachellamme harses het tentamen maken, en verdomme nog een 10 halen ook![]()
![]()
De docent in kwestie heeft zich wel een breuk gelachen om de zijdelingse commentaren die ik er bij had gezet
Je hebt er zin in he?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
Wij gingen op donderdagavond naar de disco om pas naar huis te gaan als het weer licht werd, dan 2 uurtjes pitten, met je kachellamme harses het tentamen maken, en verdomme nog een 10 halen ook![]()
![]()
De docent in kwestie heeft zich wel een breuk gelachen om de zijdelingse commentaren die ik er bij had gezet
Nee hoor. Iets meer dan 2 jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook bijna een generatie geleden..
Nou, dan dus over 2 weken ergens een keerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hahaha, nee dat lukt mij niet helaas.
22 juni in Amsterdam kan ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dan dus over 2 weken ergens een keer
Is wel nice. Durf het alleen nooit aan zoveel risico te nemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben jij nou student
![]()
Dealquote:
Nee, gewoonquote:
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Score: 1 broek, 2 overhemden, 2 Tshirts, 1 paar schoenen, bijpassende riem, portemonneetje, tafellaken, onderzetters, massage-olie. nog wat dingetjes voor in huis, koffie... Heerlijk, geld uitgeven...
ik lijk wel een wijf.
Het was bij ons common practice op vrijdag. God dat was een tijdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel nice. Durf het alleen nooit aan zoveel risico te nemen
Totale kosten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Score: 1 broek, 2 overhemden, 2 Tshirts, 1 paar schoenen, bijpassende riem, portemonneetje, tafellaken, onderzetters, massage-olie. nog wat dingetjes voor in huis, koffie... Heerlijk, geld uitgeven...
ik lijk wel een wijf.
Wijf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
ik lijk wel een wijf.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen op donderdagavond naar de disco
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij practicums en zo. Maar als het niet verplicht was kwam ik niet opdagen als ik te brak wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was bij ons common practice op vrijdag. God dat was een tijd
nee, ik ben niet zo van de pakken. Heb er 1 dat ik draag als het moet. Iets meer casual maar wel netjes, da's mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een kostuum ging kopen? Waar ging het mis?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond de 600.000.quote:
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wélquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen bij practicums en zo. Maar als het niet verplicht was kwam ik niet opdagen als ik te brak was
Dat heb ik dus echt nog nooit gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wél
De volgende dag ook gewoon echt niet meer weten wat je ingevuld hebt, en je naderhand afvragen waar die geniale ingeving in vredesnaam vandaan gekomen is
Proberen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaasquote:
Ik studeerde wel in Limbabwe, de docenten lustten er zelf ook rustig eentje. We hebben zelfs eens met een docent in de kroeg gezeten op donderdag avond, om vrijdag morgen tot de conclusie te komen dat we les van hem hadden. Was niet het meest productieve college ooit, wel het meest hilarischequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaas![]()
Bij mij maakte het tijdens tentamens nooit zo veel uit of ik heel moe/brak was of niet. Maar daarna stortte ik dan helemaal in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens brak een tentamen gemaakt, maar nooit geniale ingevingen helaas![]()
Dat deed ik wel heel serieus, ik wist alles wat ik weten moest en ook ruim van te voren. Was wel nodig ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgen
Ik doe het je niet na. Mensen die iets voor elkaar krijgen als ze brak zijn, heb ik diep respect voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We waren er. Al zaten we in de hoek van het lokaal te slapen, we wáren er wél
De volgende dag ook gewoon echt niet meer weten wat je ingevuld hebt, en je naderhand afvragen waar die geniale ingeving in vredesnaam vandaan gekomen is
Mwhehe, lekker hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik studeerde wel in Limbabwe, de docenten lustten er zelf ook rustig eentje. We hebben zelfs eens met een docent in de kroeg gezeten op donderdag avond, om vrijdag morgen tot de conclusie te komen dat we les van hem hadden. Was niet het meest productieve college ooit, wel het meest hilarische
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had meestal m'n huiswerk niet gemaakt dus wist nooit van tevoren wat voor cijfer ik zou krijgen
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Mensen die iets voor elkaar krijgen als ze brak zijn, heb ik diep respect voor
Ja ik had dat meestal tijdens, dus dan maar niet uit de avond ervoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij maakte het tijdens tentamens nooit zo veel uit of ik heel moe/brak was of niet. Maar daarna stortte ik dan helemaal in.
Mwhehe hatersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat examens, laatst een gemaakt, zitten zenuwpezen van te voren, vervolgens een goed gevoel, dan krijg je een 8,7 en ben je teleurgesteld dat het geen negen is. Vervolgens ben je er toch wel tevreden mee, zeker als je het hoogste cijfer hebt behaald en daarna wordt je arrogant genoemd
Nee bedankt..
Bierpoepiesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzo
nopequote:
is jouw diploma wel wat waard?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzo
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen hequote:
Meer alcoholwalm uit smoelwerken enzoquote:
Ja.quote:
Tentamens maken heb ik nooit zo'n moeite mee. Ben nooit gespannen of zo. Vind vooral die periode er voor waar je veel werk moet verzetten kut.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat examens, laatst een gemaakt, zitten zenuwpezen van te voren, vervolgens een goed gevoel, dan krijg je een 8,7 en ben je teleurgesteld dat het geen negen is. Vervolgens ben je er toch wel tevreden mee, zeker als je het hoogste cijfer hebt behaald en daarna wordt je arrogant genoemd
Nee bedankt..
Ah, balenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nope
Studeren ging heel anders dan middelbare school.
Tijdens m'n 2e studie probeerde ik het wel serieus, maar zonder succes -_-
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen he![]()
Kan je je voorstellen hoe die reageerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |