Ik mag jou niet zo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen ik die 10 haalde waren er mensen die zich helemaal te pletter gestudeerd hadden maar er gewoon geen hol van snapten, en die waren dus ook braaf geweest de hele week al. En niet slagen he![]()
Kan je je voorstellen hoe die reageerden

16 kratten bierquote:

Even kotsen en weer verder met je tentamenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er werd wel eens een raampje open gezet. En dat was niet omdat het zo warm was ofzo

Ik word echt alleen maar dommer van bierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Het mag geen verrassing heten dat ik liever feestte dan studeerde... heb er later toch echt geen last van gehad.

Ik ben een perfectionist. Ik kan echt heel lang de balen in mijzelf hebben, had ik ook omdat t geen negen was. Heel frustrerend. Maar dit was een tentamen van mijn werk (wet werk en bijstand) en ik kan het heel goed vinden met de juridisch adviseur die dit in elkaar heeft gezet. Overigens ook een fout in de antwoord module gevonden dus wellicht wordt het nog een 8,9quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tentamens maken heb ik nooit zo'n moeite mee. Ben nooit gespannen of zo. Vind vooral die periode er voor waar je veel werk moet verzetten kut.
Tentamens zijn alleen kut als je vraag na vraag niet kan beantwoorden.

Ik was heul braaf student natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Het mag geen verrassing heten dat ik liever feestte dan studeerde... heb er later toch echt geen last van gehad.

Bullshit and you know itquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even kotsen en weer verder met je tentamen

t lijkt greys anatomy welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Even kotsen en weer verder met je tentamen

quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben een perfectionist. Ik kan echt heel lang de balen in mijzelf hebben, had ik ook omdat t geen negen was. Heel frustrerend. Maar dit was een tentamen van mijn werk (wet werk en bijstand) en ik kan het heel goed vinden met de juridisch adviseur die dit in elkaar heeft gezet. Overigens ook een fout in de antwoord module gevonden dus wellicht wordt het nog een 8,9

ssssssssst. Doen we net alsofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de: 5,5 is ook voldoende

Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was heul braaf student natuurlijk

Soms wel. Maar ik wil wel ook gewoon goed zijn in wat ik doe en waar ik voor geleerd heb. En dat ben ik dus ook, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ben meer van de: 5,5 is ook voldoende

Nu alleen met de bonte verz...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...

Hunter S. Thompson would be proud, broquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jou toen had gekend zaten we met levercirrose en een bonte verzameling soa's thuis...

quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hunter S. Thompson would be proud, bro

Veel plezierquote:

“Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de week weer Fear and Loathing gekeken GE-NI-AAL. Op Colombiaanse kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |