Deze paus is ook nog lid van een jongere verenigingquote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou hij wel moeten zijn.
Iemand anders dan?
Maar, wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
iemands verleden maakt niet uit voor wat ie zegt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leegquote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou hij wel moeten zijn.
Iemand anders dan?
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen. Dan krijg je er een hoop te zien.quote:
Achter stukje stof wel hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen. Dan krijg je er een hoop te zien.
Hier mogen ze niet meer gepost.
Waarom wordt ze achtergelaten?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
- blowt er gelijk achter aan
- gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- mensen laten d'r gewoon liggen terwijl we verder chillen
- meisje wordt wakker
- iedereen gaat terug naar huis, en zij blijft achter.
einde verhaal
Dat was niet de bedoeling natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.google.com en dan kan je op afbeeldingen klikken en tieten intypen.
Niet eens zozeer achter gelaten. Iedereen pakte rustig z'n spullen en liep weg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt ze achtergelaten?
Nou ja, vodka en blowen lijkt me geen goede combinatie, maar daar heb ik verder geen verstand van.
omdat ze niet mee liep.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vodka en blowen lijkt me geen goede combinatie, maar daar heb ik verder geen verstand van.
Oh echt?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer zin.
Flipje, het is al aan het afkoelen buiten he..
goed. gisteren goed gedate en straks komt Peruaanse scharrel film kijken. niet zo spannend als blauwe ogen of rotterdamse parkavonturen, maar elke week gebeuren mooie dingen...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom durfde ik dat in dezen ook wel aan.
Hoe is het in Colombia?
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarbij is het maar een park. Geen fucking oorlogszone in Irak. Als je zo loopt te tieren en te schelden, kun je ook prima de weg naar het station vinden. Ik snap die hele poeha en drama van s_o niet. Eigen schuld, dikke bult, sorry dat ik het zeg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
- gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- meisje wordt wakker
einde verhaal
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
iedreen zat te zuipen en te blowen - meisje zit in park, drinkt na 1 minuut al kwart fles wodka leeg
ik viel vervolgens in slaap maar werd pissed toen iemand aan mijn kont zat - gaat vervolgens iedereen uitschelden en schreeuwen
- meisje wordt wakker
om 3 uur s'nachts
en mijn waardevolle spullen zijn weg
einde verhaal
Rotterdam ..Irak...verschil?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En daarbij is het maar een park. Geen fucking oorlogszone in Irak. Als je zo loopt te tieren en te schelden, kun je ook prima de weg naar het station vinden. Ik snap die hele poeha en drama van s_o niet. Eigen schuld, dikke bult, sorry dat ik het zeg.
Van mono's fikkie?quote:
Niet meer dan een uurtje of 2 nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt?Wanneer verwacht je dat het koel genoeg is?
Zand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |