ik zou eerder met mata op stap gaan dan met mensen uit dit topic. ondanks zijn soms idiote opmerkingen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
En Matador die altijd zit te pochen met alles wat God verboden heeft is nu de moraalridder aan het uithangen
Ach Faxie, ik begrijp het wel hoor, anders zou ik zelf ook niet met een schuldgevoel zitten. In principe heeft El Matador wel gelijk, en het minste wat je zou moeten doen is zo'n meisje in een taxi zetten naar een politiebureau of iets dergelijks. Ik heb het idee dat dat tevergeefs geprobeerd is. Dat er dan fysiek niet harder ingegrepen wordt door iemand te dwingen, dat kan ik best wel begrijpen eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
En Matador die altijd zit te pochen met alles wat God verboden heeft is nu de moraalridder aan het uithangen
Er is idd geprobeerd om haar te kalmeren en rustig te krijgen. Zonder enkel effect.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ach Faxie, ik begrijp het wel hoor, anders zou ik zelf ook niet met een schuldgevoel zitten. In principe heeft El Matador wel gelijk, en het minste wat je zou moeten doen is zo'n meisje in een taxi zetten naar een politiebureau of iets dergelijks. Ik heb het idee dat dat tevergeefs geprobeerd is. Dat er dan fysiek niet harder ingegrepen wordt door iemand te dwingen, dat kan ik best wel begrijpen eigenlijk.
wel grappig ik had vernomen dat heloef drank had gedronken die ik had gekocht das nog normqaal maar wat vond ik in mijn tas ? de lege fles dus iemand is in mijn tas geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een lijstje maken met welke mensen er zijn geweest. Stuur iedereen een PM en vraag even of iemand toevallig iets van jou heeft. Meer mensen hadden gedronken, en een sleutelbos kan dan veel op elkaar lijken... wie weet.
Tsja, dat kan gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
wel grappig ik had vernomen dat heloef drank had gedronken die ik had gekocht das nog normqaal maar wat vond ik in mijn tas ? de lege fles dus iemand is in mijn tas geweest
Ik zeg echt niets anders dan ik aan de telefoon heb gezegd. Wellicht mis je de ironie richting DG in m'n post. Ja, als ik nee had gezegd was je er beter aan toe geweest, maar hoewel DG alles wat er gisteravond is gebeurd blijkbaar kon voorspellen ben ik daar niet zo'n held in.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:04 schreef system_overload het volgende:
[..]
wtyf twi heb telefonisch met je gesproken ga je nu zo doen
als je nee had gezegd was ik er beter aan toe geweest dan nu
welke verhalenquote:
hoe je het verwoordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Ook al was ze een kuthoer, alleen achterlaten wetend dat ze KO kan gaan is wel kk dom. Straks wordt ze verkracht door een groep negers, kan ze een paar dagen niet lopen.
niet zo heel gek met dit gedrag he?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke verhalen
deze bedoel je /
dat is sociale uitsluiting mij tegen de groep heeft niet veel met onzeker zijn te maken
Bak in het midden man.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb net al wat in de magnetron geflikkerd. Genieten dit.
waar 2 vechten hebben ook 2 schuldquote:
Dit. Beide partijen hebben niet zo handig gehandeld.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
Dit is echt hilarischS_O, leer met drank en drugs omgaan of blijf ervan af. De rest, laat zo iemand niet achter. Dit had veel fouter af kunnen lopen.
Door wie ?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef system_overload het volgende:
de avond was traumatisch
1ik heb niemand geslagen ofzo
2 ik was niet zo helder dat ik jullie zo snel kon achternalopen
3 ik heb jullie namen geschreeuwd
4 ik heb overal gezocht tot bloedens toe
5 ik ben aangerand
6 jullie slapen vannacht gewoon lekker,ik niet
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
waar 2 vechten hebben ook 2 schuld
ik had niet naar de meet moeten gaan
zij hadden me niet moeten achterlaten
ok hier ga ik ingrijpen... vanmiddag in topic zei je dat je bijna was aangerand... maar dat ze weggingen toe je t zeiquote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef system_overload het volgende:
de avond was traumatisch
1ik heb niemand geslagen ofzo
2 ik was niet zo helder dat ik jullie zo snel kon achternalopen
3 ik heb jullie namen geschreeuwd
4 ik heb overal gezocht tot bloedens toe
5 ik ben aangerand
6 jullie slapen vannacht gewoon lekker,ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |