Nou Lot is weggegaan omdat ik ruzie met haar had.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat de fuck was er nou eigenlijk met die tinychat gebeurd?
volgens mij is er genoeg gezeik geweest over tc waar iedereen het met elkaar eens was behalve de gebande. typisch.quote:
Wie ga je aangeven?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangifte voor diestal wel ja
die flarden zijn ook uit mijn geheugen ik weet ook nog wel wat
Individualisme ftwquote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en je achteraf -nuchter!- niet schuldig voelen. Dat is nog het ergste.
Iemand had verstandig moeten zijn, maar blijkbaar denkt men liever alleen aan zichzelf.
Ja, en dat was ook al tegen het verkeerde been inderdaad. Dat ik je wodka niet aannam onder het mom dat ik niet teveel verschillende soorten sterke drank wilde drinken. De voorzitter van de debateclub zou nog moeite hebben met zo'n lange discussie over waarom iemand iets niet wil.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:55 schreef system_overload het volgende:
en ik heb mensen ook wel mijn wodka&wiet aangeboden
Jij zet altijd in op de underdog he? Dat waardeer ik wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij is er genoeg gezeik geweest over tc waar iedereen het met elkaar eens was behalve de gebande. typisch.
Als ik jou was zou ik even een lijstje maken met welke mensen er zijn geweest. Stuur iedereen een PM en vraag even of iemand toevallig iets van jou heeft. Meer mensen hadden gedronken, en een sleutelbos kan dan veel op elkaar lijken... wie weet.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangifte voor diestal wel ja
die flarden zijn ook uit mijn geheugen ik weet ook nog wel wat
welk lijstje met welke tips/quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef Faxie het volgende:
S_O, ik heb je al eens een lijstje met tips gegeven maar je doet er geen fuck mee. En deze keer is het uit de hand gelopen. Eigen schuld dikke bult.
kliek zit er nog steeds.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat de fuck was er nou eigenlijk met die tinychat gebeurd?
vanwaar de vraag?quote:
Daar heb je gelijk in. Ik had gewoon tegen 'r moeten zeggen dat ze niet welkom was.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is toch normaal gedrag voor sh? Begrijp niet dat jullie dit allemaal zo schokkend vinden, jullie lezen toch ook haar posts?
ja, meestal wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zet altijd in op de underdog he? Dat waardeer ik wel.
En als ik tegen je zeg dat ik je DMs gestuurd heb dan zeg je zeker "Welke DMs?".quote:
Wat kom jij hier doen?quote:
wtyf twi heb telefonisch met je gesproken ga je nu zo doenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik had gewoon tegen 'r moeten zeggen dat ze niet welkom was.
Oh wacht, dat mag ook al niet hè?
wat is dat nou voor onzin?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
En Matador die altijd zit te pochen met alles wat God verboden heeft is nu de moraalridder aan het uithangen
en waarom dan wel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |