Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..quote:
Coolquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolmono niet zijn worstje bij het vuurtje gehouden?
Ja of ontvoert door Aliens oh wacht dat gebeurd alleen in Amerikaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..
Oooooh... Ik dacht dat ze bewust achtergelaten werdquote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet eens zozeer achter gelaten. Iedereen pakte rustig z'n spullen en liep weg.
Zij blijft zitten, ik weet het niet, ik was (zoals gewoonlijk) ergens anders aan het pissen.
Tetjesquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gruwelijk vuige tetjes van jou persoonlijk.
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
goed. gisteren goed gedate en straks komt Peruaanse scharrel film kijken. niet zo spannend als blauwe ogen of rotterdamse parkavonturen, maar elke week gebeuren mooie dingen...
bij jou?
als ik dat was had ik dat ook gedaan hoe iemqand overkomt en in welke staat iemand is is een verschilquote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.
en op het moment dat we weggingen, was wakker, actief, schreeuwerig.... ze had gewoon mee kunnen lopen![]()
grr grr c_a
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CAquote:
Wel leuk, fikkie stoken is tofquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik was vet geconcentreerd bezig om het aan te houden. We hadden wat takken uit het bos gepakt er achter, maar was allemaal nog te vochtig. Was een beste strijd om het aan te houden
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de omgeving wel mee viel icm dat ze bestolen is. Eerder werd ook al aangehaald dat ze vermoord had kunnen worden ed. dus..
Doen vrouwen bij mij ook altijd hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CA
Nah, ik vind het niet netjes iemand alleen achter te laten. Helemaal niet 's nachts en in Rotterdam. Hell, zelfs in Schubbekutteveen doe je dat gewoon niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ze iedereen zat uit te schelden... te schreeuwen etc.
en op het moment dat we weggingen, was wakker, actief, schreeuwerig.... ze had gewoon mee kunnen lopen![]()
grr grr c_a
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Tetjes? Nee, ik had het niet specifiek over mijn boobs, dat hebben jullie erbij verzonnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zeur niet mensquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik dat was had ik dat ook gedaan hoe iemqand overkomt en in welke staat iemand is is een verschil
Ja gaat snel hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik val eventjes in slaap en we zijn gelijk 1,5 topic verder.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?
Ach, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat gebeurt niet in Rotterdan wil je zeggen??? helemaal met een kwetsbaar half ko meisje alleen?
mijn lichaam is van mij je hebt er met je handen vanaf te blijvenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CA
Jou had ik ook achtergelatenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh... Ik dacht dat ze bewust achtergelaten werd. Maar dan nog, niet zo heel lief, niet even kijken waar ze is
.
[..]
Tetjes? Nee, ik had het niet specifiek over mijn boobs, dat hebben jullie erbij verzonnen
.
[..]
Haha. Blauwe ogen?
Hier alles prima hoor, gisteren asiel en werken, vandaag werken en paard en nu heb ik rust.
wat deed jouw hoofd dan op twi zijn schoot...?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn lichaam is van mij je hebt er met je handen vanaf te blijven
Schoenen van 600 euroquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |