Jou had ik ook achtergelatenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooooh... Ik dacht dat ze bewust achtergelaten werd. Maar dan nog, niet zo heel lief, niet even kijken waar ze is
.
[..]
Tetjes? Nee, ik had het niet specifiek over mijn boobs, dat hebben jullie erbij verzonnen
.
[..]
Haha. Blauwe ogen?
Hier alles prima hoor, gisteren asiel en werken, vandaag werken en paard en nu heb ik rust.
wat deed jouw hoofd dan op twi zijn schoot...?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn lichaam is van mij je hebt er met je handen vanaf te blijven
Schoenen van 600 euroquote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Ik ben tijdens koninginnedag in een portiekje in slaap gevallen in Amsterdam en was beroofd van 100euro en nieuwe schoenen te waarde van 600euro
Heb ik toen mijn vrienden de schuld gegeven omdat ze mij achterlieten?? Nee mijzelf want ik was zo dronken en vervelend
Was 5jaar terugquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schoenen van 600 euro
En dat voor een werkloze
Not sure if trolling...
Oh, wat ontzettend lief van jequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...
schoenen van 600 euro?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach zeur niet mens
Mocht je er nog overheen eigenlijk?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden werd ik aangevallen door een stomdronken collega die eerst z'n vriendin mishandelde. heb haar niet in een park achtergelaten, maar hier mee naartoe genomen. veiligheid...
Ja best wel heel erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn he.
[..]
Ik ben altijd woest als er een hele avond niemand aan mijn kont heeft gezeten!
Toen was ie niet werkloos hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schoenen van 600 euro
En dat voor een werkloze
Not sure if trolling...
beste meet ooit van 2012quote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet netjes iemand alleen achter te laten. Helemaal niet 's nachts en in Rotterdam. Hell, zelfs in Schubbekutteveen doe je dat gewoon niet.
Maar goed, het is gebeurd. Was de meet leuk verder?
NOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Het gaat al tijden niet zo lekker meer in deze reeks.
En nu wegens serieuze klachten gaat een slot op.
Na het weekend zien we wel verder.
Nu nog een slotje.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Dat ze dat bij iedereen doet, betekent niet dat het ook maar door iedereen gewaardeerd moet worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lul niet... die vrouw slaat op iedereens kont en tis niet normaal dat je vervolgens haar armen openkrabbelt ... grr grr CA
jmmrjmmr ripquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Sorry nog hequote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel keer aangerand, toen was ik ook alleen, in Enschede en nota bene 500 meter bij mijn huis vandaan.
Dus waar je bent zegt niet zo heel veel.
Gelukkig had ik naaldhakken en een snelle linkse.
dafuq?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
Dat is geen reden om het hier 10 keer te zeggen. Ik heb ook niet 10 keer mijn hele pestverleden hier gepost. Ik heb het alleen gepost in de "Vroeger gepest" topics enzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb het 10 x gezegd omdat het wat me doet ik vind het wel vreemd dat elke keer als ik word aangevallen jij ineens hier post terwijl je zelf een pestverleden hebt
pijn slijt daar heb je geen psycholoog voor nodig
Toen was 600 euro alleen maar meer waardquote:
Dit ga je toch niet menenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:11 schreef Crutch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |