SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spullen waren toch ook gestolen? Of was je dat al vergeten?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef system_overload het volgende:
de avond was traumatisch
1ik heb niemand geslagen ofzo
2 ik was niet zo helder dat ik jullie zo snel kon achternalopen
3 ik heb jullie namen geschreeuwd
4 ik heb overal gezocht tot bloedens toe
5 ik ben aangerand
6 jullie slapen vannacht gewoon lekker,ik niet
en ook "dat je tot bloedens toe heb lopen zoeken" mag ik wel even vermelden dat je die paar schrammmen mee bedoelt omdat je zelf door de bosjes bent gaan lopen ipv op het padquote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok hier ga ik ingrijpen... vanmiddag in topic zei je dat je bijna was aangerand... maar dat ze weggingen toe je t zei
Fijn voor je.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat dawg en Barb het helder zien. Weet ik met wie ik wel ga blowen en zuipen in een park.
nou er zijn het er veel meer met je eens, vanmiddag heb (samen met nog een paar, en zelfs twi die aanwezig was bij de meet) ook gezegd dat t absoluut niet ahd moeten gebeuren, maar ze bleef iedereen helemaal de ziekte inschelden. Ik was niet bij de meet en nam het voor haar op, en kreeg alsnog de wind van voren. Kan me echt indenken dat ze totaal onhandelbaar was als ze IRL dronken en agressief voor je staat. Persoonlijk was ik bij haar gebleven, maar had t niet tof gevonden als ze zo tegen me gedaan hadquote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat dawg en Barb het helder zien. Weet ik met wie ik wel ga blowen en zuipen in een park.
quote:
zou je het beter vinden als ik minder geluk had gehad dan ?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Joysa het volgende:
Hoe is het afgelopen eigenlijk?
Ze is spullen kwijt? Dat is alles?
ik had er een raar gevoel over maar heb het de voordeel van de twijfel gegeven aangezien twi ineens heel aardig deedquote:
nu opeens wel aangerand?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:21 schreef system_overload het volgende:
[
[..]
[..]
zou je het beter vinden als ik minder geluk had gehad dan ?
met je is dit alles aanranding en gestolen spullen vind ik al erg genoeg
mensen die ik in paniek vroeg of ze jullie hadden gezien het uiterlijk beschreven etc
quote][ afbeelding ] Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok hier ga ik ingrijpen... vanmiddag in topic zei je dat je bijna was aangerand... maar dat ze weggingen toe je t zei
ik heb het aan meerdere mensen gevraagd..
[..]
ik had er een raar gevoel over maar heb het de voordeel van de twijfel gegeven aangezien twi ineens heel aardig deed
en mijn spullen zijn wel gestolen aangezien alleen de waardevolle spullen weg zijn.de rest is er nog
Terug gelezen je laat niemand alleen achter onder bepalende omstandigheden hoe vreselijk irritant die persoon ook mag zijn of agressief onhandelbaar is. Weer een reden om niet naar zulke meets te gaan. Trek geen partij waar 2 partijen vechten zijn er 2 schuld simpel maar laat iemand gewoon niet achter vooral als ze zo erg was als jullie aangeven.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
ik kan mijn huis niet in ik zit nu bij mijn oudersquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Het is eenvoudig, wat er is gebeurd valt niet goed te praten. Maar het zit ingewikkelder in elkaar dan dat iedereen een hulpeloos meisje zonder na te denken aan haar lot heeft overgelaten. Ik baal er zelf van dat het zo is gelopen en niet even mee heb kunnen helpen met Mono en heloef om 'r een taxi in te krijgen met al haar spullen. Ik zie dat het een verschrikkelijke ervaring is voor iemand die al niet lekker in 't leven staat. Het stelen van spullen is enorm kut, zeker voor een student als je een hoop kwijt raakt. Maar achteraf ben ik ook best opgelucht dat ze nu gewoon thuis zit, het had zoals gezegd nog erger af kunnen lopen.
Voor de rest heb ik ook gezegd, meer vertellen dan wat ik heb gezien kan ik niet, ze moet niet verwachten van mij of andere enkelingen dat ze maar even haarfijn uit gaan leggen waarom er wat is gebeurd. En daarmee heb ik eigenlijk wel weer genoeg m'n mening gegeven over alles.
Serieus, ik had het al niet eens zo ver laten komen. Je ziet iemand langzaam afhlijden, ga niet wat proberen te doen als het al te laat is.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou er zijn het er veel meer met je eens, vanmiddag heb (samen met nog een paar, en zelfs twi die aanwezig was bij de meet) ook gezegd dat t absoluut niet ahd moeten gebeuren, maar ze bleef iedereen helemaal de ziekte inschelden. Ik was niet bij de meet en nam het voor haar op, en kreeg alsnog de wind van voren. Kan me echt indenken dat ze totaal onhandelbaar was als ze IRL dronken en agressief voor je staat. Persoonlijk was ik bij haar gebleven, maar had t niet tof gevonden als ze zo tegen me gedaan had
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
s_o, een tip; kies of wiet of alcohol. de combi met veel alcohol gaat altijd fout. ik kan het weten...
Thuis is relatief, je zit veilig. Dat, bedoelde ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef system_overload het volgende:
ik kan mijn huis niet in ik zit nu bij mijn ouders![]()
ik verwacht dat ook niet meer uitleg genoeg gehadd vind het gewoon naar ok dat gevoel gaat niet snel over
it's high school all over again
Dacht hier dat de meet leuk was maar zo kun je weer zien schijn kan bedriegen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ons meet kampvuur
[ afbeelding ]
Op de achtergrond SO wasted
Maar taxi kost geld he, nederlanders, geld, gierigheidquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef twi het volgende:
Het is eenvoudig, wat er is gebeurd valt niet goed te praten. Maar het zit ingewikkelder in elkaar dan dat iedereen een hulpeloos meisje zonder na te denken aan haar lot heeft overgelaten. Ik baal er zelf van dat het zo is gelopen en niet even mee heb kunnen helpen met Mono en heloef om 'r een taxi in te krijgen met al haar spullen. Ik zie dat het een verschrikkelijke ervaring is voor iemand die al niet lekker in 't leven staat. Het stelen van spullen is enorm kut, zeker voor een student als je een hoop kwijt raakt. Maar achteraf ben ik ook best opgelucht dat ze nu gewoon thuis zit, het had zoals gezegd nog erger af kunnen lopen.
Voor de rest heb ik ook gezegd, meer vertellen dan wat ik heb gezien kan ik niet, ze moet niet verwachten van mij of andere enkelingen dat ze maar even haarfijn uit gaan leggen waarom er wat is gebeurd. En daarmee heb ik eigenlijk wel weer genoeg m'n mening gegeven over alles.
Als er niemand bij staat wel dan checken we even en als hulp nodig is bel ik even de politie op wacht netjes tot die arriveren en vervolg mijn weg.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:23 schreef Joysa het volgende:
Al die dronken mensen die naast de weg liggen na een flinke avond stappen.. rapen jullie die ook op?
En dat dus ook even.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus, ik had het al niet eens zo ver laten komen. Je ziet iemand langzaam afhlijden, ga niet wat proberen te doen als het al te laat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |