Gewoon een vent voor het vuur, en dichters voor het vermaak, niet andersom.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
altijd 3 flessen lampolie mee.
groet, een volwassen Mata.
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.
Goede les wel.
Ik weet nu ook wel een beetje waar ik moet stoppen ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinken
afgelopen woensdag mijn 1e les!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang heb je les gehad?
Als horkige nederlander zou dat niet moeten kunnen.
Af en toe over de grens heen gaan is niet erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu wel ongeveer me grens met drinken
Nep nederlander.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
afgelopen woensdag mijn 1e les!
Met projectje. as woe mijn 2e...
salsa kan ik niet zo goed (de pasjes), maar ik beweeg soepel/latino, daar gaat het om.
vragen of ik wel geestelijk in orde cq gek ben is geen normale vraag krijg je dus ook geen normaal antwoord opquote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat je dat denkt is juist jouw probleem. Volgens mij heb je geen zelfreflectie. Je moet namelijk denken "Misschien klopt hetgeen wat hij zegt. Misschien irriteer ik inderdaad andere mensen en moet ik het anders aanpakken".
Ik geniet hier echt vanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven, leuk dat je er bij bent. Welkom hier.
Hij is niet voor niks exportquote:
Als een echte gentlemanquote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van
Zonde dat ik er niet was, ik had wel een rolstoel gejat voor haar, zo rol ik
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van
| Forum Opties | |