och, mijn collega's zitten ook op Facebook. Waar ik alles untag van anderen, dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Ik heb ook wel op internet gestaan met fotos waar ik mezelf niet eens meer herkende.
Goede les wel.
Het verhaal wordt er nu alleen maar vager op.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben snel achter de mensen aangelopen duh
en heb ook mijn verhaal uitgelegd aa de conducteur
ik heb geen reden om te liegen snarf
er zit helemaal geen conducteur in de metro, dat gaat met poortjes open....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ben snel achter de mensen aangelopen duh
en heb ook mijn verhaal uitgelegd aa de conducteur
ik heb geen reden om te liegen snarf
Waar is mijn DM skatje?quote:
Met X op je werk profiel?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
och, mijn collega's zitten ook op Facebook. Waar ik alles untag van anderen, dat wel.
maar die foto in mjjn fobo met die blonde meid was vet aan de X op Lowlands. Mijn gezicht siert ook mijn werkprofiel
Rustig man, ben aan het bbq'enquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon even naar Imgur uploaden en in ons DM gooien.
Waar we wachten op picsquote:Op zondag 27 mei 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht op eerste ONZ-topic met pics; die binnen een uur weer wordt verwijderd
Wel beveiligingsmensen die je controleren.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er zit helemaal geen conducteur in de metro, dat gaat met poortjes open....
en die aanranding melde je ook pas op t moment dat ik zei dak blij voor je was dat t nog redelijk goed was afgelopen, dat t alleen bij gestolen spullen was gebleven (wat ik echt ot voor je vind)
maar je melde in je 1e post alleen dat je spullen weg waren en je schrammen had van de takken...
Praktisch niet. Iig heel weinig en meer niet dan wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel beveiligingsmensen die je controleren.
hoi Samzzquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanavond topic maken: system overload en alberto checken het de park
Cool, ga ik weer bbq'enquote:
niet de ergste foto's na 300mg M...quote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar is mijn DM skatje?
[..]
Met X op je werk profiel?
nl-nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |