SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al goed hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wist niks
Sorry koffieKan ik t goed maken?
ik had wel zoiets verwact over pasta ofzo, maar ik dacht eigenlijk dat kree beetje geplaagd zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wist niks
Sorry koffieKan ik t goed maken?
Wat had jij er dan van willen maken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had wel zoiets verwact over pasta ofzo, maar ik dacht eigenlijk dat kree beetje geplaagd zou wordenboft hij weer dat ik de TT niet had
eh.... iets van "koken met kneuzen" of "spaghetti met stumpers" (andere suske en wiske titel)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat had jij er dan van willen maken?
ben ik nog lief voor je is t weer niet goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
Wacht maar totdat ik een grotere keuken heb, dan zullen jullie de ware kook kunsten van mij kunnen aanschouwen
haha, wacht maar kom wel een keertje voor jullie kokenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.... iets van "koken met kneuzen" of "spaghetti met stumpers" (andere suske en wiske titel)
Ik zei toch niet dat het niet goed wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben ik nog lief voor je is t weer niet goed
Maar for the record, ik maak nooit foto's van mijn kookkunsten, omdat ik gewoon niet goed ben in opdienen. Maar kan wel erg lekker koken
Bartholomeus en Detroit kunnen dit beamen
1 hemdje ,short van joggingstof paars roze vans en een t-shirtquote:
oeh dat shortje zit vast lekker!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
1 hemdje ,short van joggingstof paars roze vans en een shirt
heeerlijk !quote:
Je wa...o wacht dat zijn die schoenen zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken krijg ik m'n Sugar Witches van lief.
1) Hyperventilerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die snap ik niet. De hond is aan het bevallen.
Deze pups hebben allemaal al een baasje nog voor ze geboren zijn.quote:
Moet wel een hele lieve jongen zijn danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken krijg ik m'n Sugar Witches van lief.
leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef system_overload het volgende:
[ afbeelding ]
zo zien mijn vans eruit
roze veters ingedaan
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet wel een hele lieve jongen zijn dan
2 of 3 weken trouwens mopquote:
oh spannend... super mooie ervaring. geniet ervan!quote:
Ja, dat dacht ik al. Altijd de doos weggegooid later hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo vaak een kat zien jongen, het doet me niet zo gek veel meer eigenlijk. Bloederige troep.
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze pups hebben allemaal al een baasje nog voor ze geboren zijn.
Koop een AK-47.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.
Net als met mensen.
Ik hoor het wel als je gecastreerd bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.
Net als met mensen.
Goed idee wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je gecastreerd bent.
Ik ga mezelf ook laten castreren zodra het mag.quote:
Dat is steriliseren en is omkeerbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon een knoopje in de zaadleiders, heeft mijn pa ook.
Toch wel efficiënt genoeg tegen de voortplanting, en bij castreren heb je geen zin meer om te neuken, dat zou kut zijn.quote:
postenquote:
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch wel efficiënt genoeg tegen de voortplanting, en bij castreren heb je geen zin meer om te neuken, dat zou kut zijn.
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me een bloederige zooi nu kree
Kan nog wel even duren denk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.
y?quote:
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffelquote:
Hele weekend alleen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben blij als het weer maandag is, want dan zie ik weer eens iemand.
Je hebt geen gaatje over?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffel
Jammer joh. Ik zit echt het hele weekend vol.. Anders was ik wel naar grunn gegaan
ohnee een meet ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
jawel sorryquote:
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja ik ben van de partijquote:Volgende Meeting
ZATERDAG 20u IN DAT KUT ROTTERDAMGRONINGEN
Wie er komt? Geen idee, laat je verrassen.
ik ben er ookquote:
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Waarom bang voor Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Bang voor die stad? Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja het is voor mij te ver weg en te groot enzo.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.
Daarbij Ik heb twi zijn pener toch al.
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).quote:
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Mensen die niet Groningen stadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Ik moet eigenlijk wel even 2 uur per dag bezig met een opdracht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?
ik ga mijn haar paars/roze vervenquote:
wij zijn ook gezelligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik. Ik heb nu toch niets beters te doen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word nooit ergens voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
Achja, weetje, ik vind wel dat je niet zoveel zelfmedelijden moet hebben als je je kansen niet aangrijpt hoor. Als ik een heel weekend vrij zou zijn zou ik echt wel naar Groningen gaan als ik daarvoor werd uitgenodigd. Beter nog, ik zit er regelmatig.
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
nee je werd uitgenodigd om naar r'dam te gaan dat bedoeld zequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
Moet je doen man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje dit
Weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
kalm aan aan mannen laten we elkaar geen hipster noemenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
ouwe hipster dat je bent.quote:
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ok geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ach, een gegeven paard...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zo
jeuj!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
heb je ook zon gekleurde zonnebril?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Stefan ik zal nog eens die honkbalknuppel in je anus doen
Niet lullig bedoeld maar als ik wel wat te doen heb ga ik natuurlijk niet voor hem wingmannenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aanschouw @ tcquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je ook zon gekleurde zonnebril?
je kent onze mooiboy drommel tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baasquote:
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baas
ik ben ook aant stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso is roken niet baas, alleen voor de echte kankerpaaps 1e klas
dan huur je een appartement of studioquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik begrijp wat wingman inhoudt. Nee, in dat geval hoef je geen contact met mij op te nemen
nee. Dit is de SC.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Neh ik woon goed thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan huur je een appartement of studio
geen last van anderen&vice versa
gebruik je swag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.quote:
quote:
en houden ze van je ondanks je problemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
aaightquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben aan het netwerken bij Q-music.
Best handig mensen die mensen kennen.
micro penis?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nope, want je oplossingen werken toch niet voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last van
nare jongen die comp_lexquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
ze zijn aan het feesten in de clubsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
20 over 12 en niet 1 licht meer te bekennen terwijl ik uitzicht heb op ten minste 200 mensen
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij doodquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze zijn aan het feesten in de clubs
in Leiden sluiten ze om 02.00 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Groningen heeft sowieso een 24/7 bar en 2 bars die vaak tot ong 9 uur open zijn. Meeste dingen sluiten verder tussen 4 en 6 hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
in Leiden sluiten ze om 02.00 uur
Vrij herkenbaar in deze omgeving.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Als je niet met mij de stad in wilt dan hoeft dat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
De mooiste vrouweljjke DJ bij Q-music is ooit begonnem bij hetzelfde programma waar ik nu zit.quote:
quote:Trouwens haar vriend is helemaal niet zo knap als verwacht hij was net zo dik als ik. Er is hoop mensen.
6 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar jullie gaan niet tot in de ochtend
P_z G
Niets boven Grunnnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt nog best mee, still aint got nothin on this town
Heeey! Je bent er weer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
Hoi, schaap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
hoi kutkloon.quote:
Dat klinkt erg geruststellend ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend en ik ben er vet trots op want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
Met je fatsuit aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook nooit soms wel maar dan undercover...
[ afbeelding ]
Jij was toch paranoïde?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
huh wat. hoezo paranoide?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
Gruwelijk!quote:
dank voor dezequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
huh wat. hoezo paranoide?
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
en voor de rest heb ik niets paranoide gepost
ben je neger?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
Truequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
weaaah jij hebt vriendin!quote:
nee, gewoon de verpakking bekeken en aangeraakt. alleen de rechten die ik al had om het pakket te transporteren heb ik gebruikt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?
quote:
Hoe voelt dat nou?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een cadeau voorbesteld, wist ie niets van. ja zegt ie, van wie komt die doos?
geen idee misschien moet je er wat gaten in maken
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.quote:
dat verhaal is hilarischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?
WTF! Creepy shit wat ga je dadelijk haar stalken enge gastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.
of wacht, was dat fgewoon ene goede vriendin.
ja ik heb het net bekeken, meteen je postgeschiedenis gecheckt enzo.
Nee wel, mijn sixpack vernietigenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat dan?
ga je binnen blijven en niet uit enzo, en is dat erg?
wat is deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee wel, mijn sixpack vernietigen
moet andersom man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sixpack in de winter, fatpack in de zomer. Geen neuk geven als een baas
oke ik ga weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef Hanako het volgende:
[..]
WTF! Creepy shit wat ga je dadelijk haar stalken enge gast
nee de rechten die de transporteur aan me heeft overgedragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar wel binnen de duane rechten :p
Nou als je dit al schrijft...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke ik ga weer.
wordt hier meteen weer neergezet alsof ik meisjes lastigval enzo.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.
of wacht, was dat fgewoon ene goede vriendin.
ja ik heb het net bekeken, meteen je postgeschiedenis gecheckt enzo.
Wat doet de douane precies?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke ik ga weer.
wordt hier meteen weer neergezet alsof ik meisjes lastigval enzo.
[..]
nee de rechten die de transporteur aan me heeft overgedragen.
en de duane doet het ook
Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #148 rokje ik wil je in me :$ :$
Dank je voor de linkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #148 rokje ik wil je in me :$ :$
Gewoon omdat dit FOK! is en het daarom kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef El_Matador het volgende:
ik volg het niet helemaal; mlig (ik leef nog steeds, loser) heeft in maart een pakketje opengemaakt, waarom komt dat nu ter sprake?
ah eh, SF is mlig?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vroeg of sf paranoïde was, hij begon over, hoezo paranoïde, pakje was in zijn recht
ik zal mijn Colombiaanse vrienden dan maar niet meenemen als je ooit een feestje geeft...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Hanako het volgende:
Ik ben ook paranoïde daarom snij ik altijd de maag open van mensen die mijn huis betreden want misschien verstoppen ze wel iets in hun lichaam.
I see. Treurigheid ten top.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
uit zijn antwoord bleek dat wel ja :p
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik zal mijn Colombiaanse vrienden dan maar niet meenemen als je ooit een feestje geeft...
Feestjes
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
Op dit moment voel ik me gewoon weer even neger.
je hebt dit weekend feestjes?quote:
En die Johan Vleminckx die continu op zijn bek gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma!
bummer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik ben autist feestjes zijn mij te druk.
Ik ben normaal niet zo van deze muziek, maar Gino is wel baas.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En die Johan Vleminckx die continu op zijn bek gaat.
Priceless.
en jij gaat ze opvoeden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:54 schreef Samzz het volgende:
Vijf hondjes geboren, drie reutjes en twee teefjes, vier bruin-wit en eentje black and tan met wit. Een teefje en een reutje hebben een koningsvlek.
Mama en beebs maken het goed, een nageboorte moet er nog af komen.
Zo schattig.
al eeuwen vrijgezel?quote:
Nee joh, zijn mijn hondjes niet. Van een vriendin, heb net geholpen met de geboorte.quote:
lekker werkje...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, zijn mijn hondjes niet. Van een vriendin, heb net geholpen met de geboorte.
Nee. Wil ik niet. En het is leuk om te doen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
lekker werkje...
maar je krijgt er niet een van?
Gino is een held.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van deze muziek, maar Gino is wel baas.
Hallonquote:
Slaap lekkerquote:
Truste. Droom niet van nageboortes.quote:
¿dus een goeie date geplandquote:
vriendin? ook autiste?quote:
ik las "kontje"...quote:
Ik ben der liever kwijt dan rijk maar dat roep ik maar niet hardop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik las "kontje"...
mooi, dus goeie plannen?
hoezo dat dan? en wat let je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:18 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik ben der liever kwijt dan rijk maar dat roep ik maar niet hardop.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
Het is een trut alleen verlaten zal ik haar niet doen kan nog nietquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:20 schreef system_overload het volgende:
[..]En datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent gay en houdt een meid aan het lijntje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:21 schreef Hanako het volgende:
[..]
Het is een trut alleen verlaten zal ik haar niet doen kan nog niet
[..]
En dat
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:20 schreef system_overload het volgende:
[..]Surimeisje, hoe is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
goed beetje stronkenquote:
Denk toch echt dat zij het doet in plaats van mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je bent gay en houdt een meid aan het lijntje?
niet zo handig...
Koop een tamagochi.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:24 schreef Hanako het volgende:
Ik wil eigenlijk samen met S_O kindjes fokken
lekker.quote:
not touching this with a 10 foot polequote:
Pak mij danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
not touching this with a 10 ft pole
ze weet het?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Denk toch echt dat zij het doet in plaats van mij
neitherquote:
Ik ben bang voor haar een geluk ze ken geen Nederlandsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ze weet het?
gast, heb je geen ruggengraat ofzo?
quote:
Kan je een kindje fokken.quote:
is ze suicidaal?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik ben bang voor haar een geluk ze ken geen Nederlands
[..]
trolololquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik voel me helemaal niet welkom.
echt heel erg.
sorry el metadoor over die doodsbedreiging toen ofzo. was toen geestelijk niet zo stabiel omdat de antidepresiva op was enzo.
en dat van dat postgedoe weer. ik heb al genoeg uitleg gegeven over de organenhandel en dat soort dingen.
ik wil echt heel graag een vriendin.
Blijf er in geloven, misschien komt ze ooit door het dak vallen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik wil echt heel graag een vriendin.
ja wat is dit nou weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |