SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al goed hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wist niks
Sorry koffieKan ik t goed maken?
ik had wel zoiets verwact over pasta ofzo, maar ik dacht eigenlijk dat kree beetje geplaagd zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wist niks
Sorry koffieKan ik t goed maken?
Wat had jij er dan van willen maken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had wel zoiets verwact over pasta ofzo, maar ik dacht eigenlijk dat kree beetje geplaagd zou wordenboft hij weer dat ik de TT niet had
eh.... iets van "koken met kneuzen" of "spaghetti met stumpers" (andere suske en wiske titel)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat had jij er dan van willen maken?
ben ik nog lief voor je is t weer niet goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
Wacht maar totdat ik een grotere keuken heb, dan zullen jullie de ware kook kunsten van mij kunnen aanschouwen
haha, wacht maar kom wel een keertje voor jullie kokenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.... iets van "koken met kneuzen" of "spaghetti met stumpers" (andere suske en wiske titel)
Ik zei toch niet dat het niet goed wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben ik nog lief voor je is t weer niet goed
Maar for the record, ik maak nooit foto's van mijn kookkunsten, omdat ik gewoon niet goed ben in opdienen. Maar kan wel erg lekker koken
Bartholomeus en Detroit kunnen dit beamen
1 hemdje ,short van joggingstof paars roze vans en een t-shirtquote:
oeh dat shortje zit vast lekker!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
1 hemdje ,short van joggingstof paars roze vans en een shirt
heeerlijk !quote:
Je wa...o wacht dat zijn die schoenen zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken krijg ik m'n Sugar Witches van lief.
1) Hyperventilerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die snap ik niet. De hond is aan het bevallen.
Deze pups hebben allemaal al een baasje nog voor ze geboren zijn.quote:
Moet wel een hele lieve jongen zijn danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken krijg ik m'n Sugar Witches van lief.
leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef system_overload het volgende:
[ afbeelding ]
zo zien mijn vans eruit
roze veters ingedaan
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet wel een hele lieve jongen zijn dan
2 of 3 weken trouwens mopquote:
oh spannend... super mooie ervaring. geniet ervan!quote:
Ja, dat dacht ik al. Altijd de doos weggegooid later hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo vaak een kat zien jongen, het doet me niet zo gek veel meer eigenlijk. Bloederige troep.
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze pups hebben allemaal al een baasje nog voor ze geboren zijn.
Koop een AK-47.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.
Net als met mensen.
Ik hoor het wel als je gecastreerd bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Irrelevant, het gaat om de totale populatie die teruggedrongen zou moeten worden.
Net als met mensen.
Goed idee wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je gecastreerd bent.
Ik ga mezelf ook laten castreren zodra het mag.quote:
Dat is steriliseren en is omkeerbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon een knoopje in de zaadleiders, heeft mijn pa ook.
Toch wel efficiënt genoeg tegen de voortplanting, en bij castreren heb je geen zin meer om te neuken, dat zou kut zijn.quote:
postenquote:
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch wel efficiënt genoeg tegen de voortplanting, en bij castreren heb je geen zin meer om te neuken, dat zou kut zijn.
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me een bloederige zooi nu kree
Kan nog wel even duren denk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.
y?quote:
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffelquote:
Hele weekend alleen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben blij als het weer maandag is, want dan zie ik weer eens iemand.
Je hebt geen gaatje over?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffel
Jammer joh. Ik zit echt het hele weekend vol.. Anders was ik wel naar grunn gegaan
ohnee een meet ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
jawel sorryquote:
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja ik ben van de partijquote:Volgende Meeting
ZATERDAG 20u IN DAT KUT ROTTERDAMGRONINGEN
Wie er komt? Geen idee, laat je verrassen.
ik ben er ookquote:
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Waarom bang voor Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Bang voor die stad? Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja het is voor mij te ver weg en te groot enzo.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.
Daarbij Ik heb twi zijn pener toch al.
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).quote:
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Mensen die niet Groningen stadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Ik moet eigenlijk wel even 2 uur per dag bezig met een opdracht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?
ik ga mijn haar paars/roze vervenquote:
wij zijn ook gezelligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik. Ik heb nu toch niets beters te doen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word nooit ergens voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
Achja, weetje, ik vind wel dat je niet zoveel zelfmedelijden moet hebben als je je kansen niet aangrijpt hoor. Als ik een heel weekend vrij zou zijn zou ik echt wel naar Groningen gaan als ik daarvoor werd uitgenodigd. Beter nog, ik zit er regelmatig.
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
nee je werd uitgenodigd om naar r'dam te gaan dat bedoeld zequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
Moet je doen man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |