postenquote:
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch wel efficiƫnt genoeg tegen de voortplanting, en bij castreren heb je geen zin meer om te neuken, dat zou kut zijn.
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me een bloederige zooi nu kree
Kan nog wel even duren denk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet, mama eet alles op. Eerst wachten tot alle pups geboren zijn voor ik een foto maak.
y?quote:
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffelquote:
Hele weekend alleen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben blij als het weer maandag is, want dan zie ik weer eens iemand.
Je hebt geen gaatje over?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 geeft comp_lex een knuffel
Jammer joh. Ik zit echt het hele weekend vol.. Anders was ik wel naar grunn gegaan
ohnee een meet ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
jawel sorryquote:
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja ik ben van de partijquote:Volgende Meeting
ZATERDAG 20u IN DAT KUT ROTTERDAMGRONINGEN
Wie er komt? Geen idee, laat je verrassen.
ik ben er ookquote:
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de meet man, je kan hier wel op de bank slapen.
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, je wilt gewoon zijn pener aanschouwen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Waarom bang voor Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee geintje natuurlijk. Check de quote maar. Ik durf helemaal niet naar Rotterdam te komen. Ik ben bang voor die stad. Utrecht gaat bijvoorbeeld nog wel.
Bang voor die stad? Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Tja het is voor mij te ver weg en te groot enzo.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat de meetings tof zijn en dat de mensen tof zijn.
Daarbij Ik heb twi zijn pener toch al.
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).quote:
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Mensen die niet Groningen stadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Groningen (niet in de stad, maar in het Ommeland).
Ik moet eigenlijk wel even 2 uur per dag bezig met een opdracht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das al een end weg ja, maar man, je hebt al een slaapplaats! Wat voor belangrijks ga je anders dit weekend doen?
ik ga mijn haar paars/roze vervenquote:
wij zijn ook gezelligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik. Ik heb nu toch niets beters te doen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word nooit ergens voor uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
Achja, weetje, ik vind wel dat je niet zoveel zelfmedelijden moet hebben als je je kansen niet aangrijpt hoor. Als ik een heel weekend vrij zou zijn zou ik echt wel naar Groningen gaan als ik daarvoor werd uitgenodigd. Beter nog, ik zit er regelmatig.
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
nee je werd uitgenodigd om naar r'dam te gaan dat bedoeld zequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word nooit ergens voor uitgenodigd
Hallo alle mensjes in Groningen. Hier ben ik! Joehoe!![]()
![]()
Moet je doen man!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom Groningen, ik wingman voor je. Buitenkansje dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |