Truequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
weaaah jij hebt vriendin!quote:
nee, gewoon de verpakking bekeken en aangeraakt. alleen de rechten die ik al had om het pakket te transporteren heb ik gebruikt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?
quote:
Hoe voelt dat nou?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een cadeau voorbesteld, wist ie niets van. ja zegt ie, van wie komt die doos?
geen idee misschien moet je er wat gaten in maken
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.quote:
dat verhaal is hilarischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt postpakketten, die bestemd waren voor de buren, zelf geopend?
WTF! Creepy shit wat ga je dadelijk haar stalken enge gastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.
of wacht, was dat fgewoon ene goede vriendin.
ja ik heb het net bekeken, meteen je postgeschiedenis gecheckt enzo.
Nee wel, mijn sixpack vernietigenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat dan?
ga je binnen blijven en niet uit enzo, en is dat erg?
wat is deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee wel, mijn sixpack vernietigen
moet andersom man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sixpack in de winter, fatpack in de zomer. Geen neuk geven als een baas
oke ik ga weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:30 schreef Hanako het volgende:
[..]
WTF! Creepy shit wat ga je dadelijk haar stalken enge gast
nee de rechten die de transporteur aan me heeft overgedragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar wel binnen de duane rechten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |