Weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
kalm aan aan mannen laten we elkaar geen hipster noemenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
ouwe hipster dat je bent.quote:
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ok geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ach, een gegeven paard...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zo
jeuj!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
heb je ook zon gekleurde zonnebril?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Stefan ik zal nog eens die honkbalknuppel in je anus doen
Niet lullig bedoeld maar als ik wel wat te doen heb ga ik natuurlijk niet voor hem wingmannenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aanschouw @ tcquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je ook zon gekleurde zonnebril?
je kent onze mooiboy drommel tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baasquote:
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baas
ik ben ook aant stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso is roken niet baas, alleen voor de echte kankerpaaps 1e klas
dan huur je een appartement of studioquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik begrijp wat wingman inhoudt. Nee, in dat geval hoef je geen contact met mij op te nemen
nee. Dit is de SC.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Neh ik woon goed thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan huur je een appartement of studio
geen last van anderen&vice versa
gebruik je swag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.quote:
quote:
en houden ze van je ondanks je problemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
aaightquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben aan het netwerken bij Q-music.
Best handig mensen die mensen kennen.
micro penis?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nope, want je oplossingen werken toch niet voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last van
nare jongen die comp_lexquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
ze zijn aan het feesten in de clubsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
20 over 12 en niet 1 licht meer te bekennen terwijl ik uitzicht heb op ten minste 200 mensen
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij doodquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze zijn aan het feesten in de clubs
in Leiden sluiten ze om 02.00 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Groningen heeft sowieso een 24/7 bar en 2 bars die vaak tot ong 9 uur open zijn. Meeste dingen sluiten verder tussen 4 en 6 hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
in Leiden sluiten ze om 02.00 uur
Vrij herkenbaar in deze omgeving.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Als je niet met mij de stad in wilt dan hoeft dat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
De mooiste vrouweljjke DJ bij Q-music is ooit begonnem bij hetzelfde programma waar ik nu zit.quote:
quote:Trouwens haar vriend is helemaal niet zo knap als verwacht hij was net zo dik als ik. Er is hoop mensen.
6 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar jullie gaan niet tot in de ochtend
P_z G
Niets boven Grunnnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt nog best mee, still aint got nothin on this town
Heeey! Je bent er weer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
Hoi, schaap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
hoi kutkloon.quote:
Dat klinkt erg geruststellend ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend en ik ben er vet trots op want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
Met je fatsuit aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook nooit soms wel maar dan undercover...
[ afbeelding ]
Jij was toch paranoïde?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
huh wat. hoezo paranoide?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
Gruwelijk!quote:
dank voor dezequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
huh wat. hoezo paranoide?
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
en voor de rest heb ik niets paranoide gepost
ben je neger?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |