ik ben ook aant stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso is roken niet baas, alleen voor de echte kankerpaaps 1e klas
dan huur je een appartement of studioquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik begrijp wat wingman inhoudt. Nee, in dat geval hoef je geen contact met mij op te nemen
nee. Dit is de SC.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het zelfde onder wingman verstaan vriend. Ik sta ook niet obsessief vrouwen te versieren ofzo maar zo nu en dan een praatje maken is wel leuk. Je bent hier toch omdat je problemen hebt met versieren?
Neh ik woon goed thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan huur je een appartement of studio
geen last van anderen&vice versa
gebruik je swag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik een "move" kan maken.
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.quote:
quote:
en houden ze van je ondanks je problemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, vroeg of laat komt iedereen achter mijn problemen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles is op te lossen met squatten en D66 stemmen. Any more issues?
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
aaightquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben aan het netwerken bij Q-music.
Best handig mensen die mensen kennen.
micro penis?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nope, want je oplossingen werken toch niet voor mijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me je probleem misschien had ik er ooit ook wel last van
nare jongen die comp_lexquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |