Weet je ook eens hoe het voelt om mij te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
kalm aan aan mannen laten we elkaar geen hipster noemenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef Drommeldaris het volgende:
De timing van mijn post is werkelijk waar subliem as fuCk
ouwe hipster dat je bent.quote:
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ok geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik even kijken, denk dat ik dan al met andere mensen stad ben. Maar we kunnen best een keer de stad in als ik niks te doen heb
Ach, een gegeven paard...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Als ik niets te doen heb' klinkt ook weer zo
jeuj!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar vanavond kom ik niet meer
Morgenavond wil ik wel komen en ik wil speciaal daarvoor twee dagen werk in één dag doen.
heb je ook zon gekleurde zonnebril?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Stefan ik zal nog eens die honkbalknuppel in je anus doen
Niet lullig bedoeld maar als ik wel wat te doen heb ga ik natuurlijk niet voor hem wingmannenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aanschouw @ tcquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
heb je ook zon gekleurde zonnebril?
je kent onze mooiboy drommel tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baasquote:
er wonen mensen met astma hier. Die waarderen dat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
Roken doe je gewoon achter je pc.Als een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |