ze zijn aan het feesten in de clubsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
20 over 12 en niet 1 licht meer te bekennen terwijl ik uitzicht heb op ten minste 200 mensen
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij doodquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
ze zijn aan het feesten in de clubs
in Leiden sluiten ze om 02.00 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Groningen heeft sowieso een 24/7 bar en 2 bars die vaak tot ong 9 uur open zijn. Meeste dingen sluiten verder tussen 4 en 6 hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
in Leiden sluiten ze om 02.00 uur
Vrij herkenbaar in deze omgeving.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen loopt half 2 meestal pas echt vol, tot 12 uur is het op de meeste plekken zelfs vrij dood
Als je niet met mij de stad in wilt dan hoeft dat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu durf ik niet meer met je de stad in
De mooiste vrouweljjke DJ bij Q-music is ooit begonnem bij hetzelfde programma waar ik nu zit.quote:
quote:Trouwens haar vriend is helemaal niet zo knap als verwacht hij was net zo dik als ik. Er is hoop mensen.
6 uurquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar jullie gaan niet tot in de ochtend
P_z G
Niets boven Grunnnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt nog best mee, still aint got nothin on this town
Heeey! Je bent er weer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
Hoi, schaap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
hoi kutkloon.quote:
Dat klinkt erg geruststellend ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend en ik ben er vet trots op want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
Met je fatsuit aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook nooit soms wel maar dan undercover...
[ afbeelding ]
Jij was toch paranoïde?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
huh wat. hoezo paranoide?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
Gruwelijk!quote:
dank voor dezequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
huh wat. hoezo paranoide?
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
en voor de rest heb ik niets paranoide gepost
ben je neger?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |