Hoi, schaap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ik weet niets interessants voor hier. Maar me leven is zo saai dat ik wel mee wil doen.
Ik ben net een schaap. een dom schaap.
Hoi. hier een schaap.
hoi kutkloon.quote:
Dat klinkt erg geruststellend ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi kutkloon.
ja ik heb wel chlamydia gehad he. het is geruststellend en ik ben er vet trots op want dat kan men alleen krijgen van contact met het andere geslacht enzo.
echt zo de "seksueel actieven" enzo.
reputatieverhogend.
Met je fatsuit aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook nooit soms wel maar dan undercover...
[ afbeelding ]
Jij was toch paranoïde?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
huh wat. hoezo paranoide?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sergeant fluffy is oude paranoïde bekende ?
Gruwelijk!quote:
dank voor dezequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
huh wat. hoezo paranoide?
dat van de postpakketten voor de buren. ik wist heus wel dat de kans klein is enzo op de illegale dingen, maar je weet maar nooit.
en voor de rest heb ik niets paranoide gepost
ben je neger?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef Hanako het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon kaaskoppen dan krijg je dat je verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |