Nou als je dit al schrijft...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke ik ga weer.
wordt hier meteen weer neergezet alsof ik meisjes lastigval enzo.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja van dat "vriendin zoekt auto" ofzoiets topic.
of wacht, was dat fgewoon ene goede vriendin.
ja ik heb het net bekeken, meteen je postgeschiedenis gecheckt enzo.
Wat doet de douane precies?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke ik ga weer.
wordt hier meteen weer neergezet alsof ik meisjes lastigval enzo.
[..]
nee de rechten die de transporteur aan me heeft overgedragen.
en de duane doet het ook
Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #148 rokje ik wil je in me :$ :$
Dank je voor de linkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #148 rokje ik wil je in me :$ :$
Gewoon omdat dit FOK! is en het daarom kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:46 schreef El_Matador het volgende:
ik volg het niet helemaal; mlig (ik leef nog steeds, loser) heeft in maart een pakketje opengemaakt, waarom komt dat nu ter sprake?
ah eh, SF is mlig?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vroeg of sf paranoïde was, hij begon over, hoezo paranoïde, pakje was in zijn recht
ik zal mijn Colombiaanse vrienden dan maar niet meenemen als je ooit een feestje geeft...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef Hanako het volgende:
Ik ben ook paranoïde daarom snij ik altijd de maag open van mensen die mijn huis betreden want misschien verstoppen ze wel iets in hun lichaam.
I see. Treurigheid ten top.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
uit zijn antwoord bleek dat wel ja :p
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik zal mijn Colombiaanse vrienden dan maar niet meenemen als je ooit een feestje geeft...
Feestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |