je boi P_zquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
you wish verdomme.. ik ben hier om lokasenna over te halen, wie denk je wel niet dat je bent
bitchslap in je plastieken facequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Niet specifiek met mannen of vrouwen denk ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarschijnlijk.. imo ligt t er aan waar je qua gevoel meer mee hebt.. met mannen of met vrouwen.. denk ik.. ofzo
als je daar dan toch een label op wil plakken is dat denk ik panseksueelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet specifiek met mannen of vrouwen denk ik...
Het ligt echt aan iemands uitstraling of interesses of ik hem/haar interessant vind, gevoelvan leuk vinden komt net zo snel bij mannen als bij vrouwen als ik me bij hen als persoon al op mijn gemak voel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bitchslap in je plastieken faceKOM VECHTEN DAN HE WOLLAH MOOTJE YUNAS BILAL SERHAT APPIE STAAN ALLEMAAL KLAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
you wish verdomme.. ik ben hier om lokasenna over te halen, wie denk je wel niet dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.ik ben niet single hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK GA JE KLAPPEN ZAGHBI NIET MESSEN MET ROKJE WANT DAN MES JE MET MIJ.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN HE WOLLAH MOOTJE YUNAS BILAL SERHAT APPIE STAAN ALLEMAAL KLAAR
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel, kom maar in mijn armen daar ben je veilig.zal het helpen om een goeie baan te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik moest zo hard lachen, niet meer gezondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
IK GA JE KLAPPEN ZAGHBI NIET MESSEN MET ROKJE WANT DAN MES JE MET MIJ.
Wat is een zaghbiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
ok nu ga ik niet plasson, maar wel naar de badkamerquote:
G IK GA JE LOKALISEREN DAN GAAN WE STUKJE RIJDEN IN MN BEMPIE MAAR GEEN PLEZIERRIT VOOR JOUquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja blijf dicht bij me en al je dromen komen uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal het helpen om een goeie baan te krijgen?
Nat is het allebei.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok nu ga ik niet plasson, maar wel naar de badkamerbrb
Weet ik veel, dat hoor ik Mocro's vaak zeggen.quote:
Zeggen ze niet sahbi?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat hoor ik Mocro's vaak zeggen.
Dat zou het kunnen zijn.quote:
omg omg omgquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja blijf dicht bij me en al je dromen komen uit.
amen bro, amenquote:
Jeej!quote:
Effe moven ze is van mij.quote:
whihihiquote:
AHAHAHAH JIJHEBTGEENKLOKJE XD XD ROFLCOPTER LOLLERSKATEquote:
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je bent niet hebberig in een relatie?
gvd ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whihihi
[..]
AHAHAHAH JIJHEBTGEENKLOKJE XD XD ROFLCOPTER LOLLERSKATE
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.quote:
kan ik een gat huren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.
er vloog martini uit mijn mondquote:
Nee ik heb geen hondenlul maar een heloeflul. Hihaho.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de rechtmatige eigenaar van alle 3.
EY!! WEL VERDOMMEquote:
bij mij grolsch kanonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
er vloog martini uit mijn mond
Nee, je hoort het.quote:
Ze mag best even komen knagen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee wat een knaagdierachtig hoofd.
Oeh Jill.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hmmm kanon
lekker bier inderdaad, je moet er alleen niet teveel van drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hmmm kanon
builds character.. mijn martini is bijna opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lekker bier inderdaad, je moet er alleen niet teveel van drinken
Ja maar ze speelde in Chuck Jill.quote:
oh dat weet ik niet, maar kan idd.. DEBS moet je kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ze speelde in Chuck Jill.
Daar ken ik haar van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit is ook onmogelijk geil:ik ben een vrouw and therefore i want women, no carsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit slechts een auto noemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een vrouw and therefore i want women, no cars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubba HubbaC'est la vie
je boxer blijft aan u_uquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
Over Chuck gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubbaniet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hubba Hubba
eh?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Maserati
De zoekopdracht was meer dan grappig. Bleek Feitosa die "kar" gepost te hebben.
Ja, ik ook dus. Jij postte ook een Maserati.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eh?
maar dat vind ik wel een mooion wagon
ok that's it.. zij gaat met mij trouwen, ook al is het gedwongenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Jimena Navarrete, Miss Universe. Uit..... Mexico.
oh zo hihiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ook dus. Jij postte ook een Maserati.
Godver.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd van Deense vrouwen.quote:
walgelijke onderarmenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
HOU JE MOND MET JE PLORK OP JE FEAUTEAUXquote:
Je weet dar Deense auto's een zeldzaamheid zijn, maar de paar die er zijn echt fantastisch zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ok voor jullie dan nog, omdat ik in een gullegeile bui ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed![]()
Deze jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik moest googelen. Zenvo blijkt een Deense auto te zijn.
Lekker agressieve bek, maar te hoekig naar mijn smaak:
[ afbeelding ]
bustedquote:
graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
en eigenlijk wil ik heul niet slapen, maar m'n hormonen jongah, ik zweer je
Ga je soppen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
Woon je in de buurt? Dan mag je wel even langskomen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
busted
het staat je niet te prijzen hoorquote:
ik twijfel nog, zie bovenstaandequote:
eerst gleufdier wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Dan mag je wel even langskomen hoor
Je gaat hard man!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Faxie het volgende:
Ik kreeg vanavond een sms of ik zin had om mee te gaan naar een of andere band...
Sms kwam van die vriendin van de vriendin van m'n maat. Ze had m'n nummer van hem gekregen.
Dus de 24e heb ik een date![]()
Ow en ik kon daar blijven slapen, dan kon ik ook gewoon eens drinken enzo
Stel het uit tot morgen en squirt d'r helemaal onder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het staat je niet te prijzen hoorWAAR ZIJN MIJN VROUWTJONS
nu moet ik het OF weer zelf doen, of een belletje proberen te wagen naar iemand die waarschijnlijk allang slaapt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik heb dr gesmst, mocht ze niet terug smsen dan los ik het zelf wel op EN mag ze morgen komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel het uit tot morgen en squirt d'r helemaal onder.
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]2001 belde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En misschien wel een heele leukequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
succesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
niet zo verbaasd, koffiequote:
Dat is niet gek; dat is de manier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan....
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo verbaasd, koffie
m'n paprikaatje is er verdomme ook niet wanneer ik r nodig heb u_u
Nouja als ik de verhalen hoor van m'n maat lust ze d'r wel pap van.... en als ze dan in een sms zegt dat ik wel kan blijven slapen enzo....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En misschien wel een heele leuke![]()
![]()
ik kwijlde, vertel me meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Haha ik weet wiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
Die met Amaia Monteroquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
NAMEN VERDOMME.. dm me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die met Amaia Monteroin haar fobo.
Bek houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is dat
Ja blijkbaar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet gek; dat is de manier.
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Heel goed gedaan. Hou dat vol, ook de 24e.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Hoeveel waren dat er?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee, maar magnetron, vertel me meerik ben nieuwsgierig
wou haar best helpen hoor :$ denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.
Maar ze was wel wanhopig en had moeite met versieren
En je bent 33? Auw.quote:
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtquote:
Ik heb een foto van haar:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wou haar best helpen hoor :$ denk ik
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C'est la vie
ok ik trek mij terugquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar:
[ afbeelding ]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijkquote:
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
goeie leeftijd welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ze niet, ze was 30 of zo
amen.. of ze nou perfect voor je zijn of niet, dat is iets wat je moet ontdekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Doe dan een lekker wijf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat heloef lelijke dingen plaatst.
Normaal houd ik niet zo van spleetogen, maar deze mag er zijn.
Mannen hebben nog genoeg tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heette niet voor niets "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik ben een laatbloeier
nawwwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letter
simpson?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?
Nee magnetronkoffie.quote:
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$
Verbetering.quote:
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik "willen" wachten?
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).
Wat heeft dat voor zin??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin??
Het nu en een eventuele toekomst. De rest is bijzaak.
Verdomme, door al die vrouwen krijg ik zin om te stappen vanavond, maar beter een nachtje niet.
Ik word niet meer verliefd. Sja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
Weg te gaan? Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.
Ah ik las het verkeerd; eisen = zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door simpelweg mijn eisen bij te stellen naar een wat realistischer niveau
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
godverkut ik ben flink aangeschoten ok gr gr
Geil! Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ze smste terug dus ze komt er aan
-Weg, route.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weg te gaan? Hoezo?
Geschikt relatiemateriaal? Het klikt toch of het klikt niet?
En eisen? Wat voor eisen?
nou ik wil nog steeds gleufjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.
kijken mag u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geil! Mag ik kijken?
En misschien meedoen??
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
[..]
kijken mag u_u
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Weg, route.
-Neen, zo werkt het hier in Nederland niet
-De eisen die ik heb. Zo weet ik dat een relatie met iemand die een kind heeft, voor mij niet gaat werken.
BAF, valt meteen een groot deel van de vrouwen van mijn leeftijd weg. Jammer dan, maar ik wil wel aan iets beginnen wat een kans van slagen heeft.
ohhh van allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??
Ernaast ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?
- Huh? Hoe werkt het dan "in Nederland"??
- Ok, die geef ik je. Ik vis in dezelfde vijver. Maar ik vind mama's juist sexy.
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh van allesteveel om te omschrijven
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.
-Vroeger ging het zo:
Hoi,
Hoe heet je?
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Als je in Nederland je voorstelt, zijn tegenwoordig de 1e 3 vragen zo'n beetje deze:
Hoi,
Wat voor opleiding heb je gedaan
Wat voor werk doe je
Wat verdien je?
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent van de speeltjes? Leuk!
Daar zit ik al. Jij mag het gleufje proeven.quote:
Geniet ervan. Ik doe het met Amaia, dank je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_u
[..]
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kan
en hier hou ik het bij, ze is bijna hier, dus ik ga me opfrissen, daaaaaaaaaaaaaaag drolletjons![]()
oh en voor matador:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Je zit er niet ver vanaf nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?
Jij bent werkloos dan? Zonder opleiding? En je bijstand is net genoeg om een magnetron en een pak koffie van te betalen?
De vijver is misschien kleiner.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit er niet ver vanaf nee.
Zie je nou wel dat het tegenwoordig niks meer met alleen klik of geen klik te maken heeft?
En ik ben ook nog eens met een inhaalrace bezig he.
En financiele zekerheid? Tsja, daar valt wel wat voor te zeggen.
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vijver is misschien kleiner.
Maar je zou ook wat zaken achter kunnen houden. Niet liegen per se, maar gelijk je UWVenveloppen laten zien hoeft nou ook weer niet zeg maar.
Wat is belangrijk he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.
Een vrouw (of überhaubt iemand) tegenkomen die nog gewoon vraagt "hoe heet je" vind ik al heel bijzonder.
Die ligt de hele nacht kutscheten te laten.quote:
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is belangrijk he?
Probeer zelf wat origineler te zijn in je vragen. Dan zijn zij dat ook en is het onderwerp minder beladen.
Het kan echt geen kwaad wat verhaaltjes te verzinnen. En die aan te passen aan haar.
Stijl kan je veranderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.
Ik begrijp best dat je niet met alles te koop hoeft te lopen.
Eerlijk zijn zit in mijn karakter. Heb ook niet de behoefte om daar iets aan te veranderen, in elk geval in de kern niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stijl kan je veranderen.
En in het geval de ene stijl niet werkt, kan ik je die verandering zelfs aanraden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben ik weer. ff wassie draaien en bijkomen.
[..]
Het is ongeveer 5km bij me vandaan dus dat doe ik op de fiets.
Er is gewoon een fietspad verder, zoveel slinger ik niet hoor
ja . als je maar wel je jas gister buiten aanhad. dat doe ik ook.quote:
me gusta.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Rokje ligt te batsen?
Don't know if gusta.
heeft niemand nou last van de confronterende en harde momenten die dat soort woorden met zich meebrengen?quote:
Er is geen enkele reden waarom je er achter moet komen wat er in zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heeft niemand nou last van de confronterende en harde momenten die dat soort woorden met zich meebrengen?
ik heb trouwens weer een pakje aangenomen van een postman voor 1 van me buren.
dit is een hele grote doos. 40 bij 50 bij 60 ofzo (in centimeterS)
is er enige manier dat ik erachter kan komen wat er in zit? Ik heb al geschud enzo
Is het relevant wat er precies in zit dan? Waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
is er enige manier dat ik erachter kan komen wat er in zit? Ik heb al geschud enzo
ze zijn er nu niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom je er achter moet komen wat er in zit.
Je moet het gewoon afgeven bij de buren.
omdat er soms rare dingen in deze wereld gebeuren benzinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het relevant wat er precies in zit dan? Waarom wil je dat weten?
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
heeft niemand nou last van de confronterende en harde momenten die dat soort woorden met zich meebrengen?
Denk jij ook meteen dat je buren pedofielen zijn als je toevallig een keer kinderen bij hen thuis ziet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze zijn er nu niet.
[..]
omdat er soms rare dingen in deze wereld gebeuren benzin
http://forum.ellegirl.nl/(...)-organenbewijs-buren
nee want ik zie geen kinderen bij ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk jij ook meteen dat je buren pedofielen zijn als je toevallig een keer kinderen bij hen thuis ziet?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want ik zie geen kinderen bij ze.
duh
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk jij ook meteen dat je buren pedofielen zijn als je toevallig een keer kinderen bij hen thuis ziet?
Je vermoedt dat je buren in organen handelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
omdat er soms rare dingen in deze wereld gebeuren benzin
http://forum.ellegirl.nl/(...)-organenbewijs-buren
nee dat nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vermoedt dat je buren in organen handelen?
Dat komt vaker voor ja, maar persoonlijk denk ik eerder dat het kettingen zijn waarmee buurman fritzl zijn dochter in de kelder kan vastmaken om haar 20 jaar lang stelselmatig te verkrachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat nog niet.
misschien dat er inderdaad wel speelgoed inzit waar hun dan kinderen mee gaan lokken ofzo
Of het zijn seksspeeltjes waarmee je buren een leuke nacht willen gaan hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat nog niet.
misschien dat er inderdaad wel speelgoed inzit waar hun dan kinderen mee gaan lokken ofzo
oke, ik zal voorlopig even niets doen zodat ik geen overhaaste dingen doe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het zijn seksspeeltjes waarmee je buren een leuke nacht willen gaan hebben.
Of het is hondenvoer, of het zijn dvd's, een senseo apparaat etc etc.
Waarom ga jij meteen uit van erge dingen.
Expect the unexpected ok, maar dit is wel heel erg wantrouwend
ze hebben geen kelder, dus ik denk dat dit niet mogelijk is. maar goed dat je meedenkt en mij erop wijst.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor ja, maar persoonlijk denk ik eerder dat het kettingen zijn waarmee buurman fritzl zijn dochter in de kelder kan vastmaken om haar 20 jaar lang stelselmatig te verkrachten.
En het is ook jouw schuld, omdat jij het had kunnen weten maar er niets aan hebt gedaan.
Kan je nog leven met het schuldgevoel dat je dit op je geweten hebt?
Ik zou dat eerlijk gezegd erger vinden dan dat mijn buren in organen zouden handelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Royco1 het volgende:
Of het zijn seksspeeltjes waarmee je buren een leuke nacht willen gaan hebben.
MLIG niet gemeet hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mylife's rep niet kennen!
mja, koffie
I dont wanna live on this planet anymorequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou dat eerlijk gezegd erger vinden dan dat mijn buren in organen zouden handelen
Misschien heb jij jongere en normalere buren dan ik, maar ik wil er niet eens aan denken dat ze dat doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I dont wanna live on this planet anymore
Hoezo, je zou maar net wat nodig hebben, dan is het toch handig om zulk soort buren te hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I dont wanna live on this planet anymore
Mijn buurvrouw is in de 80, andere buren ook in de 60 denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien heb jij jongere en normalere buren dan ik, maar ik wil er niet eens aan denken dat ze dat doen![]()
Je merkt het vanzelf als ze bij je andere buur illegaal een nieuwe heup willen halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is in de 80, andere buren ook in de 60 denk ik.
En als die seks hebben so be it.
Ik kan er niet wakker van liggen.
Dat is toch een compliment.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik lees mee eh [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is toch een compliment.
Ik had ook kunnen zeggen: ik heb beter gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok bedankt voor het compliment![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ok bedankt voor het compliment![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Still not sure if gusta.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel.
Jij zou haar raken als nooit tevoren.
Als ze dat toe zou laten dan.
Ik weet niet hoe lang, de rest klopt wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ze is lang, dun en blond met kleine bewbs?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
eerst: zelfs de overheid controleert op dit soort verdachte zaken. bij de duane van schiphol hebben ze bijvoorbeeld runtgenapparaten.
ik heb dat niet, ik heb 2 gaten in de doos gemaakt die lijken alsof het door het vervoer van de post is gebeurd.
hallo, hij weet nog van niets.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Btw, ik had je helemaal de tyfus in gemept als ik je buurman was.
Fucking klapmongool. Blijf van andermans spullen af als je je benen niet gebroken wil hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hallo, hij weet nog van niets.
en hij komt er ook niet achter want het zijn gaten alsof het door vervoer is gebeurd.
ik heb geen runtgenapparaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking klapmongool. Blijf van andermans spullen af als je je benen niet gebroken wil hebben.
Ik zou jouw benen breken voor de nationale veiligheid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen runtgenapparaat
van het ding ben ik afgebleven, de doos is ook aangeraakt door de postbode.
het is voor de veiligheid
Je wil serieus nog weten wat je verkeerd hebt gedaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
eerst: zelfs de overheid controleert op dit soort verdachte zaken. bij de duane van schiphol hebben ze bijvoorbeeld runtgenapparaten.
ik heb dat niet, ik heb 2 gaten in de doos gemaakt die lijken alsof het door het vervoer van de post is gebeurd.
ik heb op 1 een zaklamp gezet, en door het andere gat heb ik geprobeerd vast te stellen wat het is.
ik heb een brief gezien dat het een bestelling is van de blokker, en er is een soort wit buizenframe, en een vlak met vierkante gaatjes.
misschien is het een stoel of wasrek ofzo, maar ik zal nog even de site van de blokker checken of het geen kinderspeelgoed is, daar zal het ding waarschijnlijk wel opstaan.
iemand nog een idee, of iets wat ik verkeerd heb gedaan?
Mijn onderschrift is hier dan op van toepassing.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang, de rest klopt wel.
al zou ik die boobs toch moeten zien om daar een goed oordeel over te vellen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou jouw benen breken voor de nationale veiligheid.dit heb ik nog niet verteld, maari k verdenk me buren wel van louge zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisternacht -rond 3 uur ofzo, ik weet niet meer maar diep in de nacht, -kwamen er midden in de nacht ook ongure types langs, en veel lawaai enzo.
en toen werd er bij mij aangebeld dat ze op zoek waren naar 1ne pieter me buurman.
Ik was toen nog wakker, en zat met me jas aan thuis. maar een normaal mens zou rond die tijd slapen en dat erg vervelend vinden.
hun onbeschoftheid is ook redelijk groot.
Dan heb je helemaal een grote kans dat ze je benen breken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit heb ik nog niet verteld, maari k verdenk me buren wel van louge zaken.
gisternacht kwamen er midden in de nacht ook ongure types langs, en veel lawaai enzo.
en toen werd er bij mij aangebeld dat ze op zoek waren naar 1ne pieter me buurman.
Ik was toen nog wakker, en zat met me jas aan thuis. maar een normaal mens zou rond die tijd slapen en dat erg vervelend vinden.
hun onbeschoftheid is ook redelijk groot.
nee vast nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal een grote kans dat ze je benen breken.
Ik hoop dat ze dat ook doen.
nee ik heb het niet opengemaakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
mlig....je hebt andermans post open zitten maken? -_-
Je hebt er toch gaten in geknipt? Dat is open maken want je maakt er openingen inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb het niet opengemaakt.
en ik had het liever ook niet willen doen natuurlijk. ik heb het alleen gescant.
nee, ik heb een lepel op de grond gelegd, en toen heb ik de doos daar heel hard bovenopgegooid zodat de doos beschadigde.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er toch gaten in geknipt? Dat is open maken want je maakt er openingen in
Dat is wel slim, maar neemt niet weg dat je er openingen in hebt gemaakt, dus open gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik heb een lepel op de grond gelegd, en toen heb ik de doos daar heel hard bovenopgegooid zodat de doos beschadigde.
toen heb ik het gat groter gemaakt met me vinger, maar dat zg er gemaakt uit. dus toen heb ik met een pen de randjes bijgewerkt alsof het een transportbeschadiging is.
en toen op dezelfde manier het tweede gat gemaakt.
nee dat heeft de lepel gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel slim, maar neemt niet weg dat je er openingen in hebt gemaakt, dus open gemaakt
Nee, dat heb jij gedaan door de doos met opzet op de lepel te gooien. Het is geen transportbeschadiging want jij was niet de transporteurquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat heeft de lepel gedaan.
het is een transportbeschadiging.
mij is toch de rechten en plichten van transporteur overgedragen bij aanneemst van dit pakket?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij gedaan door de doos met opzet op de lepel te gooien. Het is geen transportbeschadiging want jij was niet de transporteur
Ongelovelijk ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mij is toch de rechten en plichten van transporteur overgedragen bij aanneemst van dit pakket?
en oke, het is geen transportbeschadiging.... maar het zou net zo goed een transportbeschadiging kunnen zijn.
het zou zelfs zo kunnen zijn dat ik de doos wilde verzetten en toen vanaf een meter hoog op die lepel uit me handen heb laten vallen. PERONGELUK ENZO
voor de duidelijikheid, dat zou kunnen.
Ik had echt een gat in jou gemaakt! Wtf blijf met je poten van andere mensen hun spullen af.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat heeft de lepel gedaan.
het is een transportbeschadiging.
haha, ja 2x per ongeluk jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mij is toch de rechten en plichten van transporteur overgedragen bij aanneemst van dit pakket?
en oke, het is geen transportbeschadiging.... maar het zou net zo goed een transportbeschadiging kunnen zijn.
het zou zelfs zo kunnen zijn dat ik de doos wilde verzetten en toen vanaf een meter hoog op die lepel uit me handen heb laten vallen. PERONGELUK ENZO
ik heb alleen de doos aangeraakt. en volgens de rechten van de transporteur mag je de doos aanraken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had echt een gat in jou gemaakt! Wtf blijf met je poten van andere mensen hun spullen af.
En weiger in het vervolg de zending!
ja wat 1 keer kan gebeuren kan ook 2 keer gebeuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
haha, ja 2x per ongeluk ja
Je hebt het wel slim aangepakt, maar het neemt niet weg dat jij andermans post hebt zitten openmaken wat misschien een strafbaar feit is...
Wait Whut?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
ik heb op 1 een zaklamp gezet, en door het andere gat heb ik geprobeerd vast te stellen wat het is.
ik heb een brief gezien dat het een bestelling is van de blokker, en er is een soort wit buizenframe, en een vlak met vierkante gaatjes.
misschien is het een stoel of wasrek ofzo, maar ik zal nog even de site van de blokker checken of het geen kinderspeelgoed is, daar zal het ding waarschijnlijk wel opstaan.
iemand nog een idee, of iets wat ik verkeerd heb gedaan?
Ik zweer het je ik had je teelballen er via je neusgaten uitgetrokken als je zoiets bij mij zou flikken!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb alleen de doos aangeraakt. en volgens de rechten van de transporteur mag je de doos aanraken.
en nogmaals, de duane is hier ook dagelijks mee bezig!
[..]
ja wat 1 keer kan gebeuren kan ook 2 keer gebeuren.
of op 2 lepels tegelijk van 2 meter hoogte dan ofzo kan natuurlijk ook
ik ben nog even bezig met de blokker online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
Maar het was geen ongeluk, je hebt het alleen geprobeerd te camoufleren als een ongelukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb alleen de doos aangeraakt. en volgens de rechten van de transporteur mag je de doos aanraken.
[..]
ja wat 1 keer kan gebeuren kan ook 2 keer gebeuren.
of op 2 lepels tegelijk van 2 meter hoogte dan ofzo kan natuurlijk ook
ik ben nog even bezig met de blokker online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
de duane doet dit ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het was geen ongeluk, je hebt het alleen geprobeerd te camoufleren als een ongeluk
Het kon beter, maar probeer een beetje te ontspannen enzo. Ik heb net mijn akoestische gitaar helemaal opgepoetst, de lak glanst weer helemaalquote:
Het enige wat verdacht is, zijn die gaten die jij in de verpakking hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de duane doet dit ook.
en ik heb al een link gegeven, hier nog 1 vraagje over nachtelijk bezoek hier in de straat
ook heb ik nog niet kunnen vinden wat voor ding het is op de blokkeronline winkel
.... verdacht.....?
En je leest ook de reacties in dat topic he, de meeste vinden dat je je lekker met je eigen zaken moet bemoeien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de duane doet dit ook.
en ik heb al een link gegeven, hier nog 1 vraagje over nachtelijk bezoek hier in de straat
ook heb ik nog niet kunnen vinden wat voor ding het is op de blokkeronline winkel
.... verdacht.....?
Maar je vergeet een klein punt dat van belang is! Jijbent NIET van de douane. Ik zou je hoogstpersoonlijk gewurgt hebben als het mijn pakketje zou zijn. Je dient met je poten van ander mans pakjes te blijven.Ook als deze bij jou worden afgegeven. Als je het niet vertrouwt breng je het maar naar de politie. Of neem je het pakje simpelweg niet aan. Ik vind dit soort acties echt niet kunnen je zou je rot moeten schamen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
Wat is er mis met dildo's?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef dawg het volgende:
als het een pakketje van mijn buurvrouw zou zijn zou ik er ook afblijven. straks is het een dildo en kun je haar nooit meer met dezelfde blik aankijken.
ja nou.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar je vergeet een klein punt dat van belang is! Jijbent NIET van de douane. Ik zou je hoogstpersoonlijk gewurgt hebben als het mijn pakketje zou zijn. Je dient met je poten van ander mans pakjes te blijven.Ook als deze bij jou worden afgegeven. Als je het niet vertrouwt breng je het maar naar de politie. Of neem je het pakje simpelweg niet aan. Ik vind dit soort acties echt niet kunnen je zou je rot moeten schamen.
Pics.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kon beter, maar probeer een beetje te ontspannen enzo. Ik heb net mijn akoestische gitaar helemaal opgepoetst, de lak glanst weer helemaal
En die doen er dan een brief bij dat ze het pakket hebben geopend en waarom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de duane doet dit ook.
.... verdacht.....?
Denk je dat zij jou anders aankijkt als ze weet dat je porno kijkt? Dat is toch een pot noatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef dawg het volgende:
als het een pakketje van mijn buurvrouw zou zijn zou ik er ook afblijven. straks is het een dildo en kun je haar nooit meer met dezelfde blik aankijken.
wat dan!?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
Er zijn wel verdachte dingen bij de blokker te koop hoor.
Ja want een pakje dat niet opgehaald word en dat jij door een brievenbus duwt is bijna hetzelfde als een gat in een pakje maken omdat jij met je para hoofd denkt dat er misschien iets strafbaars in zit. Mag ik je er overigens even op wijzen dat een pakje openmaken of in dit geval ''vernielen'' van een ander evengoed strafbaar is. Een pakjesbezorger moet namelijk de staat waarin de doos afgeleverd word beschrijven.. Moraal van t verhaal je had het niet moeten doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou.
\ik kan het volgens critice klagers die altijd wat moet hebben tegen me nooit goed doen.
de vorige keer dat ik een pakket had en niemand het kwam ophalen en de uurvrouw ook niet thuiswas en ik het door haar brievenbus had geprobeert te duwen was het ook al niet goed.
(dat was trouwens kleding, en dat had ik vastgesteld zonder aanpassingen van de verpakking)
nou dat pakje zag er na de door de brievenbusdoorduwpoging iook niet meer zo jovel uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja want een pakje dat niet opgehaald word en dat jij door een brievenbus duwt is bijna hetzelfde als een gat in een pakje maken omdat jij met je para hoofd denkt dat er misschien iets strafbaars in zit. Mag ik je er overigens even op wijzen dat een pakje openmaken of in dit geval ''vernielen'' van een ander evengoed strafbaar is. Een pakjesbezorger moet namelijk de staat waarin de doos afgeleverd word beschrijven.. Moraal van t verhaal je had het niet moeten doen.
het is meer zo dat ze totaal niet aantrekkelijk is en ik er dus niet eens aan wil denken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk je dat zij jou anders aankijkt als ze weet dat je porno kijkt? Dat is toch een pot noat
Dan moet je niet zo egoistisch zijn! Gun je buuf ook een orgasme. Sterker nog wees blij dat ze daar dan die dildo voor gebruikt ipv jou.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef dawg het volgende:
[..]
het is meer zo dat ze totaal niet aantrekkelijk is en ik er dus niet eens aan wil denken.
als ik er maar niks mee te maken heb! en ik ben zeker blij dat ze mij niet gebruikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo egoistisch zijn! Gun je buuf ook een orgasme. Sterker nog wees blij dat ze daar dan die dildo voor gebruikt ipv jou.
Ik hou een beetje van je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zweer het je ik had je teelballen er via je neusgaten uitgetrokken als je zoiets bij mij zou flikken!![]()
En ik had dat met een grote glimlach gedaan ook
Ik weet het zelfs van mijn moeder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk je dat zij jou anders aankijkt als ze weet dat je porno kijkt? Dat is toch een pot noat
Wat is daar zo trots aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ken iemand die trots de dildo's van zijn moeder laat zien
Ohquote:
Misschien is het een puber ietsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno, ''kijk mijn mams maakt goed gebruik van haar seksualiteit?''
Of "mijn moeder is een geile nymfo, wie van jullie wordt haar toyboy?"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno, ''kijk mijn mams maakt goed gebruik van haar seksualiteit?''
Dat was het ook wel joh, fijn met een heineken biertje in de hand naar die dingen kijken..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het een puber iets
Maar goed, ik was dan ook nooit een normale puber
Ze was ook echt knap...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Of "mijn moeder is een geile nymfo, wie van jullie wordt haar toyboy?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |