En misschien wel een heele leukequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
succesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
niet zo verbaasd, koffiequote:
Dat is niet gek; dat is de manier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan....
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo verbaasd, koffie
m'n paprikaatje is er verdomme ook niet wanneer ik r nodig heb u_u
Nouja als ik de verhalen hoor van m'n maat lust ze d'r wel pap van.... en als ze dan in een sms zegt dat ik wel kan blijven slapen enzo....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En misschien wel een heele leuke![]()
![]()
ik kwijlde, vertel me meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Haha ik weet wiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
Die met Amaia Monteroquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
NAMEN VERDOMME.. dm me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die met Amaia Monteroin haar fobo.
Bek houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is dat
Ja blijkbaar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet gek; dat is de manier.
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Heel goed gedaan. Hou dat vol, ook de 24e.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Hoeveel waren dat er?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee, maar magnetron, vertel me meerik ben nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |