En misschien wel een heele leukequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
succesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan.... ik had zoiets van 't zal wel, wel lekker ding maar niet mijn type kwa karakter waarschijnlijk...
Nouja we geven het gewoon een kans, en anders gewoon een leuke avond toch
niet zo verbaasd, koffiequote:
Dat is niet gek; dat is de manier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gek genoeg zat ik er dus helemaal niet achteraan....
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo verbaasd, koffie
m'n paprikaatje is er verdomme ook niet wanneer ik r nodig heb u_u
Nouja als ik de verhalen hoor van m'n maat lust ze d'r wel pap van.... en als ze dan in een sms zegt dat ik wel kan blijven slapen enzo....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En misschien wel een heele leuke![]()
![]()
ik kwijlde, vertel me meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Haha ik weet wiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden wel een pot van ongeveer jouw leeftijd een paar maandjes terug. Ze was wanhopig op zoek naar jou
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
Die met Amaia Monteroquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde, vertel me meer;9~
NAMEN VERDOMME.. dm me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is hier al een paar maanden niet meer gezien. *POEF*
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die met Amaia Monteroin haar fobo.
Bek houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh die gekke bitch, die komt niet in r&p hoor.. raar wijf is dat
Ja blijkbaar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet gek; dat is de manier.
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Heel goed gedaan. Hou dat vol, ook de 24e.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar...
Maar ik zat er dus niet achteraan omdat ze een beetje een tegenpool van mij is volgens mij. Nu was ik niet van plan om het geen kans te geven want ze mag er best wezen.
Maar het idee van wachten op die ene perfecte meid laat ik maar varen....dat heeft al 10 jaar lang niet gewerkt dus dat gaat niet meer werken. En wie weet ben ik d'r al tegengekomen maar besef ik het nog niet. Maar dat zien we binnenkort dan wel
Hoeveel waren dat er?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee, maar magnetron, vertel me meerik ben nieuwsgierig
wou haar best helpen hoor :$ denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.
Maar ze was wel wanhopig en had moeite met versieren
En je bent 33? Auw.quote:
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb een foto van haar:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wou haar best helpen hoor :$ denk ik
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ok ik trek mij terugquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar:
[ afbeelding ]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijkquote:
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
goeie leeftijd welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ze niet, ze was 30 of zo
amen.. of ze nou perfect voor je zijn of niet, dat is iets wat je moet ontdekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Doe dan een lekker wijf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat heloef lelijke dingen plaatst.
Normaal houd ik niet zo van spleetogen, maar deze mag er zijn.
Mannen hebben nog genoeg tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heette niet voor niets "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik ben een laatbloeier
nawwwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letter
simpson?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?
Nee magnetronkoffie.quote:
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$
Verbetering.quote:
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik "willen" wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).
Wat heeft dat voor zin??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin??
Het nu en een eventuele toekomst. De rest is bijzaak.
Verdomme, door al die vrouwen krijg ik zin om te stappen vanavond, maar beter een nachtje niet.
Ik word niet meer verliefd. Sja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
Weg te gaan? Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.
Ah ik las het verkeerd; eisen = zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door simpelweg mijn eisen bij te stellen naar een wat realistischer niveau
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
godverkut ik ben flink aangeschoten ok gr gr
Geil! Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ze smste terug dus ze komt er aan
-Weg, route.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weg te gaan? Hoezo?
Geschikt relatiemateriaal? Het klikt toch of het klikt niet?
En eisen? Wat voor eisen?
nou ik wil nog steeds gleufjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.
kijken mag u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geil! Mag ik kijken?
En misschien meedoen??
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
[..]
kijken mag u_u
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Weg, route.
-Neen, zo werkt het hier in Nederland niet
-De eisen die ik heb. Zo weet ik dat een relatie met iemand die een kind heeft, voor mij niet gaat werken.
BAF, valt meteen een groot deel van de vrouwen van mijn leeftijd weg. Jammer dan, maar ik wil wel aan iets beginnen wat een kans van slagen heeft.
ohhh van allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??
Ernaast ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?
- Huh? Hoe werkt het dan "in Nederland"??
- Ok, die geef ik je. Ik vis in dezelfde vijver. Maar ik vind mama's juist sexy.
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh van allesteveel om te omschrijven
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.
-Vroeger ging het zo:
Hoi,
Hoe heet je?
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Als je in Nederland je voorstelt, zijn tegenwoordig de 1e 3 vragen zo'n beetje deze:
Hoi,
Wat voor opleiding heb je gedaan
Wat voor werk doe je
Wat verdien je?
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent van de speeltjes? Leuk!
Daar zit ik al. Jij mag het gleufje proeven.quote:
Geniet ervan. Ik doe het met Amaia, dank je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_u
[..]
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kan
en hier hou ik het bij, ze is bijna hier, dus ik ga me opfrissen, daaaaaaaaaaaaaaag drolletjons![]()
oh en voor matador:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Je zit er niet ver vanaf nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?
Jij bent werkloos dan? Zonder opleiding? En je bijstand is net genoeg om een magnetron en een pak koffie van te betalen?
De vijver is misschien kleiner.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit er niet ver vanaf nee.
Zie je nou wel dat het tegenwoordig niks meer met alleen klik of geen klik te maken heeft?
En ik ben ook nog eens met een inhaalrace bezig he.
En financiele zekerheid? Tsja, daar valt wel wat voor te zeggen.
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vijver is misschien kleiner.
Maar je zou ook wat zaken achter kunnen houden. Niet liegen per se, maar gelijk je UWVenveloppen laten zien hoeft nou ook weer niet zeg maar.
Wat is belangrijk he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.
Een vrouw (of überhaubt iemand) tegenkomen die nog gewoon vraagt "hoe heet je" vind ik al heel bijzonder.
Die ligt de hele nacht kutscheten te laten.quote:
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is belangrijk he?
Probeer zelf wat origineler te zijn in je vragen. Dan zijn zij dat ook en is het onderwerp minder beladen.
Het kan echt geen kwaad wat verhaaltjes te verzinnen. En die aan te passen aan haar.
Stijl kan je veranderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.
Ik begrijp best dat je niet met alles te koop hoeft te lopen.
Eerlijk zijn zit in mijn karakter. Heb ook niet de behoefte om daar iets aan te veranderen, in elk geval in de kern niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stijl kan je veranderen.
En in het geval de ene stijl niet werkt, kan ik je die verandering zelfs aanraden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben ik weer. ff wassie draaien en bijkomen.
[..]
Het is ongeveer 5km bij me vandaan dus dat doe ik op de fiets.
Er is gewoon een fietspad verder, zoveel slinger ik niet hoor
ja . als je maar wel je jas gister buiten aanhad. dat doe ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |