wou haar best helpen hoor :$ denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer. In elk geval niet dat ik weet. Al maanden niet.
Maar ze was wel wanhopig en had moeite met versieren
En je bent 33? Auw.quote:
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb een foto van haar:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wou haar best helpen hoor :$ denk ik
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou maar wijselijk mijn mondje dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ok ik trek mij terugquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar:
[ afbeelding ]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijkquote:
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen enkele van de vrouwen waar ik iets mee heb gehad was de perfecte meid voor mij.
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet huilen, ik vind huilende mannen aandoenlijk![]()
goeie leeftijd welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ze niet, ze was 30 of zo
amen.. of ze nou perfect voor je zijn of niet, dat is iets wat je moet ontdekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon naar m'n zin hebben en we zien verder wel
Doe dan een lekker wijf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat heloef lelijke dingen plaatst.
Normaal houd ik niet zo van spleetogen, maar deze mag er zijn.
Mannen hebben nog genoeg tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heette niet voor niets "als versieren niet zo makkelijk gaat".
Ik ben een laatbloeier
nawwwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huilen en heloef horen bij elkaar. Ze beginnen niet voor niets met dezelfde letter
simpson?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga je bij me weg? Word je ingepikt door Maggie?
Nee magnetronkoffie.quote:
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |