quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik verlaad jouw nie weet je toggg sgatjuh :$
Verbetering.quote:
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou ik "willen" wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet wachten. Gewoon nog een hoop om naar uit te kijken.
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Mijn punt was, DE perfecte ontmoet je nooit (of bijna nooit).
Wat heeft dat voor zin??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn verleden, heb ik nog een hoop te doen voor het zover is.
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn eisen zijn een wereld van verschil met wat ik zou willen.
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin??
Het nu en een eventuele toekomst. De rest is bijzaak.
Verdomme, door al die vrouwen krijg ik zin om te stappen vanavond, maar beter een nachtje niet.
Ik word niet meer verliefd. Sja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat idee heb ik dan ook laten varen.
Weg te gaan? Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor zin dat heeft? Ik heb nog een weg te gaan voordat ik geschikt relatiemateriaal ben voor een voldoende grote groep vrouwen. Op dit moment zou ik maar matchen met een enkeling. Niet meer, omdat ik wel nog eisen heb.
Ah ik las het verkeerd; eisen = zou willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door simpelweg mijn eisen bij te stellen naar een wat realistischer niveau
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
godverkut ik ben flink aangeschoten ok gr gr
Geil! Mag ik kijken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en ze smste terug dus ze komt er aan
-Weg, route.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weg te gaan? Hoezo?
Geschikt relatiemateriaal? Het klikt toch of het klikt niet?
En eisen? Wat voor eisen?
nou ik wil nog steeds gleufjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vervagen je grenzen en zorg ik er wel voor dat je voortaan niet alleen meer naar vrouwen kijkt.
kijken mag u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geil! Mag ik kijken?
En misschien meedoen??
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
[..]
kijken mag u_u
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Weg, route.
-Neen, zo werkt het hier in Nederland niet
-De eisen die ik heb. Zo weet ik dat een relatie met iemand die een kind heeft, voor mij niet gaat werken.
BAF, valt meteen een groot deel van de vrouwen van mijn leeftijd weg. Jammer dan, maar ik wil wel aan iets beginnen wat een kans van slagen heeft.
ohhh van allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zou je met die gleufjes willen doen eigenlijk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |