Ernaast ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou ik wil nog steeds gleufjes hoor
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat voor route? Wat houdt dat in?
- Huh? Hoe werkt het dan "in Nederland"??
- Ok, die geef ik je. Ik vis in dezelfde vijver. Maar ik vind mama's juist sexy.
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh van allesteveel om te omschrijven
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Ik moet mijn weg bewandelen, en ik heb nog een hele weg te gaan.
-Vroeger ging het zo:
Hoi,
Hoe heet je?
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Als je in Nederland je voorstelt, zijn tegenwoordig de 1e 3 vragen zo'n beetje deze:
Hoi,
Wat voor opleiding heb je gedaan
Wat voor werk doe je
Wat verdien je?
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_uquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je 't misschien visualiseren? Misschien leer ik er nog wat van.
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent van de speeltjes? Leuk!
Daar zit ik al. Jij mag het gleufje proeven.quote:
Geniet ervan. Ik doe het met Amaia, dank je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zal wel kijken of ik camera kan regelen u_u
[..]
is een optie, maar ik heb ook een tong die er diep in kan
en hier hou ik het bij, ze is bijna hier, dus ik ga me opfrissen, daaaaaaaaaaaaaaag drolletjons![]()
oh en voor matador:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Je zit er niet ver vanaf nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet gek dat vrouwen van eind 20 op zoek zijn naar een beetje (financiele) zekerheid, wel?
Jij bent werkloos dan? Zonder opleiding? En je bijstand is net genoeg om een magnetron en een pak koffie van te betalen?
De vijver is misschien kleiner.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit er niet ver vanaf nee.
Zie je nou wel dat het tegenwoordig niks meer met alleen klik of geen klik te maken heeft?
En ik ben ook nog eens met een inhaalrace bezig he.
En financiele zekerheid? Tsja, daar valt wel wat voor te zeggen.
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vijver is misschien kleiner.
Maar je zou ook wat zaken achter kunnen houden. Niet liegen per se, maar gelijk je UWVenveloppen laten zien hoeft nou ook weer niet zeg maar.
Wat is belangrijk he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit snap ik, maar zie de 3 vragen waar ik het eerder over had. Het valt niet echt te verbergen.
Een vrouw (of überhaubt iemand) tegenkomen die nog gewoon vraagt "hoe heet je" vind ik al heel bijzonder.
Die ligt de hele nacht kutscheten te laten.quote:
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is belangrijk he?
Probeer zelf wat origineler te zijn in je vragen. Dan zijn zij dat ook en is het onderwerp minder beladen.
Het kan echt geen kwaad wat verhaaltjes te verzinnen. En die aan te passen aan haar.
Stijl kan je veranderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik wil wel eerlijk zijn. Ik ben niet zo van het slappe geouwehoer eromheen. Das niet mijn stijl.
Ik begrijp best dat je niet met alles te koop hoeft te lopen.
Eerlijk zijn zit in mijn karakter. Heb ook niet de behoefte om daar iets aan te veranderen, in elk geval in de kern niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stijl kan je veranderen.
En in het geval de ene stijl niet werkt, kan ik je die verandering zelfs aanraden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben ik weer. ff wassie draaien en bijkomen.
[..]
Het is ongeveer 5km bij me vandaan dus dat doe ik op de fiets.
Er is gewoon een fietspad verder, zoveel slinger ik niet hoor
ja . als je maar wel je jas gister buiten aanhad. dat doe ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |