abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:02:32 #251
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108660879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
mlig....je hebt andermans post open zitten maken? -_-
nee ik heb het niet opengemaakt.
en ik had liever gewild dat het niet nodig was natuurlijk. ik heb het alleen voor zover mogelijk gecontroleerd.
pi_108660892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik heb het niet opengemaakt.
en ik had het liever ook niet willen doen natuurlijk. ik heb het alleen gescant.
Je hebt er toch gaten in geknipt? Dat is open maken want je maakt er openingen in
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:04:48 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108660934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt er toch gaten in geknipt? Dat is open maken want je maakt er openingen in
nee, ik heb een lepel op de grond gelegd, en toen heb ik de doos daar heel hard bovenopgegooid zodat de doos beschadigde.
toen heb ik het gat groter gemaakt met me vinger, maar dat zg er gemaakt uit. dus toen heb ik met een pen de randjes bijgewerkt alsof het een transportbeschadiging is.

en toen op dezelfde manier het tweede gat gemaakt.
(1 gat voor licht, 1 gat voor kijken)
pi_108660970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, ik heb een lepel op de grond gelegd, en toen heb ik de doos daar heel hard bovenopgegooid zodat de doos beschadigde.
toen heb ik het gat groter gemaakt met me vinger, maar dat zg er gemaakt uit. dus toen heb ik met een pen de randjes bijgewerkt alsof het een transportbeschadiging is.

en toen op dezelfde manier het tweede gat gemaakt.
Dat is wel slim, maar neemt niet weg dat je er openingen in hebt gemaakt, dus open gemaakt :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:06:15 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108660980
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is wel slim, maar neemt niet weg dat je er openingen in hebt gemaakt, dus open gemaakt :P
nee dat heeft de lepel gedaan.
het is een transportbeschadiging.
pi_108661010
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nee, dat heb jij gedaan door de doos met opzet op de lepel te gooien. Het is geen transportbeschadiging want jij was niet de transporteur :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:08:32 #257
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108661045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, dat heb jij gedaan door de doos met opzet op de lepel te gooien. Het is geen transportbeschadiging want jij was niet de transporteur :P
mij is toch de rechten en plichten van transporteur overgedragen bij aanneemst van dit pakket?

en oke, het is geen transportbeschadiging.... maar het zou net zo goed een transportbeschadiging kunnen zijn.
het zou zelfs zo kunnen zijn dat ik de doos wilde verzetten en toen vanaf een meter hoog op die lepel uit me handen heb laten vallen. PERONGELUK ENZO
voor de duidelijikheid, dat zou kunnen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:09:32 #258
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_108661073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

mij is toch de rechten en plichten van transporteur overgedragen bij aanneemst van dit pakket?

en oke, het is geen transportbeschadiging.... maar het zou net zo goed een transportbeschadiging kunnen zijn.
het zou zelfs zo kunnen zijn dat ik de doos wilde verzetten en toen vanaf een meter hoog op die lepel uit me handen heb laten vallen. PERONGELUK ENZO
voor de duidelijikheid, dat zou kunnen.
Ongelovelijk dit
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:09:39 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108661079
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik had echt een gat in jou gemaakt! Wtf blijf met je poten van andere mensen hun spullen af.

En weiger in het vervolg de zending!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108661081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

haha, ja 2x per ongeluk ja :P
Je hebt het wel slim aangepakt, maar het neemt niet weg dat jij andermans post hebt zitten openmaken wat misschien een strafbaar feit is...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:12:48 #261
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108661194
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had echt een gat in jou gemaakt! Wtf blijf met je poten van andere mensen hun spullen af.

En weiger in het vervolg de zending!
ik heb alleen de doos aangeraakt. en volgens de rechten van de transporteur mag je de doos aanraken.

en nogmaals, de duane is hier ook dagelijks mee bezig!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

haha, ja 2x per ongeluk ja :P
Je hebt het wel slim aangepakt, maar het neemt niet weg dat jij andermans post hebt zitten openmaken wat misschien een strafbaar feit is...
ja wat 1 keer kan gebeuren kan ook 2 keer gebeuren.
of op 2 lepels tegelijk van 2 meter hoogte dan ofzo kan natuurlijk ook

ik ben nog even bezig met de blokker online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:14:49 #262
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_108661267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
eerst: zelfs de overheid controleert op dit soort verdachte zaken. bij de duane van schiphol hebben ze bijvoorbeeld runtgenapparaten.

ik heb dat niet, ik heb 2 gaten in de doos gemaakt die lijken alsof het door het vervoer van de post is gebeurd.

ik heb op 1 een zaklamp gezet, en door het andere gat heb ik geprobeerd vast te stellen wat het is.
ik heb een brief gezien dat het een bestelling is van de blokker, en er is een soort wit buizenframe, en een vlak met vierkante gaatjes.
misschien is het een stoel of wasrek ofzo, maar ik zal nog even de site van de blokker checken of het geen kinderspeelgoed is, daar zal het ding waarschijnlijk wel opstaan.
iemand nog een idee, of iets wat ik verkeerd heb gedaan?
Wait Whut?
How rude!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:16:20 #263
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_108661307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb alleen de doos aangeraakt. en volgens de rechten van de transporteur mag je de doos aanraken.

[..]

ik ben nog even bezig met de blokker online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
Ik zweer het je ik had je teelballen er via je neusgaten uitgetrokken als je zoiets bij mij zou flikken! :Y

En ik had dat met een grote glimlach gedaan ook O+
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_108661324
quote:

[..]

[..]

Maar het was geen ongeluk, je hebt het alleen geprobeerd te camoufleren als een ongeluk :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:21:16 #265
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108661458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar het was geen ongeluk, je hebt het alleen geprobeerd te camoufleren als een ongeluk :P
de duane doet dit ook.

en ik heb al een link gegeven, hier nog 1 vraagje over nachtelijk bezoek hier in de straat

ook heb ik nog niet kunnen vinden wat voor ding het is op de blokkeronline winkel
.... verdacht.....?
pi_108661473
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Benzinboefje. O+ hoe is het met je?
Het kon beter, maar probeer een beetje te ontspannen enzo. Ik heb net mijn akoestische gitaar helemaal opgepoetst, de lak glanst weer helemaal :)
pi_108661535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

de duane doet dit ook.

en ik heb al een link gegeven, hier nog 1 vraagje over nachtelijk bezoek hier in de straat

ook heb ik nog niet kunnen vinden wat voor ding het is op de blokkeronline winkel
.... verdacht.....?
Het enige wat verdacht is, zijn die gaten die jij in de verpakking hebt gemaakt.

Vind je het niet ongelooflijk aso van jezelf?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:24:29 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_108661537
quote:

[..]

de duane doet dit ook.

.... verdacht.....?
En je leest ook de reacties in dat topic he, de meeste vinden dat je je lekker met je eigen zaken moet bemoeien.
pi_108661555
quote:

[..]

online winkel doorkijken of het geen kinderspeelgoed is.
Maar je vergeet een klein punt dat van belang is! Jijbent NIET van de douane. Ik zou je hoogstpersoonlijk gewurgt hebben als het mijn pakketje zou zijn. Je dient met je poten van ander mans pakjes te blijven.Ook als deze bij jou worden afgegeven. Als je het niet vertrouwt breng je het maar naar de politie. Of neem je het pakje simpelweg niet aan. Ik vind dit soort acties echt niet kunnen je zou je rot moeten schamen.
pi_108661604
als het een pakketje van mijn buurvrouw zou zijn zou ik er ook afblijven. straks is het een dildo en kun je haar nooit meer met dezelfde blik aankijken. :')
pi_108661620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef dawg het volgende:
als het een pakketje van mijn buurvrouw zou zijn zou ik er ook afblijven. straks is het een dildo en kun je haar nooit meer met dezelfde blik aankijken. :')
Wat is er mis met dildo's?
De meeste vrouwen zullen er wel 1tje hebben wellicht
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:28:20 #272
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108661644
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Maar je vergeet een klein punt dat van belang is! Jijbent NIET van de douane. Ik zou je hoogstpersoonlijk gewurgt hebben als het mijn pakketje zou zijn. Je dient met je poten van ander mans pakjes te blijven.Ook als deze bij jou worden afgegeven. Als je het niet vertrouwt breng je het maar naar de politie. Of neem je het pakje simpelweg niet aan. Ik vind dit soort acties echt niet kunnen je zou je rot moeten schamen.
ja nou.
\ik kan het volgens critice klagers die altijd wat moet hebben tegen me nooit goed doen.
de vorige keer dat ik een pakket had en niemand het kwam ophalen en de uurvrouw ook niet thuiswas en ik het door haar brievenbus had geprobeert te duwen was het ook al niet goed.
(dat was trouwens kleding, en dat had ik vastgesteld zonder aanpassingen van de verpakking)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:28:40 #273
357071 JijHebtGeenRokje
Ik heb wel een rokje
pi_108661656
lolol mylifeisgrey is het liefdeskindje van lamon en miver? sick O.o

mja, nog ff weer wegggg :W
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
pi_108661660
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Het kon beter, maar probeer een beetje te ontspannen enzo. Ik heb net mijn akoestische gitaar helemaal opgepoetst, de lak glanst weer helemaal :)
Pics.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:28:53 #275
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_108661665
quote:

[..]

de duane doet dit ook.

.... verdacht.....?
En die doen er dan een brief bij dat ze het pakket hebben geopend en waarom.
Mijn god wat erg ben jij :X
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')