stel je deze vraag aan de verkeerde persoon denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ewquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Laat ik maar niet beginnen wat ik laatst geprobeerd heb aan de voorkant van mezelf, Iets met een rietje
Dat lijkt me nu best wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Laat ik maar niet beginnen wat ik laatst geprobeerd heb aan de voorkant van mezelf, Iets met een rietje
so?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ben jij Loka?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so?niks mis met dingen uitproberen.. hoe weet je anders of je iets fijn vindt of niet
momentje, ik kijk even in de spiegelquote:
ik wil dit bevestigen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vingers aan de achterkant nog lekkerder vind dan aan de voorkant
Vertel me meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vingers aan de achterkant nog lekkerder vind dan aan de voorkant
Niks pijnlijks aan hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu best wel pijnlijk.
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
vingers sowieso nooit pijnlijk gevonden aan de achterzijdequote:
welterusten kingetjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker
Volgende maand maak ik opnieuw een foto.
Droom zacht in je holletje beertje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker
Volgende maand maak ik opnieuw een foto.
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vingers sowieso nooit pijnlijk gevonden aan de achterzijde
natuurlijk glijmiddelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vindenquote:
in dat geval: ja, scherp enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
Nee ik bedoelde dat rietje aan de voorkant.
Die vingers zullen vast niet zo pijnlijk zijn denk ik.
Nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...
Waarom? In een opwelling?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Deed minder pijn dan verwacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vinden
Je sopt wat van voor voor van achter?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
natuurlijk glijmiddel
SLAPEN JIJ VERDOMME![]()
ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je sopt wat van voor voor van achter?
Of je moet hele scherpe nagels hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in dat geval: ja, scherp enzo
mag ik vragen watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet het nog eens kopen
Voor verdere experimenten dan vingers.
Thx, weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :x
haha tof, chillquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
ik heb puntnagelsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je moet hele scherpe nagels hebben.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
schraap, schraapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vinden
Flimpje op het internetquote:
xtcquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou van mannelijke geslachtsdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
GIEVVVVVVVVVVV dat laatstequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
Ook nog wel antidepressiva, kopen?
Xtc wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaBen jij eigenlijk bi of alleen lesbi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging mijn theorie.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaNooit iets met een vrouw gedaan, sowieso zit ik nu bij mijn allereerste sekspartnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan wel geil van ze worden en zou eventueel later wel eens wat willen experimenteren![]()
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk bi of alleen lesbi?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooit
Ok.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooit
Ik heb een paar weken geleden nog gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
word er altijd zo heerlijk chill van, fijn is datquote:
hihiquote:
ahhh zo! mja ook niks mis mee.. heb ook wel e.e.a gedaan met mannen, maar het is gewoon echt niet mijn ding.. zowel seksueel als gevoelsmatig nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit iets met een vrouw gedaan, sowieso zit ik nu bij mijn allereerste sekspartner
Maar ik kan wel geil van ze worden en zou eventueel later wel eens wat willen experimenteren
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga met rokje trouwen, maar ze weet het nog niet.![]()
Ssst, niet cockblocken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.
Ik cockblock iedereen, ik probeer een klootzak te worden.quote:
Heb je haar de foto van je bovenlichaam al gestuurd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...
Wat doe ik niet voor haar?
Ik dicht zelfs voor haar!
Wees die uitzondering KT, wees die uitzondering tussen de vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...
Wat doe ik niet voor haar?
Ik dicht zelfs voor haar!
Benzin zegt dat die al zijn meisjes stelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik cockblock iedereen, ik probeer een klootzak te worden.
Stuur mij eens, no homo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je haar de foto van je bovenlichaam al gestuurd?
Ze werd er bijna heteroseksueel van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je haar de foto van je bovenlichaam al gestuurd?
KT komt je verzorgen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees die uitzondering KT, wees die uitzondering tussen de vrouwen.
Ik geloof er in!
De mijne ook, daarom dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin zegt dat die al zijn meisjes stelen.
sexistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
Nietus, hij moet wachten tot volgende maand. Jullie hebben privileges van mij gekregen.
Ik blijf ook rustig.quote:
MAAK JE OUDERS WAKKAH EN GA MET ZE DANSEN!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ineens zin om uit te gaan en los te gaan. Maar ik woon in het nergens bij mijn ouders
Dan moet je maar snel naar Leiden komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ineens zin om uit te gaan en los te gaan. Maar ik woon in het nergens bij mijn ouders
Ik woon naast Amsterdam, maar alleen gaan is ook zo, ja alleen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
dan is t goedquote:
ik begin te twijfelen aan wat bob zei, eerderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
ik ben beschikbaar.. voor vrouwmenschenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus Rokje is eventueel beschikbaar. Hmmm.
Me gusta.
Word vrienden met SIlk... Zij is party hard man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon naast Amsterdam, maar alleen gaan is ook zo, ja alleen.
Dan heb ik vette ruzie de komende twee weken manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MAAK JE OUDERS WAKKAH EN GA MET ZE DANSEN!
Anderhalf...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik vette ruzie de komende twee weken man
Op dit moment zou ik er toe in staat zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon naast Amsterdam, maar alleen gaan is ook zo, ja alleen.
Wat zei ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan is t goed
[..]
ik begin te twijfelen aan wat bob zei, eerder
[..]
ik ben beschikbaar.. voor vrouwmenschen![]()
![]()
![]()
De wanhopigheid is wel enorm als jullie allemaal achter een lesbische vrouw aangaan. Die heeeeeeeel misschien ooit op een man valt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus Rokje is eventueel beschikbaar. Hmmm.
Me gusta.
of ik loka was tochquote:
Maar je sluit het niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben beschikbaar.. voor vrouwmenschen![]()
![]()
![]()
Ik ben vrienden met Silk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word vrienden met SIlk... Zij is party hard man.
ik sluit niks uit in het leven, laat me leiden door passie en gevoel jeweetzquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je sluit het niet helemaal uit.
Vallen op vrouwen die daadwerkelijk op mannen vallen is te makkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
De wanhopigheid is wel enorm als jullie allemaal achter een lesbische vrouw aangaan. Die heeeeeeeel misschien ooit op een man valt.
Jij blijft liever thuis fokken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik loka was toch
herkenbare situatie ditdat alles
Je bent wel opperbaas als je haar bekeert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vallen op vrouwen die daadwerkelijk op mannen vallen is te makkelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Loka schat mij bijna 90 kilo, ik zit aan de 68
Is je bmi dan niet iets te laag?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Loka schat mij bijna 90 kilo, ik zit aan de 68
buh, bij de utrecht stapmeet ging zij om fucking pussy tijd naar huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word vrienden met SIlk... Zij is party hard man.
nee, ik ga liever uit, maar ik woon in een kutgat waar niks te beleven is en vrienden wonen allemaal wat verder weg en in m'n eentje uitgaan vind ik fucked upquote:
Jij moet mijn mattie KT geen dikkerdje noemen, anders ga ik klappen.quote:
Je ne connaitre pas man. 1.83quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is je bmi dan niet iets te laag?
Genoteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sluit niks uit in het leven, laat me leiden door passie en gevoel jeweetz
but i still like tha pussy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent wel opperbaas als je haar bekeert.Je bent laatst toch wezen stappen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vrienden met Silk.
Wat mij er aan herinnert dat ik nog steeds een keer met haar moet gaan stappen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hihi, je zei kutgat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik ga liever uit, maar ik woon in een kutgat waar niks te beleven is en vrienden wonen allemaal wat verder weg en in m'n eentje uitgaan vind ik fucked up
Ik ben een pussy, neuken nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sluit niks uit in het leven, laat me leiden door passie en gevoel jeweetz
but i still like tha pussy
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoteerd.power to tha pussy u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zonder meer.
[..]
Je bent laatst toch wezen stappen?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
je moet er een hebben om dat privilege te verdienenquote:
slechte woordkeuze, het zou tof zijn als het een kutgat wasquote:
Ligt er aan welke.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Op concerten kun je ook wel echt losgaan hoor
eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Op concerten kun je ook wel echt losgaan hoor
Ik ga de 18e naar Paganfestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan welke.
Helemaal los bij Triggerfinger #memories
Hij is best knap. Het verbaasde ons allen.quote:
Minibeer is lekker manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is best knap. Het verbaasde ons allen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
Maar hij is wel een soort van Hollands standaard knap. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Wat je eigenlijk hier zegt:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Lauzi zoekt een maagdje om zichzelf te ontmaagden
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Lauzi wil je ontmaagd worden door dit maagdje?
Je snapt wat ik probeer te zeggen?quote:
Damnit, heloef, jij bent zo hard aan het cockblocken vanavondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
Maar hij is wel een soort van Hollands standaard knap. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ontkennen is zinloos. Je wil in haar broekje, geef maar toe.quote:
Precies ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je snapt wat ik probeer te zeggen?
Brofist.
Wil jij ook al in haar broekje? Je bent niet duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Damnit, heloef, jij bent zo hard aan het cockblocken vanavond
Mogen toch niet in mijn broekje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij ook al in haar broekje? Je bent niet duidelijk genoeg.
Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
scherpquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.
Het is een uitdrukking, niet muggensiften.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.
Weet ik niet, misschien is ze wel een 40 jarige man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb in de schuur van die vent geslapenquote:
Of ben jij stiekem een 15 jarige meid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien is ze wel een 40 jarige man.
Introkampquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou geile bedoeling weer hier... In de schuur bij boer frans...
die koeien zijn allemaal vrouw hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou geile bedoeling weer hier... In de schuur bij boer frans...
14quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem een 15 jarige meid.
De 50 mannelijke eerstejaars nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die koeien zijn allemaal vrouw hoor
Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Er hangt een aanklacht van DigiD boven mijn hoofd, hoe geniaal.
huh? O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Er hangt een aanklacht van DigiD boven mijn hoofd, hoe geniaal.
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is weer flink puberaal deze avond is het niet???
Je weet niet wie je nu afwijst. Dom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje te druk, sorry
nou, vraag maar raakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje, kunnen we alsjeblieft weer over jouw vuist avontuur doorgaan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik werd alleen maar wakker bij eentje in de slaapzak
Dus jij hebt een vuist in je punani gestoken, of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
over seks praten is inderdaad wel ongelooflijk puberaalwalgelijk
Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, vraag maar raak
[..]!! and nothing happened?
Nee, ik weet niet wie ik afwijs. Vertel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je weet niet wie je nu afwijst. Dom.
ja, ja en nee, normaal (denk ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het lang proberen? Deed het pijn? Had ze grote vuisten?
nou liever nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een vuist in je punani gestoken, of zo?
Zorg dat het de krant haalt, dan win je met de meeste views.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
oh godquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
haha awww, mja anders dus wsl wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.
Mja, waarschijnlijk wel, maar na een maandje is het me alsnog gelukt hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh god
[..]
haha awww, mja anders dus wsl wel?
da's mooi om te horenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk wel, maar na een maandje is het me alsnog gelukt hoor
meh, sucks..quote:
Ik wilde per se op mijn 18e ontmaagd worden en kwam toen wanhopig hier postenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's mooi om te horen(ja oprecht)
Dan heb je vast deze week vrij gehad.quote:
trusten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, ik ga slapen, dat is goed voor me, voor de 4e keer... Doei.
slapen is overratedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, ik ga slapen, dat is goed voor me, voor de 4e keer... Doei.
Mag ik over jou dromen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slapen is overrated
maar (nogmaals) fijn dromen king![]()
Hij hosselt 50% van de chicks hierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij
Botte directe realistische klootzak, volgens mij
Kan wel eens kloppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij
Botte directe realistische klootzak, volgens mij
hoezo dat danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde per se op mijn 18e ontmaagd worden en kwam toen wanhopig hier posten
Nee, ik werk doordeweeks meestal maar een uur of 5 per dag en in het weekend langerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je vast deze week vrij gehad.
Ik werk 28 uur per dag, ben wel toe aan een weekendje in Mexico.
Ik zie het voor me.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zorg dat het de krant haalt, dan win je met de meeste views.
och heb je hem ook weer hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
ik hoorde dat rokje me hier nodig had
Vind jij jezelf intelligent?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
"Overheid trekt medewerking Smartcheckerproject in.""
"Tientallen werknemers Smartchecker zonder werk"
"Directeur Smartchecker spreekt 'De overheid gaf ons valse hoop.' "
Gezien je postaantallen valt het allemaal nogal mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik werk doordeweeks meestal maar een uur of 5 per dag en in het weekend langer
6 dagen werken is wel irritant als het qua aantal uren ook in 3 dagen had gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
och heb je hem ook weer hoorik ben een dorstige cactusnegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat ik achterliep en onwijs veel behoefte ha aan neukenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo dat dandat je dat persé wilde..
tbh wou ik dat ik nog even had gewacht, maar ach
Daar zit ik al een weekje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
whut matador gaat naar mexico? NEEM ME MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
'Man achter Smartchecker blijkt hoogste postaantal in AVNZMG te hebben'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
"Overheid trekt medewerking Smartcheckerproject in.""
"Tientallen werknemers Smartchecker zonder werk"
"Directeur Smartchecker spreekt 'De overheid gaf ons valse hoop.' "
En op je 27e sterf je een Winehouse-dood.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat ik achterliep en onwijs veel behoefte ha aan neuken
Zoveel jaren geleefd zonder wat te doen of mijn grenzen te verleggen, ik was dat spuugzat.
En toen besloot ik dat ik op mijn 18 seks wilde hebben en drugs wilde gebruiken.
windgodenpinguinrotsnegerinnenquote:
ok dan is dat heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat ik achterliep en onwijs veel behoefte ha aan neuken
Zoveel jaren geleefd zonder wat te doen of mijn grenzen te verleggen, ik was dat spuugzat.
En toen besloot ik dat ik op mijn 18 seks wilde hebben en drugs wilde gebruiken.
m'n semi-ex vertelde me er vaak over jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zit ik al een weekje.
Je bent welkom. De zona rosa zal je bevallen. Genoeg lesbische sletjes voor je.
Ik hoor anders van jou wel erg vaak dat je weer knallende koppijn hebt van de nacht ervoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En op je 27e sterf je een Winehouse-dood.
Sja, das ook een manier.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezien je postaantallen valt het allemaal nogal mee.
Hoor je mij klagen?Ik klaag over mijn weinige uren die al mijn tijd om leuke dingen te doen in het weekend toch weten te verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kun je nu met hele ochtenden vrij zijn als je als 's avonds iedereen leuke dingen doet werken bent![]()
Mwah.quote:
Nee joh, ik ben al lang weer gekalmeerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En op je 27e sterf je een Winehouse-dood.
Sja, das ook een manier.
Kalmeringsmiddelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben al lang weer gekalmeerd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoor anders van jou wel erg vaak dat je weer knallende koppijn hebt van de nacht ervoor.
Haha.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan wel eens kloppen.
Jij gekwetst en daardoor mannenhatend meiske.
DF is een heerlijke stad. En de rest van het land supermooi en divers. Ik kan het je aanraden. Ga dan voor minstens 3 weken en rondreizen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
m'n semi-ex vertelde me er vaak over ja.. god, ik wil daar zoooo graag naar toe eh
vieze blowert!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wiet is het beste kalmeringsmiddel wat er is
Ik weet zeker dat je het lekker genomen worden door een man gaat missen.quote:
dat ben ik zeker nog eens van plan, maar dan wel samen met iemand.. lijkt me eng in m'n eentje hehe.. die semi ex woonde ergens in/bij lomas de tarango weet ik iigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DF is een heerlijke stad. En de rest van het land supermooi en divers. Ik kan het je aanraden. Ga dan voor minstens 3 weken en rondreizen.
oneens, dan liever diazepamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wiet is het beste kalmeringsmiddel wat er is
mwahhhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het lekker genomen worden door een man gaat missen.
Ik doe mijn verhaal niet als mezelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Man achter Smartchecker blijkt hoogste postaantal in AVNZMG te hebben'
Staat dan in de 'Weekend' he
Dan belt ze mij op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Rokje, dat vraag ik me wel af, als je neukt en er is nergens een piemel, mist dat dan niet?
Ik vind beffen en vingeren heel plezierig maar zonder het neuken vind ik het toch niet helemaal compleet, ofzo...
Dat zegt mij weer niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ben ik zeker nog eens van plan, maar dan wel samen met iemand.. lijkt me eng in m'n eentje hehe.. die semi ex woonde ergens in/bij lomas de tarango weet ik iig
Ik gebruik schapendarmen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebruik jij plastic zakken in plaats van condooms?
ik spuit liever heroïne.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wil je mijn sicke abs voelen?![]()
[..]
niks vies aan hoor
Ben je dik dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee.
Jij in mijn dikke lijf woelen?
mja nee, ik mis het zelf niet iig.. en artificiele vervangels voor penissen vind ik ook niet zo, maar dat zal ook ongetwijfeld z'n redenen hebben hoor.. ik snap dan ook wel dat veel vrouwen het WEL zouden missen, lesbisch of nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Rokje, dat vraag ik me wel af, als je neukt en er is nergens een piemel, mist dat dan niet?
Ik vind beffen en vingeren heel plezierig maar zonder het neuken vind ik het toch niet helemaal compleet, ofzo...
ja daarom.. en k wil ook echt de tempels bezoeken als ik in mexico benquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt mij weer niks.
Ja, zeker samen doen. Zeker niet alleen als vrouw. Ik heb het 4 jaar geleden gedaan met mijn toenmalige vriendin (die ging in Guadalajara studeren). Elke dag op een andere plek; veel gezien van het prachtige land. Nu is het stukken gevaarlijker op veel plekken.
eerst pics van jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur pics, dan kan ik beoordelen.
1 - Tulumquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom.. en k wil ook echt de tempels bezoeken als ik in mexico ben
Nu serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hoer op de pic was m'n vriendin maar dat is alweer uit hoor
Buik van de vriendinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fapfapfapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gelukkig ben ik van haar afquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buik van de vriendin
Rest niet overigens.
ik heb helemaal niks met duitsland en heb ook totaal geen interesse om dat te veranderen.. Mexico ben ik echt verliefd op geworden in de loop der jaren, maar nog nooit een kans gehad om er heen te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - Tulum
2 - Chitchen Itza
3 - Palenque
4 - Teotihuacan
Oaxaca ben ik nog niet geweest.
Het eten, de mensen, het dansen, de verschillen, het klimaat, de stranden, helemaal top dit land.
Na Nederland en Spanje het land wat ik het beste ken. Ik ken Duitsland slechter terwijl ik daar 3 jaar gewoond heb.
Serieus? Wat een grafwijf.quote:
komt door je grote peneromtrekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neeheel de tijd met haar tanden
Spanje is thuiskomen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met duitsland en heb ook totaal geen interesse om dat te veranderen.. Mexico ben ik echt verliefd op geworden in de loop der jaren, maar nog nooit een kans gehad om er heen te gaan.. Spanje lijkt me ook super idd.. en ik hou van buitenlands eten dus dat zit sowieso goed
Nee joh, ik val meestal op andere types.quote:
Kutkloon was me voor. Compliment voor je grootte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neeheel de tijd met haar tanden
Hij leeft in zijn eigen wereldje.quote:
wil jij ook een keertje proberen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutkloon was me voor. Compliment voor je grootte.
I know.. ik had niet voor niets een semi-msn relatie met een Mexicaanse.. sjeuzus, die passie in haar ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spanje is thuiskomen. Heerlijk.
Ik kan je heel Latijns-Amerika aanraden.Zeker als je van vrouwen houdt...
Peruaans eten is het beste ter wereld. Nog voor Georgisch/Armeens.
D'r mag wel 15 kilo bij. En dat hoofd. Echt: nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik val meestal op andere types.
In het echt dan, voor iedere reguliere pornofilm is ze geknipt.
wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja
maar grapje, ik ben dat niet, dat is chestbrah ()
Iemand wordt dan jaloers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wil jij ook een keertje proberen?
wie houdt je voor het spreekwoordelijke lapjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Altijd die kutlui die me voor de gek houden hier![]()
nee ik weet niet waar dat isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom morgen 3 uur naar de fietsenstalling achter het schoolplein als je durft dan jonge
ik ben heel zachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gespierd is wel leuk om te zien maar je slaapt er niet echt lekker zacht tegen enzo.
ik ben ook zacht hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gespierd is wel leuk om te zien maar je slaapt er niet echt lekker zacht tegen enzo.
da's fijn iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijn aan vrouwen, dat zachte.
wacht maar, ik zoek je op geakkkquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wacht maar, ik zoek je op geakkk
Mooie polsenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Plastic_zak het volgende:
vrouwen die lekker ruiken zijn pasof vrouwen die mooie handen hebben
ik maak lesbische vrouwen hetero en hetero mannen homoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo lekker om har genomen te worden dat ik toch denk dat ik vooral hetero ben
waarschijnlijk.. imo ligt t er aan waar je qua gevoel meer mee hebt.. met mannen of met vrouwen.. denk ik.. ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo lekker om har genomen te worden dat ik toch denk dat ik vooral hetero ben
HELEMAAL NIET GOORLAPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik maak lesbische vrouwen hetero en hetero mannen homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |