stel je deze vraag aan de verkeerde persoon denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ewquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Laat ik maar niet beginnen wat ik laatst geprobeerd heb aan de voorkant van mezelf, Iets met een rietje
Dat lijkt me nu best wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Laat ik maar niet beginnen wat ik laatst geprobeerd heb aan de voorkant van mezelf, Iets met een rietje
so?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ben jij Loka?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
so?niks mis met dingen uitproberen.. hoe weet je anders of je iets fijn vindt of niet
momentje, ik kijk even in de spiegelquote:
ik wil dit bevestigen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vingers aan de achterkant nog lekkerder vind dan aan de voorkant
Vertel me meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vingers aan de achterkant nog lekkerder vind dan aan de voorkant
Niks pijnlijks aan hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu best wel pijnlijk.
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
vingers sowieso nooit pijnlijk gevonden aan de achterzijdequote:
welterusten kingetjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker
Volgende maand maak ik opnieuw een foto.
Droom zacht in je holletje beertje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Slaap lekker
Volgende maand maak ik opnieuw een foto.
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vingers sowieso nooit pijnlijk gevonden aan de achterzijde
natuurlijk glijmiddelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vindenquote:
in dat geval: ja, scherp enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
Nee ik bedoelde dat rietje aan de voorkant.
Die vingers zullen vast niet zo pijnlijk zijn denk ik.
Nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel genoeg gljmiddel gebruiken ehh...
Waarom? In een opwelling?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Deed minder pijn dan verwacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vinden
Je sopt wat van voor voor van achter?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
natuurlijk glijmiddel
SLAPEN JIJ VERDOMME![]()
ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je sopt wat van voor voor van achter?
Of je moet hele scherpe nagels hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in dat geval: ja, scherp enzo
mag ik vragen watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet het nog eens kopen
Voor verdere experimenten dan vingers.
Thx, weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :x
haha tof, chillquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
ik heb puntnagelsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je moet hele scherpe nagels hebben.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
schraap, schraapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vinden
Flimpje op het internetquote:
xtcquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou van mannelijke geslachtsdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |