ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je sopt wat van voor voor van achter?
Of je moet hele scherpe nagels hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in dat geval: ja, scherp enzo
mag ik vragen watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet het nog eens kopen
Voor verdere experimenten dan vingers.
Thx, weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze hoeft maar ff dr vingers voorin te steken om daarna richting m'n achterkant te gaan, laat ik het zo zeggen :x
haha tof, chillquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
ik heb puntnagelsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je moet hele scherpe nagels hebben.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
schraap, schraapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mietjes zijn hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee? Je hoort altijd van die verhalen van mannen met wattenstaafjes bij de SOA-check die het enorm pijnlijk vinden
Flimpje op het internetquote:
xtcquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje...
Ik blijf een keer bij je slapen op een matje, met transistische muziek...
Ah nu weet ik het... Ik ga een keer samen met jou trippen op xtc!
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou van mannelijke geslachtsdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
GIEVVVVVVVVVVV dat laatstequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
Ook nog wel antidepressiva, kopen?
Xtc wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaBen jij eigenlijk bi of alleen lesbi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging mijn theorie.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voor achterwerk-werk is t in dat geval wel makkelijk jaNooit iets met een vrouw gedaan, sowieso zit ik nu bij mijn allereerste sekspartnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan wel geil van ze worden en zou eventueel later wel eens wat willen experimenteren![]()
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk bi of alleen lesbi?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooit
Ok.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik noem mezelf maar lesbisch, maar ik sluit niks uit.. so far is het alleen nog nooit gebeurd dat ik verliefd werd op een jongen en zie dat ook niet gebeuren.. maar hey, je weet t nooit
Ik heb een paar weken geleden nog gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog![]()
word er altijd zo heerlijk chill van, fijn is datquote:
hihiquote:
ahhh zo! mja ook niks mis mee.. heb ook wel e.e.a gedaan met mannen, maar het is gewoon echt niet mijn ding.. zowel seksueel als gevoelsmatig nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit iets met een vrouw gedaan, sowieso zit ik nu bij mijn allereerste sekspartner
Maar ik kan wel geil van ze worden en zou eventueel later wel eens wat willen experimenteren
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga met rokje trouwen, maar ze weet het nog niet.![]()
Ssst, niet cockblocken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je probeert in ieder geval heel hard, dat is duidelijk.
Ik cockblock iedereen, ik probeer een klootzak te worden.quote:
Heb je haar de foto van je bovenlichaam al gestuurd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...
Wat doe ik niet voor haar?
Ik dicht zelfs voor haar!
Wees die uitzondering KT, wees die uitzondering tussen de vrouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zing voor haar, ik ga op mijn knietjes voor haar...
Wat doe ik niet voor haar?
Ik dicht zelfs voor haar!
Benzin zegt dat die al zijn meisjes stelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik cockblock iedereen, ik probeer een klootzak te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |