Vallen op vrouwen die daadwerkelijk op mannen vallen is te makkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
De wanhopigheid is wel enorm als jullie allemaal achter een lesbische vrouw aangaan. Die heeeeeeeel misschien ooit op een man valt.
Jij blijft liever thuis fokken?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik loka was toch
herkenbare situatie ditdat alles
Je bent wel opperbaas als je haar bekeert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vallen op vrouwen die daadwerkelijk op mannen vallen is te makkelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Loka schat mij bijna 90 kilo, ik zit aan de 68
Is je bmi dan niet iets te laag?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Loka schat mij bijna 90 kilo, ik zit aan de 68
buh, bij de utrecht stapmeet ging zij om fucking pussy tijd naar huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word vrienden met SIlk... Zij is party hard man.
nee, ik ga liever uit, maar ik woon in een kutgat waar niks te beleven is en vrienden wonen allemaal wat verder weg en in m'n eentje uitgaan vind ik fucked upquote:
Jij moet mijn mattie KT geen dikkerdje noemen, anders ga ik klappen.quote:
Je ne connaitre pas man. 1.83quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is je bmi dan niet iets te laag?
Genoteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sluit niks uit in het leven, laat me leiden door passie en gevoel jeweetz
but i still like tha pussy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent wel opperbaas als je haar bekeert.Je bent laatst toch wezen stappen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vrienden met Silk.
Wat mij er aan herinnert dat ik nog steeds een keer met haar moet gaan stappen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hihi, je zei kutgat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik ga liever uit, maar ik woon in een kutgat waar niks te beleven is en vrienden wonen allemaal wat verder weg en in m'n eentje uitgaan vind ik fucked up
Ik ben een pussy, neuken nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sluit niks uit in het leven, laat me leiden door passie en gevoel jeweetz
but i still like tha pussy
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoteerd.power to tha pussy u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zonder meer.
[..]
Je bent laatst toch wezen stappen?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
je moet er een hebben om dat privilege te verdienenquote:
slechte woordkeuze, het zou tof zijn als het een kutgat wasquote:
Ligt er aan welke.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Op concerten kun je ook wel echt losgaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |