Ik weet zeker dat je het lekker genomen worden door een man gaat missen.quote:
dat ben ik zeker nog eens van plan, maar dan wel samen met iemand.. lijkt me eng in m'n eentje hehe.. die semi ex woonde ergens in/bij lomas de tarango weet ik iigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DF is een heerlijke stad. En de rest van het land supermooi en divers. Ik kan het je aanraden. Ga dan voor minstens 3 weken en rondreizen.
oneens, dan liever diazepamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
wiet is het beste kalmeringsmiddel wat er is
mwahhhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het lekker genomen worden door een man gaat missen.
Ik doe mijn verhaal niet als mezelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Man achter Smartchecker blijkt hoogste postaantal in AVNZMG te hebben'
Staat dan in de 'Weekend' he
Dan belt ze mij op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Rokje, dat vraag ik me wel af, als je neukt en er is nergens een piemel, mist dat dan niet?
Ik vind beffen en vingeren heel plezierig maar zonder het neuken vind ik het toch niet helemaal compleet, ofzo...
Dat zegt mij weer niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ben ik zeker nog eens van plan, maar dan wel samen met iemand.. lijkt me eng in m'n eentje hehe.. die semi ex woonde ergens in/bij lomas de tarango weet ik iig
Ik gebruik schapendarmen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebruik jij plastic zakken in plaats van condooms?
ik spuit liever heroïne.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wil je mijn sicke abs voelen?![]()
[..]
niks vies aan hoor
Ben je dik dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee.
Jij in mijn dikke lijf woelen?
mja nee, ik mis het zelf niet iig.. en artificiele vervangels voor penissen vind ik ook niet zo, maar dat zal ook ongetwijfeld z'n redenen hebben hoor.. ik snap dan ook wel dat veel vrouwen het WEL zouden missen, lesbisch of nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
Rokje, dat vraag ik me wel af, als je neukt en er is nergens een piemel, mist dat dan niet?
Ik vind beffen en vingeren heel plezierig maar zonder het neuken vind ik het toch niet helemaal compleet, ofzo...
ja daarom.. en k wil ook echt de tempels bezoeken als ik in mexico benquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt mij weer niks.
Ja, zeker samen doen. Zeker niet alleen als vrouw. Ik heb het 4 jaar geleden gedaan met mijn toenmalige vriendin (die ging in Guadalajara studeren). Elke dag op een andere plek; veel gezien van het prachtige land. Nu is het stukken gevaarlijker op veel plekken.
eerst pics van jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur pics, dan kan ik beoordelen.
1 - Tulumquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom.. en k wil ook echt de tempels bezoeken als ik in mexico ben
Nu serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hoer op de pic was m'n vriendin maar dat is alweer uit hoor
Buik van de vriendinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hoer op de pic was m'n vriendin maar dat is alweer uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |