Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, vraag maar raak
[..]!! and nothing happened?
Nee, ik weet niet wie ik afwijs. Vertel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je weet niet wie je nu afwijst. Dom.
ja, ja en nee, normaal (denk ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het lang proberen? Deed het pijn? Had ze grote vuisten?
nou liever nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een vuist in je punani gestoken, of zo?
Zorg dat het de krant haalt, dan win je met de meeste views.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
oh godquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
haha awww, mja anders dus wsl wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.
Mja, waarschijnlijk wel, maar na een maandje is het me alsnog gelukt hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh god
[..]
haha awww, mja anders dus wsl wel?
da's mooi om te horenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk wel, maar na een maandje is het me alsnog gelukt hoor
meh, sucks..quote:
Ik wilde per se op mijn 18e ontmaagd worden en kwam toen wanhopig hier postenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's mooi om te horen(ja oprecht)
Dan heb je vast deze week vrij gehad.quote:
trusten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, ik ga slapen, dat is goed voor me, voor de 4e keer... Doei.
slapen is overratedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, ik ga slapen, dat is goed voor me, voor de 4e keer... Doei.
Mag ik over jou dromen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
slapen is overrated
maar (nogmaals) fijn dromen king![]()
Hij hosselt 50% van de chicks hierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij
Botte directe realistische klootzak, volgens mij
Kan wel eens kloppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij
Botte directe realistische klootzak, volgens mij
hoezo dat danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde per se op mijn 18e ontmaagd worden en kwam toen wanhopig hier posten
Nee, ik werk doordeweeks meestal maar een uur of 5 per dag en in het weekend langerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je vast deze week vrij gehad.
Ik werk 28 uur per dag, ben wel toe aan een weekendje in Mexico.
Ik zie het voor me.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zorg dat het de krant haalt, dan win je met de meeste views.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |