Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij ook al in haar broekje? Je bent niet duidelijk genoeg.
scherpquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.
Het is een uitdrukking, niet muggensiften.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze willen haar uit het broekje, niet zij erin.
Weet ik niet, misschien is ze wel een 40 jarige man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij ook al in haar broekje? Je bent niet duidelijk genoeg.
Ik heb in de schuur van die vent geslapenquote:
Of ben jij stiekem een 15 jarige meid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien is ze wel een 40 jarige man.
Introkampquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou geile bedoeling weer hier... In de schuur bij boer frans...
die koeien zijn allemaal vrouw hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou geile bedoeling weer hier... In de schuur bij boer frans...
14quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem een 15 jarige meid.
De 50 mannelijke eerstejaars nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die koeien zijn allemaal vrouw hoor
Verklaar je nader?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Er hangt een aanklacht van DigiD boven mijn hoofd, hoe geniaal.
huh? O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
Er hangt een aanklacht van DigiD boven mijn hoofd, hoe geniaal.
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is weer flink puberaal deze avond is het niet???
Je weet niet wie je nu afwijst. Dom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje te druk, sorry
nou, vraag maar raakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje, kunnen we alsjeblieft weer over jouw vuist avontuur doorgaan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik werd alleen maar wakker bij eentje in de slaapzak
Dus jij hebt een vuist in je punani gestoken, of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
over seks praten is inderdaad wel ongelooflijk puberaalwalgelijk
Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, vraag maar raak
[..]!! and nothing happened?
Nee, ik weet niet wie ik afwijs. Vertel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je weet niet wie je nu afwijst. Dom.
ja, ja en nee, normaal (denk ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het lang proberen? Deed het pijn? Had ze grote vuisten?
nou liever nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een vuist in je punani gestoken, of zo?
Zorg dat het de krant haalt, dan win je met de meeste views.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
oh godquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Het volgende is gebeurd:
Iemand van die instelling heeft gezien dat wij DigiD hebben gezet op onze site. Heeft toen een van onze groepsleden achterhaald. Vervolgens is hij gebeld en is er gedreigd met een aanklacht als het woord DigiD maandag niet verwijderd is van de site.
Prachtig dit.
haha awww, mja anders dus wsl wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was na een cantus, ik was vrij nuchter maar wel met slaappillen op en hij viel direct in slaap toen hij de grond raakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |