wie houdt je voor het spreekwoordelijke lapjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Altijd die kutlui die me voor de gek houden hier![]()
nee ik weet niet waar dat isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom morgen 3 uur naar de fietsenstalling achter het schoolplein als je durft dan jonge
ik ben heel zachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gespierd is wel leuk om te zien maar je slaapt er niet echt lekker zacht tegen enzo.
ik ben ook zacht hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Gespierd is wel leuk om te zien maar je slaapt er niet echt lekker zacht tegen enzo.
da's fijn iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijn aan vrouwen, dat zachte.
wacht maar, ik zoek je op geakkkquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wacht maar, ik zoek je op geakkk
Mooie polsenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Plastic_zak het volgende:
vrouwen die lekker ruiken zijn pasof vrouwen die mooie handen hebben
ik maak lesbische vrouwen hetero en hetero mannen homoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo lekker om har genomen te worden dat ik toch denk dat ik vooral hetero ben
waarschijnlijk.. imo ligt t er aan waar je qua gevoel meer mee hebt.. met mannen of met vrouwen.. denk ik.. ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind 't zo lekker om har genomen te worden dat ik toch denk dat ik vooral hetero ben
HELEMAAL NIET GOORLAPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik maak lesbische vrouwen hetero en hetero mannen homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |