Je merkt het vanzelf als ze bij je andere buur illegaal een nieuwe heup willen halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is in de 80, andere buren ook in de 60 denk ik.
En als die seks hebben so be it.
Ik kan er niet wakker van liggen.
Dat is toch een compliment.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik lees mee eh [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is toch een compliment.
Ik had ook kunnen zeggen: ik heb beter gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok bedankt voor het compliment![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
ok bedankt voor het compliment![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Still not sure if gusta.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel.
Jij zou haar raken als nooit tevoren.
Als ze dat toe zou laten dan.
Ik weet niet hoe lang, de rest klopt wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ze is lang, dun en blond met kleine bewbs?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
eerst: zelfs de overheid controleert op dit soort verdachte zaken. bij de duane van schiphol hebben ze bijvoorbeeld runtgenapparaten.
ik heb dat niet, ik heb 2 gaten in de doos gemaakt die lijken alsof het door het vervoer van de post is gebeurd.
hallo, hij weet nog van niets.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Btw, ik had je helemaal de tyfus in gemept als ik je buurman was.
Fucking klapmongool. Blijf van andermans spullen af als je je benen niet gebroken wil hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hallo, hij weet nog van niets.
en hij komt er ook niet achter want het zijn gaten alsof het door vervoer is gebeurd.
ik heb geen runtgenapparaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking klapmongool. Blijf van andermans spullen af als je je benen niet gebroken wil hebben.
Ik zou jouw benen breken voor de nationale veiligheid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen runtgenapparaat
van het ding ben ik afgebleven, de doos is ook aangeraakt door de postbode.
het is voor de veiligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wil serieus nog weten wat je verkeerd hebt gedaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke.
eerst: zelfs de overheid controleert op dit soort verdachte zaken. bij de duane van schiphol hebben ze bijvoorbeeld runtgenapparaten.
ik heb dat niet, ik heb 2 gaten in de doos gemaakt die lijken alsof het door het vervoer van de post is gebeurd.
ik heb op 1 een zaklamp gezet, en door het andere gat heb ik geprobeerd vast te stellen wat het is.
ik heb een brief gezien dat het een bestelling is van de blokker, en er is een soort wit buizenframe, en een vlak met vierkante gaatjes.
misschien is het een stoel of wasrek ofzo, maar ik zal nog even de site van de blokker checken of het geen kinderspeelgoed is, daar zal het ding waarschijnlijk wel opstaan.
iemand nog een idee, of iets wat ik verkeerd heb gedaan?
Mijn onderschrift is hier dan op van toepassing.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang, de rest klopt wel.
al zou ik die boobs toch moeten zien om daar een goed oordeel over te vellen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou jouw benen breken voor de nationale veiligheid.dit heb ik nog niet verteld, maari k verdenk me buren wel van louge zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gisternacht -rond 3 uur ofzo, ik weet niet meer maar diep in de nacht, -kwamen er midden in de nacht ook ongure types langs, en veel lawaai enzo.
en toen werd er bij mij aangebeld dat ze op zoek waren naar 1ne pieter me buurman.
Ik was toen nog wakker, en zat met me jas aan thuis. maar een normaal mens zou rond die tijd slapen en dat erg vervelend vinden.
hun onbeschoftheid is ook redelijk groot.
Dan heb je helemaal een grote kans dat ze je benen breken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit heb ik nog niet verteld, maari k verdenk me buren wel van louge zaken.
gisternacht kwamen er midden in de nacht ook ongure types langs, en veel lawaai enzo.
en toen werd er bij mij aangebeld dat ze op zoek waren naar 1ne pieter me buurman.
Ik was toen nog wakker, en zat met me jas aan thuis. maar een normaal mens zou rond die tijd slapen en dat erg vervelend vinden.
hun onbeschoftheid is ook redelijk groot.
nee vast nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal een grote kans dat ze je benen breken.
Ik hoop dat ze dat ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |